آیدانیتو > نتایج پزشکی زاهدان
نتایج کنکور

نتایج پزشکی زاهدان

نتایج پزشکی زاهدان
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، یکی از دانشگاه های پذیرنده رشته پزشکی و پیراپزشکی در استان سیستان و بلوچستان است که فعالیت خود را از سال 1360 شروع کرده است. این دانشگاه از سطح علمی بسیار خوبی برخوردار است به طوری که طبق رتبه بندی سال 2016، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رتبه 12 کشوری را به دست آورد. در سال 1365 دانشگاه زاهدان با 10 نفر هیئت علمی و 28 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد و رفته رفته بر تعداد اساتید و دانشجویان اضافه شده است. داوطلبانی که نتوانستند در کنکور شرکت کنند میتوانند از طریق پزشکی بدون کنکور هم اقدام کنند.
اعلام نتایج پزشکی زاهدان
دانشگاه زاهدان در دی ماه اعلام کرد داوطلبان بومی استان های هرمزگان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان می توانند در دو رشته پزشکی واحد زاهدان و پزشکی واحد زاهدان ظرفیت خودگردان انتخاب رشته کنند. نتایج پزشکی زاهدان در تاریخ 23 دی ماه اعلام شده است. داوطلبانی که رشته پزشکی زاهدان را انتخاب کرده اند می توانند یکشنبه 23 دی ماه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس WWW.AZMOON.ONG مراجعه  کنند و نتایج پزشکی زاهدان خود را مشاهده کنند. برای مشاهده نتایج پزشکی زاهدان لازم است کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته را وارد کنید. پذیرفته شدگان پزشکی زاهدان لازم است بعد از مشاهده نتایج پزشکی زاهدان برای ثبت نام به مرکز مراجعه کنند. به این منظور می توانید روز چهارشنبه 26/10 برای ثبت نام به واحد دانشگاهی پذیرفته شده مراجعه کنید.
علوم پزشکی زاهدان
همان طور که گفتیم دانشگاه زاهدان یکی از دانشگاه های پذیرنده دانشجو در رشته پزشکی است و هر ساله در این رشته دانشجو پذیرفته است. رشته پزشکی و پیراپزشکی با سلامت جامعه در ارتباط است و اهمیت بالایی دارد و به همین دلیل است که وزارت ها و افراد مرتبط در نحوه تحصیل دانشجویان پزشکی حساسیت بسیار بالایی به خرج می دهند. از این رو مجوز جذب دانشجوی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به دلیل برخی از کمبودها به مانند تعداد اعضای هیئت علمی بالینی، باطل شده بود. اما دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در صدد رفع این مشکل بر آمد و تمامی کمبودهای موجود را برطرف کرد. دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موفق به کسب مجدد مجوز جذب دانشجوی پزشکی شده است.
پیشنهاد می کنم برای اطلاع از پرستاری بدون کنکور روی لینک کلیک کنید.

پزشکی زاهدان دانشگاه آزاد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در طی خبری جذب دانشجوی پزشکی دانشگاه زاهدان را اعلام کرد. هر چند که جذب دانشجوی پزشکی در دانشگاه زاهدان تنها مختص به داوطلبان استان سیستان و بلوچستان هرمزگان و خراسان جنوبی است. 60 درصد سهمیه مربوط به داوطلبان سیستان و بلوچستان، و 40 درصد آن مربوط به هرمزگان و خراسان جنوبی است.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *