آیدانیتو > نمونه سؤالات کنکور زبان
منابع کنکور رشته زبان

نمونه سؤالات کنکور زبان

نمونه سؤالات کنکور زبان
نمونه سؤالات کنکور زبان

کنکور زبان هم مانند سایر گروه های آزمایشی در کنکور شامل تعدادی رشته، زیر گروه و غیره است. داوطلبان شرکت کننده در آزمون گروه زبان مجبور به پاسخگویی به سؤالات دو دفترچه اختصاصی و عمومی هستند. از آن جایی که کنکور زبان نیاز به تمرین و تکرار دارد، شیوه های مطالعه و تست زنی این گروه کمی متفاوت با گروه های دیگر است. در این مقاله نمونه سؤالات کنکور زبان خدمت شما ارائه می شود.

اما قبل از آن نیاز به توضیحاتی است که در ادامه آن را مشاهده می کنید. راهی ساده تر از کنکور دادن ثبت نام از طریق رشته های بدون کنکور است. قبل از هر نکته ای بهتر است ضرایب دروس در هر زیر گروه را بدانید.

نام گروه آزمایشیموارد امتحانیضرایب دروس در هر زیرگروه
زبان خارجیدروس عمومیزبان و ادبیات فارسیزیر گروه یکزیر گروه دوزیر گروه سهزیر گروه چهار
4444
زبان عمومی2222
فرهنگ و معارف اسلامی3333
زبان خارجی2224
دروس تخصصیزبان تخصصی انگلیسی4000
زبان تخصصی آلمانی0400
زبان تخصصی فرانسه0040

با توجه به زیر گروهی که انتخاب می کنید ضرایب دروس متفاوت خواهد بود. بنابراین، ابتدا هدف خود را مشخص کنید تا روی تست های دروس مورد نیاز تمرکز کنید. همان طور که در کنکور زبان سال های جاری مشخص شد، سطح علمی داوطلبان این گروه بالاتر از سال های گذشته است. این آمار با توجه به میانگین تست های زده شده داوطلبان بیان می شود. بنابراین اگر قصد دارید با رتبه برتر در این گروه پذیرفته شوید، لازم است با این مقاله از آیدانیتو همراه باشید چرا که نمونه سؤالات کنکور زبان سال های گذشته می تواند شما را با سطح علمی و نوع سؤالات کنکور آشنا کند. بهتر است از نمونه سؤالات کنکور زبان در طول برنامه ریزی و شبیه سازی های کنکور استفاده کنید و در صورتی که به سوالات به صورت اشتباه پاسخ دادید، با تحلیل آن ها و مطالعه مجدد مباحث مورد نیاز اطلاعات خود را کامل تر کنید.

دفترچه تخصصی کنکور زبان

بهتر است ابتدا با فرم دفترچه اختصاصی و بعد عمومی آشنا شوید. در دفترچه اختصاصی گروه زبان 70 تست وجود دارد که ده سؤال به مباحث گرامر، 15 سؤال به لغت، 5 سؤال راجع به ساختار جملات، 10 سؤال برای سنجش داوطلب در مورد کاربرد زبان، 10 سؤال برای سنجش مهارت داوطلب در لغت و گرامر و 15 سؤال به درک مطلب اختصاص پیدا می کند. بنابراین نیاز است دامنه لغات و واژگان خود را افزایش دهید و همچنین گرامر را تقویت کنید. مسلماً در کنکور زبان تنها صحبت کردن و دانستن آن زبان معیار پذیرش نیست، داوطلبان باید با نحوه سؤالات آشنا شوند و با تمرین، تکرار و تست زنی، مهارت های خود را افزایش دهند.

پیشنهاد می کنیم برای موفقیت بیشتر سری هم به مقاله برنامه ریزی کنکور زبان بزنید.

اگر سؤالی در زمینه کنکور زبان از جمله نمونه سؤالات کنکور زبان دارید می توانید با مشاوران حرفه ای تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *