آیدانیتو > کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق
کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق


کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق
در سال های اخیر، با به وجود آمدن فرصت ناب برای متقاضیان کنکور، ترس از کنکور، مشکلات شخصی متقاضی قبل از کنکور، عدم پذیرش در کنکور و در نهایت عقب افتادن ورود به دانشگاه و ادامه ی تحصیل داوطلب بی معنی شده امکان ورود به دانشگاه بدون کنکور که در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله مقاطع کارشناسی ایجاد شد و بسیاری از داوطلب را به اهداف خود نزدیک کرد، داوطلبان زیادی با توجه به پرکار بودن رشته برق و بازار کار مناسب آن علاقه به تحصیل در این رشته دارند اما کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق به چند صورت و با چه شرایطی انجام شدنی است ؟ در این مقاله جزئیات کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی برق را مشاهده می کنید.
زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق
ثبت نام اولیه کارشناسی بدون کنکور غیرنتفاعی برق برای ورودیان مهر ماه همزمان به دانش آموزانی است که با اعلام نتایج کنکور سراسری انتخاب رشته خود را انجام می دهند.
نیمه مرداد ماه زمان ثبت کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق است. البته داوطلبان عزیزی که از ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق جا مانده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق از تاریخ 97/07/10 لغایت 97/07/30 به انتخاب رشته بپردازند، اما انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت و مرحله اصلی کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق با یکدیگر متفاوت است در ادامه می توانید از نحوه ی انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق مطلع شوید.
برای اطلاع از پرستاری بدون کنکور سری به این مقاله بزنید.
نحوه انتخاب رشته پیشنهاد کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق
داوطلبان کارشناس بدون کنکور غیرانتفاعی برق 150 انتخاب برای هم دارند که به تحصیل بپردازند باید توجه کنید اولویت گزینه های خود را به این رشته و در صورتی که رشته های دیگر نیز مد نظر است گزینه های ثانویه را که از الویت کمتری برخوردار است به آن ها اختصاص دهید.
لازم است برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و با انتخاب رشته و ثبت گزینه منتظر اعلام نتایج باشید. شما برای 
شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق
داوطلبانی که قصد دارند در ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق شرکت کنند باید از شرایطی که در ادامه مشاهده می کنید، بر خوردار باشند:
  • داشتن مدرک چهار ساله نظام قدیم و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید و یا مدرک کاردانی که حد اکثر تا تاریخ 97/06/31 اخذ شده باشد.
  • گزینه بعدی از شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور مربوط به نظام وظیفه داوطلبان مرد است، این دسته از داوطلبان نباید منعی از نظام وظیفه برای ادامه تحصیل داشته باشند.
در هنگام انتخاب رشته به سطح بندی دانشگاه های غیرانتفاعی توجه کنید و با توجه به اولویت و سطح دانشگاه ها و مؤسسات غیرانتفاعی که رشته برق را ارائه می کند انتخاب های خود را درج کنید.
معیار پذیرش این دوره سوابق تحصیلی است که معدل کتبی و ضریب تأثیر نوع دیپلم و گروه آزمایشی مورد توجه قرار می گیرد.
داوطلبان عزیز توجه کنند که مدرک دانشجویانی که به روش بدون کنکور در رشته برق غیرانتفاعی شرکت می کنند با مدرک دانشجویانی که در آزمون سراسری شرکت کرده و در آن دانشگاه پذیرفته شده اند یکسان است و در مدرک آن ها عنوان « بدون کنکور » درج نمی شود.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق مقاله نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی را مطالعه کنید.
اگر سؤالی از کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *