اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی


نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور با مقاطع دیگر به طور کل متفاوت است در واقع ارشد بدون کنکور فرصتی برای داوطلبانی که در آزمون موفق نشده اند نیست بلکه این مرحله برای دانشجویان استعداد درخشان است که قصد دارند بدون شرکت در آزمون در رشته های دلخواه خود ادامه تحصیل دهند.

دانشگاه های غیرانتفاعی در مقاطع کارشناسی ارشد انتخاب اکثر داوطلبان ارشد است که می توانند در دانشگاه های خود به عنوان استعداد درخشان در مقاطع بالاتر از جمله ارشد و دکتری ادامه تحصیل دهند. اما نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی که موضوع این مقاله است در چه زمانی مشخص می شود؟ با این مقاله همراه ما باشید تا با جزئیات ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی آشنا شوید.
همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه کاشان را مطالعه نمایید.

زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

متقاضیان ارشد بدون کنکور که در دانشگاه های دوران کارشناسی خود ثبت کرده اند می توانند نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی را در وب سایت دانشگاه مورد نظر مشاهده کنند. زمان دقیقی از اعلام نتایج کنکور ارشد غیرانتفاعی نمی توان بیان کرد چرا که با توجه به هر دانشگاه و مؤسسه غیرانتفاعی این زمان متغیر است اما به طور معمول نتایج اکثریت دانشگاه ها و مؤسسات غیرانتفاعی تا اواخر شهریور 97 در وب سایت قرار می گیرد.
اگر سؤالی درباره زمان و نحوه اعلام نتایج ارشد بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی دارید می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی

متقاضیان ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی که در تاریخ مشخص شده به ثبت نام در دانشگاه دوران کارشناسی خود پرداختند در زمان اعلام شده می توانند نتایج ثبت نام ونهایی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی را مشا هده کنند تا در صورت قبولی به ثبت نام اصلی  و حضوری در دانشگاه  اقدام کنند. داوطلبان برای مشاهده نتایج  باید به وب سایت دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کنند و در فراخوان ها و اطلاعیه های درج شده از نتایج و اسامی پذیرفته شدگان مطلع شوند.

همان طور که گفته شد داوطلبان بعد از مشاهده ی نتایج در صورتی که موفق به پذیرش شده اند باید برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند هنگام مراجعه به دانشگاه مدارک مورد نیاز فراموش نشود.

اما آن دسته از داوطلبانی که در نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی موفق به پذیرش نشده اند، متأسفانه فرصت شرکت در تکمیل ظرفیت را ندارند چرا که تکمیل ظرفیت مختص داوطلبانی است که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده اند. اما این دسته از داوطلبان می توانند خود را برای کنکور ارشد سال بعد آماده کنند و یا فراگیر پیام نور که در نیم سال دوم و بهمن ماه انجام می شود را انتخاب کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی شامل مدارک لازم برای معافیت تحصیلی و یا مدارک نظام وظیفه مجاز به ادامه تحصیل برای آقایان، مدارک شناسایی مدارک لازم برای استعداد درخشان مدارک شناسایی ( شناسنامه و کارت ملی ) به همراه کپی و عکس پرسنلی و …. می شود.

شرایط تحصیل در ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 

تحصیل در کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی برای هر یک از داوطلبان با شرایطی چند همراه است. در صورت عدم آشنایی با شرایط تحصیل در ارشد بدون آزمون غیرانتفاعی می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات خوب و مفیدی را در زمینه شرایط تحصیل در ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی در اختیارتان قرار دهند.  

پیشنهاد می کنیم بعد از مقاله نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی مقاله ثبت نام فراگیر پیام نور را مشاهده کنید.
اگر سؤالی پیرامون نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *