آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی
شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی





زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی

رشته صنایع غذایی از جمله رشته هایی است که علاقه مندان خاص خود را دارد. رشته مهندسی صنایع غذایی در حال حاضر از مقطع کاردانی تا دکتری در ایران ارائه می شود. یکی از مقاطع کارشناسی ناپیوسته است و ما در این مقاله شما را با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی آشنا می کنیم.

معرفی رشته صنایع غذایی

امروزه با گسترش پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت تهیه مواد غذایی نیز صنعتی شده است. کارشناسان صنایع غذایی به تولید، بسته بندی و نوآوری محصولات غذایی می پردازند. این افراد تلاش می کنند تا با استفاده از صنعت و تکنولوژی، کیفیت و ماندگاری محصولات را افزایش دهند.

زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی

اگر مایل به تحصیل در رشته صنایع غذایی هستید باید از زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی نیز مطلع باشید. شما در دو نوبت می توانید برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته صنایع غذایی آزاد اقدام کنید. یک بار در اواسط مرداد تا اواسط شهریور ماه که زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته آزاد صنایع غذایی نیمسال اول است و یک بار برای نیمسال دوم، که زمان ثبت نام آن حدود آذرماه و دی ماه است. در این دو بازه ی زمانی شما می توانید برای ثبت نام اقدام کنید.

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی

از جمله شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دارا بودن مدرک کاردانی است. داوطلبانی که مایل به تحصیل در کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی هستند، باید دارای مدرک کاردانی صنایع غذایی یا رشته ای دیگر باشند. اگر دانشجوی ترم آخر کاردانی هستند نیز باید اطمینان داشته باشند که می توانند مدرک خود را در زمان مقرر و اعلام شده توسط دانشگاه آزاد نیمسال اول که شهریور ماه است، دریافت کنند.

شرط دیگر تحصیل در کارشناسی ناپیوسته صنایع غذایی آزاد، دارا بودن شرایط عمومی است. شرایط عمومی پذیرش به شرح زیر است.

  • اعتقاد به یکی از ادیان مورد قبول در قانون اساسی
  • نداشتن فساد اخلاقی
  • نداشتن عناد با جمهوری اسلامی ایران
  • دارابودن توانایی جسمی مناسب
  • پذیرش کلیه مقررات دانشگاه آزاد
  • عدم منع برای تحصیل طبق نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • عدم منع برای تحصیل طبق قوانین نظام وظیفه ویژه برادران
  • دارا بودن مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته
  • دارا بودن حداقل معدل فارغ التحصیلی 12

نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی

حال که با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی آشنا شده اید، می توانید جهت ثبت نام اقدام کنید. ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور صنایع غذایی آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می شود. جهت ثبت نام لازم است در زمان مقرر شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید و با تهیه کارت اعتباری و ورود به سایت اقدام به انتخاب رشته کنید.

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی پرداختیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی بزنید. 
برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع غذایی میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *