آیدانیتو > ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی
کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی


ارشد بدون کنکور بهشتی

همانند سایر مقاطع تحصیلی همچون کاردانی و کارشناسی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز به شکل بدون آزمون امکان پذیر است. تنها با این تفاوت که پذیرش و شرایط در نظر گرفته شده برای آن کمی متفاوت است. گزینش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به شکل بدون آزمون فقط مختص دانشجویان استعداد درخشان است. از جمله دانشگاه هایی که داوطلبان تمایل زیادی به ادامه تحصیل در آن در مقطع ارشد و به صورت بدون آزمون را دارند دانشگاه شهید بهشتی است. دانشگاهی بسیار مشهور که در ردیف برترین دانشگاه های ایران قرار دارد. در این مقاله، به ارائه توضیحاتی در مورد ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی ضروری را در ارتباط با ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی به دست آورید.

ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی تهران به استناد بخش نامه ها و آیین نامه های مرتبط با پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همین طور شیوه نامه های تصویب شده توسط شورای استعداد درخشان دانشگاه از میان دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته تعدادی از دانشگاه ها اقدام به جذب دانشجو جهت نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 می کند. این جذب دانشجو تنها برای دوره روزانه و در مقطع کارشناسی ارشد صورت می گیرد.

ارشد شهید بهشتی بدون کنکور

بر طبق فراخوان صادر شده از طرف دانشگاه شهید بهشتی زمان ثبت نام داوطلبان و بارگزاری مدارک آن ها جهت پذیرش در ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی از تاریخ 97/9/20 الی 97/10/10 تعیین شده بود. اما بر طبق اخبار صادره این زمان تا 14 دی ماه تمدید شد. تمامی متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی https.golestan.sbu.ac.ir اقدام به بارگذاری مدارک خواسته شده و ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی نمایند.

ارشد بدون کنکور شهید بهشتی

در زمان ثبت نام در ارشد بدون کنکور شهید بهشتی داشتن حداقل شرایط و ارائه درخواست به هیچ وجه به منزله قبولی صد در صد نیست. مورد دیگر این که، در صورت پذیرش اولیه نمی توان از پذیرش قطعی اطمینان حاصل کرد. مورد آخر این که پذیرش نهایی فرد در گرو تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.

شرایط لازم ارشد بدون کنکور شهید بهشتی

پذیرش در ارشد بدون کنکور دانشگاه بهشتی با شرایطی چند همراه است. در زیر به ذکر این شرایط برای شما دوستان می پردازیم.
  • کلیه دانشجویان متقاضی لزوماً باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 98 و در طول هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و تحصیلات کارشناسی خود را به پایان برسانند.
  • تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته که در مهر ماه سال 1394 وارد یکی از دانشگاه های مشمول فراخوان جذب دانشجوی ارشد بدون کنکور شده اند و پس از سپری شش نیمسال و گذراندن حداقل سه چهارم از مجموع واحدهای درسی به جهت میانگین باید در ردیف 15 درصد برتر هم ورودی ها و دانشجویان هم رشته خود باشند.
  • فقط دانشجویانی که تحصیلات کارشناسی خود را در دانشگاه های روزانه سپری کرده اند حق شرکت در ارشد بدون کنکور بهشتی را دارند و شامل این فراخوان می شوند. در واقع، درخواست های دانشجویان سایر دانشگاه ها به هیچ وجه پذیرفته نمی شود.

ارشد بدون کنکور دانشگاه بهشتی

ثبت نام در ارشد بدون کنکور دانشگاه بهشتی با ارسال شماری از مدارک همراه است. در زیر به ذکر این مدارک برای شما دوستان می پردازیم.
  • ارائه تصویر همه صفحه های شناسنامه به همراه شماره موبایل
  • ارائه تصویری از کارت مالی فرد متقاضی
  • تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام
  • تحویل ریز نمرات مقطع کارشناسی تا اتمام نیمسال ششم
  • واریز مبلغ 70 هزار تومان جهت ثبت نام در فراخوان (پرداخت وجه مورد نظر فقط به وسیله سامانه گلستان میسر است.)
  • ارائه گواهی رتبه مخصوص دانشجویان دانشگاه هایی به جز دانشگاه شهید بهشتی
  • تحویل مشخصات تفصیلی فعالیت های پژوهشی و آموزشی در قالب فرمی تحت عنوان مشخصات تفصیلی از فعالت های پژوهشی آموزشی.

دانشگاه های پذیرنده ارشد بدون کنکور در ایران

با توجه به مقاله پیش رو دانشگاه شهید بهشتی از جمله دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است که اقدام به جذب و پذیرش دانشجویان در رشته های مختلف تحصیلی به صورت بدون کنکور در دوره کارشناسی ارشد می نماید. اما همانند بسیاری از داوطلبان شاید این سؤال برای شما نیز مطرح شود که به جز این دانشگاه چه دانشگاه های دیگری در ایران به پذیرش ارشد بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد می نمایند. شما دوستان گرامی می توانید برای یافتن پاسخ سؤال خود در این رابطه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید و از لیست دانشگاه های پذیرندعه ارشد بدون کنکور در ایران مطلع شوید. 

در این مقاله به تحلیل و بررسی ارشد بدون کنکور بهشتی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پذیرش ارشد بدون کنکور استعدادهای درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ارشد بدون کنکور بهشتی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *