اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی

نتایج ارشد بدون کنکور مجازی

نتایج ارشد بدون کنکور مجازی

بسیاری از افراد کارمند، مایل به تحصیل در مقطع ارشد هستند، اما زمان کافی برای مطالعه و آماده شدن برای شرکت در کنکور را ندارند و به سمت ارشد بدون کنکور مجازی روی می آورند. ورود به ارشد مجازی نیاز به ثبت نام اولیه دارد و بعد از بررسی توسط دانشگاه، نتایج ارشد بدون کنکور مجازی اعلام خواهد شد.

همان طور که ثبت نام ارشد مجازی، هر دانشگاه به صورت جداگانه انجام می شود، نتایج ارشد بدون کنکور مجازی هر دانشگاه نیز به صورت جداگانه اعلام می شود.
همچنین می‌توانید مقاله ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی را مطالعه نمایید.

نحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور مجازی

دانشگاه هایی که اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع ارشد مجازی می کنند، نتایج ارشد بدون کنکور مجازی خود را نیز در صفحه سایت خود منتشر می کند. به عبارت دیگر اعلام نتایج کنکور ارشد مجازی به صورت یکپارچه و هماهنگ منتشر نمی شود، بلکه هر دانشگاه با انتشار فراخوان و اطلاعیه ای نتایج ارشد بدون کنکور مجازی خود را منتشر می کند.
اگر سؤالی در زمینه زمان و نحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور مجازی برای شما مطرح شده است با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور مجازی

نمی توان زمان دقیقی را برای اعلام نتایج ارشد بدون کنکور مجازی در نظر گرفت، زیرا هر دانشگاه، در زمانی متناسب با برنامه خود فراخوان جذب دانشجو مجازی را منتشر می کند و چند هفته بعد از فراخوان جذب دانشجو، نتایج ارشد بدون کنکور مجازی واحد خود را منتشر می کند. به طور کلی زمانی که می توان برای اعلام نتایج ارشد بدون کنکور مجازی در نظر گرفت، چند هفته تا یک ماه قبل از شروع نیمسال تحصیلی است. یعنی حدود ماه های شهریور و دی، هر دانشگاه متناسب با برنامه زمانی خود، نتایج ارشد بدون کنکور مجازی را اعلام می کند.

نحوه مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور مجازی

برای مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور مجازی ، بعد از اعلام نتایج ارشد بدون کنکور مجازی دانشگاه مورد نظرتان ، بایستی به سایت دانشگاه مراجعه کنید، به این منظور لازم است به سایت رسمی دانشکده الکترونیکی یا مجازی دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید. در قسمت اخبار می توانید، اطلاعیه یا اعلامیه نتایج ارشد بدون کنکور مجازی را انتخاب کنید و به دنبال اسم خود در میان پذیرفته شدگان باشید.

در جدول زیر آدرس سایت برخی از دانشگاه های ارائه دهنده ارشد مجازی را آورده ایم. شما برای مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور مجازی دانشگاه مورد نظر خود می توانید به آدرس های زیر سری بزنید.

مرکز آموزشی

نشانی سایت

آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز

Vus.ir

آموزش مجازی امیرکبیر

Aut.ac.ir

آموزش الکترونیکی صنعتی اصفهان

Elearning.iut.ac.ir

آموزش الکترونیکی تهران

Utec.ut.ir

تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور مجازی

طرح تکمیل ظرفیت برای گرفتن تعداد بیشتر دانشجویان و کامل کردن ظرفیت مورد نظر دانشگاه ها هر ساله در دوره های مختلف تحصیلی و همینطور دوره ارشد اجرا می شد. اما در حال حاضر خبرهایی را مبنی بر حذف این دوره و عدم برگزاری آن در طول سال های بعد را شنیده ایم. البته این دوره برای ارشد بدون آزمون مجازی از ابتدا نیز وجود نداشت و اجرا نمی شد. برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دلایل حذف آن با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

شما می توانید مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور مجازی خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید و نتیجه خود را از آن ها جویا شوید. همچنین اگر سوالی در زمینه ارشد مجازی و اعلام نتایج ارشد بدون کنکور مجازی دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شما می توانید مقاله ارشد بدون کنکور مجازی را مطالعه کنید و پاسخ برخی از سوالات خود را بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *