آیدانیتو > نتایج ارشد بدون کنکور سراسری
اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

نتایج ارشد بدون کنکور سراسری

نتایج ارشد بدون کنکور سراسری

امروزه امکان ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری بدون کنکور امکان پذیر شده است. البته این امکان فقط برای استعدادهای درخشان دوره کارشناسی دانشگاه های سراسری میسر است. داوطلبین استعداد درخشان بعد از اقدام به ثبت نام باید در انتظار اعلام نتایج ارشد بدون کنکور سراسری واحد مورد نظر خود باشند. از آنجایی که نتایج ارشد بدون کنکور سراسری به صورت هماهنگ و سراسری اعلام نمی شود، در ادامه شما را با نحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور سراسری آشنا می کنیم.

زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور سراسری

همانند ثبت نام ارشد بدون کنکور، نتایج کنکور ارشد هر واحد و دانشگاه نیز جداگانه و در زمانی متفاوت اعلام می شود. آنچه مشخص است این است که نتایج ارشد بدون کنکور سراسری تمامی دانشگاه ها در بازه زمانی یکسان و با اختلاف چند روزه اعلام می شود. این بازه زمانی اعلام نتایج ارشد بدون کنکور سراسری در مرداد و شهریور ماه است. به عنوان مثال دانشگاه تهران در هفدهم مرداد ماه لیست اسامی پذیرفته شدگان ارشد بدون کنکور خود را منتشر کرده است. به عبارت دیگر می توان گفت زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور سراسری هر دانشگاه در اختیار خود دانشگاه می باشد.

نحوه مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور سراسری

برای مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور سراسری ، باید به سایت رسمی و صفحه اصلی دانشگاه مورد نظرتان، که معمولاً همان دانشگاه است که موفق شده اید در زمره استعدادهای درخشان آن قرار بگیرید، مراجعه کنید. نتایج ارشد بدون کنکور سراسری معمولاً به صورت لیست اسامی پذیرفته شدگان ارائه می شود. شما می توانید با مطالعه لیست اسامی پذیرفته شدگان، به دنبال نام خود باشید. امیدواریم در گروه پذیرفته شدگان قرار گرفته باشید. در این جا شما را با نحوه مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور سراسری دانشگاه تهران آشنا می کنیم.

در ابتدا وارد سایت دانشگاه تهران شوید، سپس به قسمت معاونت آموزشی مراجعه کنید. در اخبار و رویدادهای دانشگاه، اعلام نتایج ارشد بدون کنکور سراسری دانشگاه تهران را انتخاب کنید. سپس می توانید لیست اسامی پذیرفته شدگان را مشاهده کنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند راهنمایی های لازم را در زمینه زمان و نحوه اعلام نتایج ارشد بدون آزمون سراسری برای شما به عمل آورند. پس با آن ها تماس بگیرید.

ثبت نام بعد از اعلام نتایج ارشد بدون کنکور سراسری

بعد از اعلام نتایج ارشد بدون کنکور سراسری، لازم است در جهت ثبت نام حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. برخی از دانشگاه ها تنها دارای مرحله ثبت نام حضوری هستند. برای اطلاع از حضوری و یا غیر حضوری بودن دانشگاه مورد نظر خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

معمولاً یک بازه زمانی برای ثبت نام حضوری و ثبت نام غیر حضوری در نظر گرفته می شود. این بازه زمانی طبق اطلاعیه ای بر روی سایت اصلی دانشگاه های سراسری قرار خواهد گرفت. پذیرفته شدگان و افرادی که اسم آن ها در میان لیست نتایج ارشد بدون کنکور سراسری قرار گرفته است، باید با همراه داشتن مدارک جهت ثبت نام حضوری به دانشگاه خود مراجعه کنند.

به عنوان مثال، اگر شما جزء پذیرفته شدگان ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران باشید، لازم است برای ثبت نام غیر حضوری 18 و 19 شهریور ماه به سایت مرکز مراجعه کنید. سپس در 20 و 21 شهریور با مراجعه حضوری ثبت نام خود را کامل کنید.
همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه منابع طبیعی ساری را مطالعه نمایید.

شرایط تحصیل در ارشد بدون آزمون دانشگاه سراسری

تحصیل در ارشد بدون آزمون دانشگاه سراسری با شرایط بسیاری چه شرایط عمومی و چه اختصاصی برای فرد همراه است. در صورت عدم اطلاع از شرایط تحصیل در ارشد بدون کنکور دانشگاه های سراسری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 

برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور سراسری دانشگاه مورد نظرتان می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و یا مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور سراسری را به دست آنان بسپارید و قبولی خود را از مشاوران آیدانیتو جویا شوید.

شما میتوانید مقاله تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *