مهاجرت به استرالیا

دوره های زبان انگلیسی در استرالیا






دوره های زبان انگلیسی در استرالیا

به جرأت می توان گفت که استرالیا در جایگاه یکی از بهترین کشورها جهت ادامه ی تحصیل دانشگاهی یا مدرسه ای و حتی فعالیت شغلی است. زیرا این قاره زیبا و دیدنی همواره به عنوان سرزمینی با فرهنگ ها و نژادهای مختلف در میان مردم شناخته شده است و خوشبختانه پیشرفت های قابل توجهی را نیز در زمینه های مختلف همچون اقتصادی کسب کرده است. اما هر فرد خارجی جهت زندگی با هدف تحصیل و یا کار در این کشور، نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارد. از این رو شاهد برگزاری دوره های زبان انگلیسی در استرالیا با بالاترین کیفیت آموزشی هستیم. در این مقاله جالب و جذاب به بررسی دوره های زبان انگلیسی در استرالیا برای شما دوستان می پردازیم، پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با دوره های زبان انگلیسی در استرالیا به دست آورید.

مزایای دوره های زبان انگلیسی در استرالیا

شرکت در دوره های زبان انگلیسی در استرالیا با مزیت های قابل توجهی برای شما همراه است. در این قسمت از مقاله، به بیان بعضی از این مزایا برای شما دوستان گرامی می پردازیم:

  • بهره گیری از آموزش های جامع اساتیدی با تجربه
  • یادگیری زبان انگلیسی با لهجه و تلفظ صحیح در مراکزی معتبر
  • برقراری ارتباطی مؤثر 
  • یادگیری تمامی مهارت های زبان انگیسی مانند نوشتن، خواندن، دستور زبان و همین طور مهارت صحبت کردن به بهترین شکل ممکن

دوره های زبان انگلیسی استرالیا برای دانشجویان بین المللی

تمامی دانشجویان بین المللی مشغول به تحصیل در استرالیا می توانند با پرداخت هزینه ای از طیف گسترده ای از آموزش های لازم در زمینه زبان انگلیسی بهره مند شوند. باید بگوییم که کلاس های زبان انگلیسی در استرالیا به طور معمول 5 روز در هفته و به مدت 20 تا 25 ساعت قابل ارائه هستند. هزینه پرداختی برای هر دوره بستگی به مؤسسه و نوع دوره دارد. لازم به ذکر است که جهت شرکت در دوره های زبان انگلیسی در دانشگاه های استرالیا ملزم به پرداخت هزینه بیشتری در مقایسه با مؤسسات خصوصی هستید.

دوره های زبان انگلیسی در کشور استرالیا

دوره های زبان انگلیسی در استرالیا شامل 5 دوره تحصیلی می شوند که در زیر به ذکر نام آن ها و ارائه توضیحاتی هر چند مختصر راجع به هر یک می پردازیم.

دوره های زبان انگلیسی مدارس استرالیا

این نوع دوره های زبان انگلیسی در استرالیا مختص دانش آموزانی است که تمایل به ورود به دبیرستان های این کشور را دارند. مکان برگزاری این دوره ها مدارس بوده و به مدت 20 هفته به طول می انجامند. دوره های زبان انگلیسی مدارس امکان آشنایی دانش آموزان با متد تدریس و دروس مورد مطالعه در مدرسه های استرالیا را فراهم می کنند.

دوره های زبان انگلیسی جهت ورود به دانشگاه

دانشجویان در صورت داشتن سطح زبان و مدرک پایین تری در این زمینه، امکان شرکت در این دوره را دارند. در حقیقت، هدف از برگزاری این دوره ها کمک به دانشجویان برای رسیدن به سطح زبان انگلیسی مورد نیازشان جهت حضور و تحصیل در دانشگاه هاست. در صورتی که سطح زبان انگلیسی شما بسیار پایین تر از سطح معمول برای شرکت در دوره زبان انگلیسی جهت ورود به دانشگاه است، ملزم به حضور در دوره های زبان عمومی ( General English) هستید. طول مدت این دوره معمولاً ده هفته خواهد بود.

دوره های زبان جهت اهداف خاص

این دوره های زبان مخصوص شاغلان در حرفه های مختلفی بوده و نیاز به داشتن سطح بالایی در زمینه زبان انگلیسی دارد. به عبارت دیگر افرادی مانند پزشکان و یا تجار با شرکت در دوره های زبان با اصطلاحات و واژگان پر کاربرد و مورد استفاده در حرفه خود آشنایی لازم را پیدا می کنند.

دوره های آمادگی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی

این کلاس ها جهت افزایش اطلاعات و آماده کردن دانشجویان برای موفقیت و پذیرفته شدن در آزمون های بین المللی زبان همچون TOEFL ,IELTS, OET, CAMBRIDGE, TOEIC برگزار می شوند. باید بگوییم که بالا بودن سطح زبان انگلیسی از ملزومات شرکت در دوره های آمادگی آزمون های بین المللی زبان است.

دوره های زبان انگلیسی عمومی

دوره های زبان انگلیسی عمومی در استرالیا از مقطع مبتدی تا پیشرفته را در برگرفته و رعایت هیچ گونه پیش نیازی برای ورود به این دوره الزامی نیست. هر کدام از دانشجویان با شرکت در این دوره ها می توانند به تقویت مهارت های زبانی یعنی نوشتن، صحبت کردن، شنیدار و خواندن بپردازند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با دوره های زبان انگلیسی در استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله اقامت دائم استرالیا بعد از تحصیل بزنید.

اگر سوالی در زمینه دوره های زبان انگلیسی در استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *