آیدانیتو > هزینه زندگی در استرالیا
مهاجرت به استرالیا

هزینه زندگی در استرالیا






هزینه زندگی در استرالیا

کشور استرالیا به عنوان ششمین کشور پهناور در دنیا محسوب می شود. بر طبق آمارهای جهانی اخیر این کشور از جمله بهترین کشورهای دنیا از نظر بالا بودن سطح رفاه و کیفیت زندگی بوده و ملبورن، آدلاید، پرت و سیدنی در ردیف بهترین شهرها در سرتاسر جهان جهت گذراندن زندگی محسوب می شوند. به همین جهت افراد زیادی خواستار مهاجرت و داشتن زندگی شاد و مرفه در استرالیا هستند. از جمله مهم ترین اولویت ها برای افرادی که به قصد تحصیل و یا کار وارد استرالیا می شوند، اطلاع از هزینه های زندگی در این کشور است. باید بدانید که هزینه های زندگی در استرالیا در مقایسه با ایران در حدود 146.82 درصد بالاتر بوده و به همین نسبت شاهد درآمد سرانه بالای این کشور نیز هستیم. در این مقاله، به بحث در مورد هزینه زندگی در استرالیا برای شما دوستان می پردازیم، پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی و مفیدی را  در ارتباط با هزینه زندگی در استرالیا به دست آورید.

هزینه مسکن در استرالیا

هم زمان با بالابردن نرخ اجاره به وسیله صاحب خانه ها و کمبود خانه های اجاره ای، با بالارفتن نرخ اجاره خانه در استرالیا روبرو هستیم. بر طبق پیش بینی به عمل آمده به وسیله اقتصاددانان، احتمالاً طی چند سال آینده با کاهش نرخ قیمت اجاره مسکن روبرو خواهیم بود. در صورت تصمیم به مهاجرت به کشور استرالیا باید حداقل سی درصد از درآمد ماهیانه خود را صرف اجاره خانه کنید. البته در مقایسه با سایر هزینه های زندگی و حقوق دریافتی شما، هزینه اقامتتان در استرالیا منطقی به نظر می رسد. در صورت مجرد بودن می توانید با چند نفر هم خانه شویدو بدین گونه به میزان زیادی در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

هزینه مراقبت های بهداشتی در استرالیا

هزینه مراقبت های بهداشتی در استرالیا به وسیله مالیات تأمین شده و فرصت استفاده از مشاوره های پزشکی و مراقبت های بهداشتی جامع رایگان را در اختیار ساکنین دائمی این کشور قرار می دهد.

هزینه وسایل نقلیه در استرالیا

باید بدانید که شرایط وسایل نقلیه در کشور استرالیا بسیار مناسب بوده و امکان استفاده از آن ها در سفرهای درون شهری به راحتی وجود دارد. به طور میانگین در هر ماه باید مبلغ 137/65 دلار را جهت خرید بلیط مترو اختصاص دهید. به عبارت دیگر، در هر روز 4 دلار را باید برای خرید بلیط یک طرفه مترو بپردازید.

هزینه های زندگی در استرالیا

در این بخش، به طور مختصر به بیان هزینه برخی از اقلام و موارد ضروری در کشور استرالیا برای شما دوستان می پردازیم. با مطالعه این قسمت به مراتب اطلاعات بیشتری را در مورد هزینه زندگی در استرالیا به دست می آورید.

هزینه ماهیانه تلفن، برق و آب در استرالیا

هزینه موبایل 21 دلار ( هر یک دقیقه مکالمه )

هزینه لوازم سرمایشی و گرمایشی، آب و برق 189003 دلار

هزینه خرید مواد غذایی در استرالیا

تخم مرغ ( یک شانه ) 40/34 دلار

پنیر محلی ( یک کیلو ) 9/3 دلار

سیب ( یک کیلو) 4/09 دلار

پرتقال ( یک کیلو) 3/55 دلار

گوشت گاو ( یک کیلو ) 10/15 دلار

پیاز ( یک کیلو ) 2/49 دلار

شیر ( یک کیلو ) 1/41 دلار

سینه مرغ ( یک کیلو ) 10/15 دلار

سیب زمینی ( یک کیلو ) 3/05 دلار

نان ( یک قرص ) 2/53 دلار

موز ( یک کیلو ) 2/49 دلار

سینه مرغ ( یک کیلو ) 10/15 دلار

هزینه خرید لباس در استرالیا

قیمت کفش ورزشی 132/14 دلار

لباس تابستانی ( در صورت خرید از فروشگاه زنجیره ای ) 63/34 دلار

یک جفت کفش چرم مردانه 133/45 دلار

شلوار جین 95/06 دلار

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با هزینه زندگی در استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله هزینه مسکن در استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه هزینه زندگی در استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *