دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان

مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان






مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان

با توجه به آیین نامه منتشر شده پذیرش دانشجو در مقطع دکتری یا همان PHD جذب و پذیرش کلیه دانشجویان در آزمون دکتری از دو مرحله کنکور سراسری ورودی دکتری و مصاحبه( برای برخی از رشته ها هم شفاهی و هم کتبی) تشکیل می شود. از جمله دانشگاه های پذیرنده دوره دکتری در ایران دانشگاه گرگان است که به نام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نامیده می شود. در این مقاله قصد ارائه پاره ای توضیحات در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان را به شما عزیزان داریم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و ضروری را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان به دست آورید.

حد نصاب دانشگاه گرگان در دکتری

کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری دکتری که برایشان کارنامه اولین مرحله یا همان سنجش علمی به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور صادر گردیده است و اقدام به انتخاب رشته نیز کرده اند در صورت داشتن حد نصاب بر طبق کارنامه کد رشته محل های انتخابی خود امکان مراجعه حضوری به دانشگاه گرگان را در تاریخ مقرر با توجه به اطلاعیه منتشره در سایت این دانشگاه به آدرس http://www.gau.ac.ir را دارند باید اشاره کنیم که حد نصاب در نظر گرفته شده جهت داوطلبان دارای سهمیه مربیان و رزمندگان 80 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران 70 درصد است که این مورد در کارنامه آن ها موجود است.

شرایط پذیرش در مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان

شرایط پذیرش در مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان شامل شرایط اختصاصی و عمومی می شود. در میان شرایط عمومی در نظر گرفته شده برای پذیرش در مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان می توان از احراز داوطلب از کلیه شرایط اعلام شده در دفترچه شماره 1 و 2 آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 98 یاد کرد. اما در رابطه با شرایط اختصاصی باید عرض کنیم که دانشگاه گرگان اقدام به برگزاری آزمون کتبی نمی کند. اما قسمتی از امتیاز مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان در شماری از رشته ها و یا گرایش های تحصیلی به نتیجه امتحانی کوتاه در روز مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان اختصاص پیدا می کند.

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان

مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان در محل خود این دانشگاه برگزار می شود جهت اطلاع از آدرس دقیق دانشگاه گرگان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان

باید این خبر مهم را به شما داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان بدهیم که برای این دانشگاه برنامه ثبت نام آنلاین در نظر گرفته نشده است. از این رو کلیه داوطلبان باید بر طبق جدول زمان بندی اعلام شده توسط دانشگاه گرگان اقدام به حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان نمایند. باید عرض کنیم که مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان از ساعت 8 صبح آغاز می شود. در زیر شماری از تاریخ های اعلام شده برای برخی از رشته های تحصیلی دکتری دانشگاه گرگان را خدمتتان عنوان می کنیم. برای اطلاع از زمان دقیق اختصاص داده شده برای مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان در سایر رشته های تحصیلی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته تحصیلی

گرایش تحصیلی

زمان مصاحبه

علوم و مهندسی باغبانی

اصلاح و بیوتکنولوژی گیاهان باغبانی

5 تیر

علوم و مهندسی صنایع غذایی

فناوری مواد غذایی

1 تیر

ژنتیک و به نژادی گیاهی

 

19 تیر

علوم و مهندسی آبخیز

حفاظت آب و خاک

4 تیر

حشره شناسی کشاورزی

 

20 خرداد

 در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله  مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *