آیدانیتو > کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری
کارشناسی بدون کنکور پیام نور

کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری

 

کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری
کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری از جمله رشته هایی است که طرفداران بسیاری دارد و یکی از رشته های برتر گروه انسانی از گذشته تا به امروز است. امروزه رشته حسابداری تنها محدود به طبقه بندی، ثبت اطلاعات و گزارش های مالی نمی شود. بلکه امروزه یک حسابدار باید بتواند تمام فعالیت های مالی یک شرکت را بررسی کند. باید درک درستی از دارایی کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشد و همچنین معاملات ارزی و غیرارزی را در نظر بگیرد و بتواند آینده مالی شرکت را پیش بینی کند. با توجه به کارایی و توانایی حسابداران خیلی از افراد علاقه مند به تحصیل در رشته حسابداری هستند و از این رو کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور حسابداری را برای تحصیلات دانشگاهی خود انتخاب می کنند.
زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری
از آن جایی که دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه سراسری و سازمان سنجش است، ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری نیز همراه با انتخاب رشته دانشگاه های سراسری انجام می شود. ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری در نیمه مرداد ماه آغاز می شود، مدت ثبت نام و انتخاب رشته چند روز است. برای انتخاب رشته به سایت سنجش بروید و انتخاب رشته کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنید. ابتدا دفترچه راهنما را مطالعه کنید و از بین دانشگاه های ارائه دهنده حسابداری، واحدهای ارائه دهنده کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس برای ثبت نام و انتخاب واحد گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.
در ابتدا لازم است کارت اعتباری تهیه نمایید و رمز عبور برای ثبت نام را وارد کنید. در قسمت ثبت نام اطلاعات فردی خود را وارد کنید. به درستی اطلاعات دقت کنید. سپس وارد مرحله انتخاب رشته می شوید. در مرحله انتخاب رشته شما می توانید 150 واحد ارائه دهنده کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری را انتخاب کنید. پس از اتمام انتخاب رشته سیستم کد رهگیری به شما خواهد داد. به حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.
برای تحصیل در دانشگاه در رشته پرستاری بدون کنکور میتوانید کلیک کنید و مقاله را بخوانید.
شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری
برای ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری، باید شرایط لازم را نیز داشته باشید. یکی از شرایط دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی است. علاوه بر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی برای ثبت نام در کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابدری باید شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه ها را نیز دارا باشید. داوطلبین مرد کارشناسی بدون کنکور پیام حسابداری نباید برای ثبت نام منعی از نظر نظام وظفیه داشته باشند.
نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری
پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین صورت می گیرد. سوابق تحصیلی شامل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی است. داوطلبین کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری بر اساس سوابق تحصیلیشان رتبه بندی می شوند و مناسب با ظرفیت پذیرش هر واحد پذیرفته خواهند شد. پذیرش نهایی افراد در کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری طی اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور منتشر خواهد شد.
اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری
نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری در نیمه دوم شهریور ماه از طریق سایت سنجش اعلام می شود. داوطلبان کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری می توانند محل قبولی خود را بعد از اعلام نتایج مشاهده کنند. در صورت عدم رضایت از محل قبولی خود می توانید در تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری شرکت کنید.
برای شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری لازم است از زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور 97 مطلع باشید.
برای اطلاع از نحوه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. همچنین می توانید انتخاب رشته و ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *