آیدانیتو > کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98
آزمون نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 98

در این مقاله به موضوع کارت ورود به جلسه نمونه دولتی پرداخته ایم. به دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی را دارند، توصیه می کنیم برای اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی و سایر مسائل پیرامون تا انتهای مقاله همراه ما باشید. مدارس نمونه دولتی، از جمله مدارسی است که داوطلبان زیادی را به سوی خود جذب کرده است. اما دلیل این همه علاقه دانش آموزان به مدارس نمونه دولتی چیست؟


وجود امکانات رفاهی و تحصیلی مناسب نسبت به مدارس دولتی و همچنین جذب کردن معلمان خبره و با سابقه از دلایل مهم کشش دانش آموزان به این مدارس می باشد. مدارس نمونه دولتی به منظور شناخت و کمک به استعدادهای دانش آموزان تیزهوش و مستعد در سراسر کشور می باشد. از این جهت برای ورود به مدارس نمونه دولتی ملزم به طی کردن مراحل مشخصی هستیم. دانش آموزان عزیز برای اطلاع از شرط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی به مقالات مربوط در آیدانیتو مراجعه فرمایید. هدف آیدانیتو موفقیت شما دانش آموزان با استعداد در آزمون نمونه دولتی 98 می باشد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی، شامل مشخصات داوطلب می باشد. این مشخصات شامل: نام و نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی دانش آموز، عکس دانش آموز، مدارس نمونه دولتی انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه امتحانی می باشد. دانش آموزان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون همان طور که گفته شد از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی به نشانی www.azmoon.medu.ir مراجعه خواهند کرد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98

توجه به زمان های مشخص شده در مراحل مختلف ورود به آزمون از لزومات ورود به آزمون نمونه دولتی است، دانش آموزان عزیز به زمان های ارائه شده از جانب سازمان سنجش توجه کافی داشته باشند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی طبق اعلام سازمان سنجش پنج روز قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتی می باشد.
شرکت در آزمون نمونه دولتی بدون داشتن کارت ورود به جلسه غیر ممکن می باشد. بنابراین دانش آموزان عزیز در تاریخ اعلام شده به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی اقدام نمایند. آزمون نمونه دولتی در نیمه اول خرداد ماه برگزار می شود. بنابراین داوطلبان می توانند در هفته اول خرداد ماه اقدام به اخذ کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نمایند. در صورت اعلام زمان دقیق و ساعت ارائه کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی این مقاله بروز رسانی خواهد شد و دانش آموزان و داوطلبان شرکت کننده در آزمون نمونه دولتی با مراجعه به آیدانیتو از زمان دقیقتر دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98 مطلع خواهند شد. برای اطلاع از ثبت نام کتاب درسی هم میتوانید از مشاورین ما کمک بخواهید.

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

دانش آموزان عزیز به این نکته توجه کنید در صورتی که اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه بر خلاف اطلاعات وارد شده در زمان ثبت نام باشد، از ورود شما به مدارس نمونه دولتی حتی در زمان قبولی در مدارس جلوگیری می شود. بنابراین به اطلاعات کارت ورود به جلسه توجه کنید و در صورت مغایرت با مشخصات خود، کارت ورود به جلسه را ویرایش کنید.

چه زمانی نتایج آزمون نمونه دولتی اعلام می شود؟

آیا از زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اطلاعی دارید؟ در صورت عدم اطلاع و نیاز به آگاهی از زمان دقیق آن می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاص فرمایید. مشاوران آیدانیتو می توانند شما را از این موضوع آگاه کنند.
پس از بررسی دقیق کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی، به شما دانش آموزان با استعداد پیشنهاد میکنیم مقاله نتایج مدارس نمونه دولتی 98 را مطالعه فرمایید.

مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را درباره مسائل مربوط به کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98 در اختیار شما قرار دهند. پس در صورت لزوم با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *