اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه

نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه





نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه

کارشناسی ناپیوسته، مقطعی است که داوطلبان دارای مدرک کاردانی برای اخذ مدرک کارشناسی آن را می گذرانند. کاردانی به کارشناسی یک مقطع تحصیلی دو ساله است و بعد از آن مدرک کارشناسی به فارغ التحصیلان اعطا می شود. اما قبولی در این مقطع چگونه است؟!
در دانشگاه سراسری پذیرش در 49 رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور است. بدون کنکور بودن کاردانی به کارشناسی سراسری به معنای آن نیست که هر کسی می تواند به راحتی وارد دانشگاه سراسری شود. بلکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین صورت می گیرد. بعد از بررسی سوابق تحصیلی داوطلبین، نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه داوطلبان اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه

دوره شبانه یا همان نوبت دوم یکی از دوره های دانشگاه سراسری محسوب می شود. نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه به همراه نتایج سایر دوره های دانشگاه سراسری در هفته آخر شهریور ماه اعلام می شود. دانشگاه سراسری تنها در یک نیم سال دانشجوی کاردانی به کارشناسی می پذیرد بنابراین تنها یک بار در سال نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه اعلام می شود.

نحوه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه

نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه به صورت اینترنتی و سراسری اعلام می شود. برای مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه، پس از اعلام نتایج، به سایت رسمی سازمان سنجش کشور مراجعه کنید. در صفحه نخست سایت سنجش اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه را انتخاب کنید. سپس یکی از روش های مشاهده نتایج را انتخاب کنید. مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه به دو صورت امکان پذیر است.

روش اول : جستجو با شماره پرونده، به این منظور لازم است شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را وارد کنید.

روش دوم: جستجو با اطلاعات فردی، در این روش شما می توانید با وارد کردن نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه خود را مشاهده کنید.

در هر دو روش وارد کردن کد امنیتی که در پایین صفحه مشخص شده است برای مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه الزامی است.

ثبت نام بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه

بعد از مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه، دو حالت ممکن است برای شما رخ دهد. یا در گروه پذیرفته شدگان هستید که در این صورت به شما تبریک می گوییم و یا جز مردود شدگان هستید.

در صورتی که جز پذیرفته شدگان هستید لازم است برای ثبت نام بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه اقدام کنید. به این منظور باید برای ثبت نام حضوری در دانشگاه آماده شوید. آماده شدن برای ثبت حضوری شامل تهیه مدارک لازم و اطلاع از زمان ثبت نام است. برخی از دانشگاه ها ثبت نام خود را در دو مرحله حضوری و غیرحضوری انجام می دهند. ثبت نام غیرحضوری چند روز بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه انجام می شود. برای اطلاع از نحوه ثبت نام نهایی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه جز مردود شدگان قرار گرفته اند می تواند در فکر تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی روزانه و شبانه باشند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه و یا شرکت در تکمیل ظرفیت می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. شما می توانید نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه خود را از مشاوران آیدانیتو جویا شوید.


1 دیدگاه در “نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *