مهاجرت به استرالیا

مهاجرت کاری به استرالیا






مهاجرت کاری به استرالیا

استرالیا از سال های گذشته تاکنون به عنوان کشوری خاص و منحصر به فرد جهت تحصیل و یا اشتغال محسوب می شود. زندگی در این کشور با وجود امکانات بی شمار و رفاه و آسایش از بهترین گزینه ها برای افراد مایل به مهاجرت به شمار می رود. استرالیا فرصت هایی بسیار جذاب و عالی را برای اشتغال و زندگی در اختیار افراد قرار می دهد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که آمار بیکاری در این کشور پایین است. مهاجرت کاری به استرالیا یکی از راه های اخذ اقامت به این کشور بوده و بدین طریق می توان از مزایای زندگی در استرالیا بهره مند شد. در این مقاله، به بحث در مورد مهاجرت کاری به استرالیا می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را راجع به مهاجرت کاری به استرالیا به دست آورید.

ویزای کاری استرالیا

هر فرد جهت مهاجرت کاری به استرالیا به اخذ ویزای مخصوص کار نیاز دارد. در این قسمت شما را با انواع ویزای کاری استرالیا و همچنین شرایط لازم جهت اخذ آن ها آشنا می کنیم.

ویزای کاری زیر گروه 489 استرالیا

در این نوع ویزا، یکی از ایالت های استرالیا باید به عنوان اسپانسر شما تعیین شود. البته شما حقی در انتخاب ایالت خود نداشته و منطقه ای خاص برای شما انتخاب می شود . ویزای کاری زیر گروه 489 به مدت چهار سال اعتبار داشته و هر یک از شما لزوماً باید جهت تمدید اقامت دائم خود دو سال از چهار سال را به اشتغال بپردازید.

ویزای کاری زیر گروه 190 استرالیا

در این نوع از ویزا، امکان مهاجرت به ایالتی که اسپانسر شما شده برایتان وجود دارد. خبر خوش این که، بر عکس ویزای کاری قبلی فرصت انتخاب ایالت به شما عزیزان داده می شود. البته این کار به شکل محدود بوده و انتخاب از میان لیست مشخصی از ایالت ها انجام می گیرد. پس از دریافت ویزای زیرگروه 190 استرالیا و یک سال فعالیت کاری مشخص می توانید اقامت دائم خود در استرالیا را دریافت نمایید. باید گفت که این نوع ویزا به مدت دو سال اعتبار دارد.

ویزای کاری زیر گروه 189 استرالیا

ویزای کاری زیر گروه 189 استرالیا از بهترین ویزاهای مهاجرت کاری به استرالیا است. علت این موضوع را می توان انتخاب ایالت توسط خود فرد جهت اقامت دائم در نظر گرفت. هر یک از افراد خواستار دریافت این نوع ویزا باید از مدرک تحصیلی معتبر نشان دهنده شرکت وی در دوره حرفه ای به خصوصی برخوردار باشند. نکته دیگر این که، سابقه کاری فرد نیز در زمان اخذ ویزای زیر گروه 189 استرالیا ضرورت دارد.

شرایط اخذ ویزای کاری استرالیا

در این بخش، به ذکر شرایط لازم اخذ ویزای کاری استرالیا برای شما دوستان عزیز می پردازیم:

  • وجود رشته تخصصی فرد در میان لیست مهاجرت های ضروری استرالیا
  • داشتن حداقل یک سال سابقه کار مربوط به رشته تخصصی
  • به دست آوردن امتیاز ضروری در آزمون آیلتس
  • داشتن سنی بالاتر از 18 و کمتر از 45 سال برای متقاضی

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با مهاجرت کاری به استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله لیست مشاغل استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه مهاجرت کاری به استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *