آیدانیتو > هزینه مسکن در استرالیا
مهاجرت به استرالیا

هزینه مسکن در استرالیا






هزینه مسکن در استرالیا

استرالیا از جمله کشورهایی است که تقاضا برای مهاجرت به آن بسیار بالا بوده و از مطلوب ترین شرایط زندگی در دنیا برخوردار است. علت این امر را می توان در وجود با کیفیت ترین و بهترین مراکز دانشگاهی و مدارس و همین طور مشاغلی پر درآمد جستجو کرد. از جمله اساسی ترین نیازهای هر فرد پس از مهاجرت به استرالیا ، یافتن مسکنی مناسب است. در نتیجه، کسب اطلاعاتی مفید در زمینه هزینه مسکن در استرالیا کاملاً ضروری و منطقی به نظر می رسد. در این مقاله، بحث در مورد هزینه مسکن در استرالیا را خدمت شما دوستان مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری را در ارتباط با هزینه مسکن در استرالیا به دست آورید.

انواع خانه در استرالیا

در ابتدا لازم می دانیم که انواع خانه در استرالیا برای شما نام ببریم و توضیحات لازم را در رابطه با هر یک بیان کنیم.

برج مسکونی در استرالیا

برج های مسکونی به طور معمول در مناطق مرکزی شهر ملبورن احداث شده و تمامی آن ها بسیار شیک و نوساز و در مقابل دارای اجاره بالایی هستند.

آپارتمان در استرالیا

آپارتمان های استرالیا حداقل دو طبقه ساخته می شوند و امکان وجود بیشتر از یک واحد در هر طبقه وجود دارد. تمامی آپارتمان ها از اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب تشکیل شده و در تعداد زیادی از آن ها پارکینگ نیز دیده می شود. آپارتمان های نوساز به لوازم سرمایشی و گرمایشی مجهز بوده اما در آپارتمان های قدیمی تر مستأجر مسئول خرید این وسایل است.

خانه ویلایی در استرالیا

خانه های ویلایی استرالیا دارای باغچه و حیاط در محوطه عقب و جلو هستند. این نوع از خانه ها از آشپزخانه، محوطه پارکینگ، اتاق نشیمن، حمام و یک تا چهار عدد اتاق خواب تشکیل شده اند. باید بگوییم که اسکلت بندی خانه های ویلایی معمولاً چوبی هستند.

خرید خانه در کشور استرالیا

قیمت خرید خانه در استرالیا بالا است و همین موضوع مهاجران را مجبور به اجاره سوئیت در شهرهای این کشور می کند. جهت خرید ملک در استرالیا داشتن تمکن مالی ضرورت دارد. دو شهر ملبورن و سیدنی در ردیف گران قیمت ترین شهرها در استرالیا بوده که خرید خانه در آن ها بسیار مشکل است. البته امکان اخذ وام مسکن جهت خرید خانه در این کشور نیز برای متقاضیان وجود دارد اما مبلغ وام داده شده برای خرید ملک بین 80 تا 95 درصد از قیمت خانه است و بهره بانکی آن نیز 1.5 تا 2.5 درصد است.

اجاره خانه در کشور استرالیا

در مجموع می توان گفت که نرخ اجاره خانه در استرالیا در مقایسه با سایر کشورها بالا است و فرد باید مقدار زیادی از درآمد خود را به پرداخت مبلغ اجاره خانه اختصاص دهد. معمول ترین روش اجاره مسکن در استرالیا از طریق وب سایت هایی صورت می گیرد. به این ترتیب که پس از وارد شدن به این سایت ها مواردی همچون میزان اجاره ای که توان پرداخت آن را دارید، تعداد اتاق خواب ها و شرایط خانه را وارد کرده و سپس وب سایت، تصاویر خانه مورد نظر و اسم آژانس مسئول اجاره آن را در اختیار شما می گذارد. زمانی که خانه مورد نظرتان را انتخاب کردید، فرصت بازدید از آن نیز به شما داده می شود. نکته مهم این که در صورت اجاره منزلی در استرالیا، نماینده آژانس مسئول تعمیرات احتمالی مورد نیاز و حتی دریافت اجاره از شما خواهد بود. به عبارت دیگر، شما در این موارد نیازی به ارتباط با صاحب خانه ندارید.

هزینه خرید و اجاره خانه در استرالیا

در آخرین بخش از مقاله هزینه مسکن در استرالیا ، به ذکر قیمت های اجاره و خرید منزل در این کشور می پردازیم.

نرخ اجاره ماهیانه آپارتمان در استرالیا

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 169329 دلار
  • آپارتمان یک خوابه در منطقه خارج از مرکز شهر 163283 دلار
  • آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر 282714 دلار
  • آپارتمان سه خوابه در منطقه مرکز شهر 145887 دلار

نرخ خرید آپارتمان در استرالیا

قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر 759515 دلار

قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در منطقه خارج از مرکز شهر 596349 دلار

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با هزینه مسکن در استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله هزینه زندگی در استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه هزینه مسکن استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *