کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری





کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری

رشته معماری از جمله رشته های مورد توجه گروه ریاضی و هنر است. این رشته در ایران در مقاطع مختلف تدریس می شود. یکی از این مقاطع کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری است. دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش دارد و رشته معماری نیز یکی از رشته های این دانشگاه است. آموزش دانشگاه علمی کاربردی بر پایه مهارت آموزی است. به همین دلیل فارغ التحصیلان کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را دارند. یکی دیگر از امکانات دانشگاه علمی کاربردی برای شاغلین در رشته معماری است. شاغلین رشته معماری در صورت دارا بودن شرایط می توانند از امکانات دانشگاه های علمی کاربردی برای تحصیل در کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری استفاده کنند و مدرک خود را به کارشناسی ارتقاء دهند.

زمان و نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری

داوطلبانی که مایل به تحصیل در کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری هستند، باید در ابتدا برای پذیرش در کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری، اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اینترنت در تمامی زندگی ما تأثیر گذاشته است. یکی از تأثیرات اینترنت، حذف دستی و کاغذی ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری و تبدیل آن به ثبت نام اینترنتی است.

ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری از طریق سایت سنجش انجام می شود. برای ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری از طریق سایت سنجش انجام می شود. برای ثبت نام لازم است در زمان مقرر به سایت سنجش بروید، به قسمت علمی کاربردی وارد شوید و ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنید. ابتدا دفترچه راهنما را مطالعه کنید و واحدهای ارائه دهنده کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری را انتخاب کنید. سپس انتخاب های خود را در سایت وارد کنید.

دانشگاه علمی کاربردی هر ساله دو بار اقدام به پذیرش دانشجو کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری می کند. ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری نیم سال اول در اواخر مرداد ماه آغاز می شود و در هفته اول شهریور ماه به اتمام می رسد. پذیرفته شدگان نیم سال اول کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری از مهر ماه مشغول به تحصیل می شوند.

پذیرش نیم سال دوم کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری در دهه اول اسفند ماه انجام می شود و داوطلبان بعد از اعلام نتایج مشغول به تحصیل خواهند شد.

نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری

پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان که همان معدل دوره کاردانی است، انجام می شود. داوطلبین کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری بر اساس سوابق تحصیلی شان رتبه بندی می شوند و سپس بر حسب ظرفیت هر واحد پذیرفته خواهند شد.

ظرفیت پذیرش برای داوطلبین شاغل و آزاد متفاوت است. هر واحد آموزشی تعدادی از داوطلبان شاغل و تعدادی از داوطلبان آزاد را در کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری می پذیرد.

داوطلب شاغل به داوطلبی گفته می شود که دارای حداقل یک سال سابقه کاری مرتبط باشد. همچنین باید شرایط وی مطابق تعریف مشاغل از نظر واحد آموزشی مورد نظر شما باشد.

برای اطلاع از  این که در کدام گروه داوطلبین کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری هستند ( آزاد یا شاغل ) می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری

کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری در گروه فرهنگ و هنر قرار گرفته است. کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری با عناوین زیر ارائه می شود.

  • کارشناسی حرفه ای معماری- طراحی محیط بیرونی
  • کارشناسی حرفه ای معماری- طراحی محیط داخلی

در صورتی که در کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری پذیرفته نشده اید، می توانید بار دیگر در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری شرکت کنید و برای پذیرش تلاش کنید.

در صورتی که سؤالی در زمینه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معماری دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و همچنین می توانید ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *