کارشناسی بدون کنکور آزاد

کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت


کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت
در سال های اخیر روش های مختلفی برای ورود به دانشگاه داوطلبان به وجود آمد که عملاً، واژه پشت کنکوری را در این سال ها کمرنگ تر از سال های قبل کرده است و در واقع می توان بیان کرد. پشت کنکوری وجود ندارد چرا که در صورت پذیرفته نشدن کنکور سراسری و آزاد می توان بدون کنکور نیز در رشته های مختلف و دانشگاه های متفاوت ثبت نام کرد.
رشته های مدیریت از انتخاب های بسیاری از افراد قرار می گیرد که در گرایش های متعددی ارائه می شود، در مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد مدیریت ضمن معرفی این مجموعه و رشته های آن شما را با زمان و نحوه ی شرکت در کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت آشنا خواهیم کرد، با آیدانیتو همراه باشید.
معرفی رشته مدیریت
مدیریت یکی از پرطرفدار ترین رشته های دانشگاه آزاد محسوب می شود در رشته های مدیریتی هدف آشنایی دقیق با وظایف و مسئولیت های هر بخش و نحوه ی به کارگیری و اجرای آن است.
  • رشته مدیریت مالی
  • رشته مدیریت بازرگانی
  • رشته مدیریت دولتی
  • رشته مدیریت صنعتی
  • رشته مدیریت فناوری اطلاعات
  • مدیریت کار آفرینی و….
رشته های معرفی شده از رشته های مدیریتی محسوب می شود که داوطلبان با توجه به علاقه وابسته و همچنین شناخت کافی راجع به رشته و بازار کار، آن ها انتخاب می کنند. برای پرستاری بدون کنکور هم هر اقداماتی که لازم است تا انجام دهید را میتوانید با کلیک روی لینک آبی دریابید.
شرایط شرکت در کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت
با رشته مدیریت دانشگاه آزاد آشنا شدید اما آیا شرایط شرکت در کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت را دارید؟ در ادامه شرایط شرکت در این دوره را مشاهده می کنید.
همان طور که مطلع هستید مقطع کارشناسی آزاد به دو دسته تقسیم می شود: کارشناسی پیوسته کارشناسی ناپیوسته که شرایط هر یک متفاوت از دیگری است.

دوره

شرایط شرکت در دوره

کارشناسی پیوسته

·        داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته.

·        داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم و موقت برای داوطلبان آقا

کارشناسی ناپیوسته

·        داشتن مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته و یا کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

·        داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم و موقت برای داوطلبان آقا

 
دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش و نظری که مدرک پیش دانشگاهی ندارند مجاز به ثبت نام و شرکت در مقطع کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت نیستند.
معیار پذیرش دانشگاه آزاد در روش بدون کنکور کارشناسی، سوابق تحصیلی داوطلبان است، بر این اساس معدل دیپلم برای داوطلبان کارشناسی پیوسته و معدل دوره کاردانی برای داوطلبان کارشناسی ناپیوسته در این دوره قابل بررسی است البته فراموش نکنید که ضریب تأثیر در نوع دیپلم گروه آزمایشی و گروه مورد نظر برای رشته های مدیریت اهمیت دارد.
زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت
دانشگاه آزاد دو بار در سال در مرداد و آذر ثبت نام کارشناسی بدون کنکور را آغاز می کند و داوطلبانی که در این مرحله ثبت نام کنند، کارشناسی بدون کنکور آزاد مرداد در نیمه دوم مرداد ماه که تا اواخر شهریور ماه ادامه داشت ورودیان مهر و کارشناسی بدون کنکور آزاد در آذر و یا دی ماه ورودیان بهمن 97 را تشکیل می دهند.
نحوه ی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت
نحوه ی ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی پیوسته آزاد و کارشناسی ناپیوسته آزاد مشابه یکدیگر است و تنها دفترچه راهنمای ثبت نام که در وب سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد مجزا از یکدیگر است این مرحله ابتدا نیاز به خرید کارت اعتباری دارد و بعد از ثبت نام تکمیل فرم تقاضا نامه و ارسال مدارک مورد نیاز ثبت نام شما به پایان می رسد و متقاضیان مجاز به انتخاب 20 کد رشته هستند که توصیه می کنیم بر اساس اولویت بندی درج شود.
پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت مقاله ی کارشناسی بدون کنکور آزاد را مطالعه کنید.
همچنین پیشنهاد می کنیم سؤالات و مشکلات خود را با مشاوران آیدانیتو در میان بگذارید تا مناسب ترین راه و بهترین پاسخ را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *