آیدانیتو > مدارک ویزای توریستی کانادا
مهاجرت به کانادا

مدارک ویزای توریستی کانادا






 


مدارک ویزای توریستی کانادا

کشور کانادا، دومین کشور پهناور جهان و شمالی ترین کشور قاره آمریکای شمالی است. کانادا 10 استان و سه قلمرو دارد. این کشور از شرق به اقیانوس اطلس، از غرب به اقیانوس آرام و از جنوب به آمریکا می رسد. از نظر سیاسی و اقتصادی، مهم ترین استان کشور کانادا، استان انتاریو است که شهرهای تورنتو و اتاوا در آن قرار دارند. کبک، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، نیوفاندلند و لابرادور، نیوبرانزویک، نووااسکوشیا، جزیره پرنیس ادوارد، ساسکاچوان و اونتاریو دیگر استان های این کشور هستند. جمعیت این کشور حدود 37 میلیون نفر است.
کانادا یکی از توسعه یافته ترین کشورهای جهان و از نظر اقتصادی بسیار پیشرفته است. این کشور بسیار مهاجر پذیر است و به علت کیفیت بالای سیستم آموزشی و مراکز تحصیلش، مقصد متقاضیان زیادی از سراسر جهان است. سالانه بیش از 300.000 نفر مهاجر جدید برای کار و دریافت اقامت دائم وارد کانادا می شوند. سفر توریستی به کانادا هم یکی دیگر از روش های ورود به این کشور است. برای چنین سفری نیازمند ویزای توریستی هستیم و برای تهیه این ویزا باید مدارک ویزای توریستی کانادا را تهیه کنیم.

سفر توریستی به کانادا

سفر به کانادا برای علاقه مندان به طبیعت قطعاً سفر لذت بخشی است. این کشور دارای شهرهایی زیبا وپیشرفته و طبیعتی متنوع است. از جمله جاذبه ها گردشگری آن می توان به انواع جشنواره ها و فستیوال ها، اسکی در ارتفاعات، دیدن شهر ونکوور که یکی از زیباترین شهرهای دنیای و دارای زندگی شهر و طبیعت چشم نواز در کنار همدیگر است، جنگل های زیبا و بارانی، گالری های هنری شهر تورنتو، دیدن استان کبک و آشنایی با جنبه فرانسوی کشور کانادا، بازدید از آبشار نیاگارا و… اشاره کرد.
کانادا قطعاً کشوری است که ارزش دیدن دارد و سفر به آن خاطره انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود. برای سفر به کانادا باید قبل از هر کاری برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام کنیم.

ویزای توریستی کانادا

ممکن است انگیزه شما از سفر به کانادا دیدار اقوام و دوستان باشد. شاید قصد بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور را داشته باشید یا بخواهید در یک همایش علمی شرکت کنید. هر هدفی که از سفر به کانادا داشته باشید، برای راه یافتن به این کشور نیاز به ویزا دارید.
ویزای توریستی کانادا (Visitor Visa) برای اهداف توریستی صادر می شود و در حال حاضر در اکثر موارد به شکل ویزای مولتیپل یا ویزای 5 ساله است. کسانی که ویزای 5 ساله داشته باشند، می توانند تا زمان اعتبار ویزای خود، بدون محدودیت و در هر زمان به کانادا سفر کنند و به مدت شش ماه در این کشور بمانند.
باید به این نکته توجه کرد که اعتبار ویزای مولتیپل کانادا تا زمان اعتبار پاسپورت است و به همین دلیل بهتر است کسانی که قصد دریافت ویزای توریستی کانادا را دارند، به تاریخ انقضای پاسپورت توجه کنند و اگر زمانی کمی تا انقضای پاسپورت شان باقی مانده ، بعد از تعویض آن، برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام کنند.
کسانی که می خواهند به کانادا سفر کنند باید حتماً از مدارک ویزای توریستی کانادا آگاهی کافی داشته باشند و بعد برای دریافت آن اقدام کنند.

 

شرایط و مدارک ویزای توریستی کانادا

ایرانیان برای ورود به اکثر کشورهای دنیا نیازمند ویزا هستند و کانادا هم یکی از کشورهایی است که به منظور مجاز دانستن حضور ما در این کشور، به مدارکی نیاز دارد.

در این جا به مدارک ویزای توریستی کانادا می پردازیم:

  • اصل پاسپورت متقاضی با حداقل شش ماه اعتبار و همه پاسپورت های قدیمی ای که در آن ها ویزا درج شده است
  • ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  • یک قطعه عکس 4/5*3/5 رنگی با زمینه سفید
  • ترجمه سند ازدواج در صورت همسفر بودن با همسر
  • مدارک مالی که به زبان انگلیسی و همراه با مهر امور بین الملل بانک و گردش چهار ماهه حساب بانکی است. همچنین در صورتی که سند اتومبیل، اجاره نامه، سپرده بلند مدت و…. هم دارید، آن ها را ارائه دهید.
  • گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی و روی سربرگ محل کار، ترجمه فیش حقوقی ماه آخر، ترجمه لیست بیمه دو ماه آخر و ترجمه حکم کارگزینی
  • گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان، در صورت همراهی
  • دعوت نامه (در صورتی که کسی فرد متقاضی را به کانادا دعوت کرده باشد)
  • ارائه رزرو هتل، شرح برنامه سفر و رزرو بلیط رفت و برگشت، در صورتی که فرد دعوت نامه ندارد

مشاوره مهاجرت در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند مشاوره و آموزش است. مشاوران متخصص و باتجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، مهاجرت، نظام وظیفه، کسب و کار، مسائل حقوقی و… به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند.

مهاجرت همیشه در طول تاریخ اتفاق افتاده و آدم هایی شهر و کشور خود را به مقصد مکان دیگری ترک کرده اند. گاهی اوقات کمبودهای مختلفی در محیط زندگی افراد را به فکر مهاجرت می اندازند. در واقع در این شرایط فرد معتقد است که کیفیت ابعاد مختلفی از زندگی اش پایین است و به منظور ارتقای این کیفیت مهاجرت می کند.

به عنوان مثال تحصیل در مدارس و دانشگاه هایی که از نظر علمی و برخورداری از امکانات پژوهشی در سطح بالایی قرار دارند، زندگی کردن در کشوری که دارای یک اقتصاد پررونق است، فرصت های شغلی بسیار در کشور مقصد و مسائل فرهنگی و اجتماعی شایع ترین دلایل مهاجرت هستند.

اگرچه مهاجرت می تواند اتفاق خوب و مفیدی باشد و منجر به پیشرفت افراد شود اما نمی توان منکر این واقعیت شد که متقاضیان مهاجرت نیازمند اطلاعات زیادی هستند و نمی توان برای چنین اقدام مهمی بی گدار به آب زد.

مشاوره مهاجرت در آیدانیتو، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد انواع روش های مهاجرت، شرایط مهاجرت به کشورهای مختلف، مدارک مورد نیاز برای مهاجرت، هزینه زندگی در کشورهای مختلف، شرایط گرفتن اقامت، چگونگی تحصیل و کار در کشورهای خارجی، قوانین ازدواج و طلاق در کشورهای مختلف، هزینه تحصیل در کانادا و…اطلاعات کسب کنید.

چرا مشاوره تلفنی؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که دلیل استقبال روز افزون شهروندان جوامع مختلف از مشاوره های غیر حضوری مثل مشاوره تلفنی چیست. در پاسخ به این سؤال می توان گفت که در دنیای امروز، مشاوره تلفنی مزایای فراوانی دارد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره های حضوری
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری امکان پذیر نیست
  • صرف زمان کم تر نسبت به مشاوره های حضوری
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

 

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با مدارک ویزای توریستی کانادا پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله «قیمت ویزای توریستی کانادا» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل در خواست ویزای توریستی کانادا ، می توانید با مشاوران اخذ ویزا و اقامت کانادا آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *