مهاجرت به کانادا

ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در کانادا






 


ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در کانادا

سیستم آموزی کانادا یکی از پیشرفته ترین سیستم های آموزشی در جهان است. مدرسه در کانادا از 5 یا 6 سالگی شروع می شود و 12 سال طول می کشد تا افراد دیپلم بگیرند. در استان کبک هم فاصله مقطع دبستان تا دیپلم 11 سال است و دوره پیش دانشگاهی هم دو ساله است. مدارس کانادایی از نظر علمی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و امکان ورود به معتبرترین دانشگاه های کانادا، در صورت تحصیل در مدارس کانادا بیشتر می شود.
به همین دلیل هر ساله دانش آموزان زیادی از سراسر دنیا به کانادا می روند. درس خواندن در مدارس کانادایی معلومات زبان انگلیسی یا فرانسه دانش آموزان را ارتقاء می دهد، باعث می شود خیلی سریع تر با فرهنگ کانادا سازگار شوند و احتمال دریافت اقامت دائم این کشور را افزایش می دهد.
معمولاً به والدینی که تمایل دارند فرزندانشان اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند توصیه می شود که در سن پایین و مثلاً برای تحصیل در مقطع دبیرستان آن ها را به کانادا بفرستند. اما یکی از نگرانی های این والدین این است که آیا می توانند در کانادا فرزندانشان را همراهی می کنند یا نه؟ ویزای همراه همان چیزی است که این کار را ممکن می کند.
خوشبختانه با وجود ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در کانادا ، این اتفاق امکان پذیر است و پدران و مادران می توانند با پشت سرگذاشتن مراحل قانونی این ویزا را دریافت و در زمان تحصیل فرزندشان در کانادا اقامت کنند.

ویژگی های ویزای همراه فرزندان جهت تحصیل در کانادا

والدین می توانند برای حضور در کنار فرزندانشان، در زمان تحصیل، ویزای مخصوصی را دریافت کنند. ویزای همراه کانادا شرایطی را فراهم می کند تا خانواده هایی که کودکان یا نوجوانان زیر 18 سال خود را برای ادامه تحصیل به کانادا می فرستند با اخذ ویزای توریستی در کنار آن ها باشند. این ویزای در حقیقت یک ویزای همراه دانش آموزی است.

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا زیر گروه ویزاهای موقت (Temporary Resident Visa) قرار می گیرد و می تواند یکی از انواع ویزاهای یک بار ورود (Single entry) یا چند بار ورود (multiple entry) باشد.
کسانی که ویزای سینگل کانادا را دریافت می کنند فقط می توانند یک بار وارد خاک کانادا شوند و تا مدت محدودی در این کشور بمانند اما ویزای مولتیپل کانادا یا ویزای پنج ساله این اجازه را به افراد می دهد که در طول مدت پنج سال، هر زمان که تمایل دارند وارد این کشور شوند و شش ماه در آن جا اقامت کنند.
بعد از شش ماه فقط کافی است که فرد به مدت چند ساعت از خاک کانادا خارج شود و دوباره به کانادا وارد شود. ویزای مولتیپل کانادا به نوعی یک ویزای اقامت موقت و بهترین انتخاب برای کسانی است که فرزندانشان را برای تحصیل به  کانادا می فرستند.

 

مشاوره مهاجرت در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند مشاوره و آموزش است. مشاوران متخصص و باتجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، مهاجرت، نظام وظیفه، کسب و کار، مسائل حقوقی و… به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند.

مهاجرت همیشه در طول تاریخ اتفاق افتاده و آدم هایی شهر و کشور خود را به مقصد مکان دیگری ترک کرده اند. گاهی اوقات کمبودهای مختلفی در محیط زندگی افراد را به فکر مهاجرت می اندازند. در واقع در این شرایط فرد معتقد است که کیفیت ابعاد مختلفی از زندگی اش پایین است و به منظور ارتقای این کیفیت مهاجرت می کند.

به عنوان مثال تحصیل در مدارس و دانشگاه هایی که از نظر علمی و برخورداری از امکانات پژوهشی در سطح بالایی قرار دارند، زندگی کردن در کشوری که دارای یک اقتصاد پررونق است، فرصت های شغلی بسیار در کشور مقصد و مسائل فرهنگی و اجتماعی شایع ترین دلایل مهاجرت هستند.

اگرچه مهاجرت می تواند اتفاق خوب و مفیدی باشد و منجر به پیشرفت افراد شود اما نمی توان منکر این واقعیت شد که متقاضیان مهاجرت نیازمند اطلاعات زیادی هستند و نمی توان برای چنین اقدام مهمی بی گدار به آب زد.

مشاوره مهاجرت در آیدانیتو، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد انواع روش های مهاجرت، شرایط مهاجرت به کشورهای مختلف، مدارک مورد نیاز برای مهاجرت، هزینه زندگی در کشورهای مختلف، شرایط گرفتن اقامت، چگونگی تحصیل و کار در کشورهای خارجی، قوانین ازدواج و طلاق در کشورهای مختلف، هزینه تحصیل در کانادا و…اطلاعات کسب کنید.

چرا مشاوره تلفنی؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که دلیل استقبال روز افزون شهروندان جوامع مختلف از مشاوره های غیر حضوری مثل مشاوره تلفنی چیست. در پاسخ به این سؤال می توان گفت که در دنیای امروز، مشاوره تلفنی مزایای فراوانی دارد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره های حضوری
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری امکان پذیر نیست
  • صرف زمان کم تر نسبت به مشاوره های حضوری
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی
در این مقاله به موضوع شرایط اخذ ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در کانادا پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله «مدارک ویزای توریستی کانادا» را به شما پیشنهاد می کنیم.
برای اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط و مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کانادا، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *