دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند

مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند






مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند

دانشگاه صنعتی سهند از میان تمامی داوطلبانی که در آزمون مقطع دکتری حد نصاب لازم نمره را در نخستین مرحله از آزمون مقطع تحصیلی اخذ کرده اند، جهت شرکت و حاضر شدن در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند دعوت به عمل می آورد. از این جهت مقاله حاضر را به ذکر جزئیات و نکته های ضروری در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند به دست آورید.

شرایط داوطلبان مصاحبه  دکتری صنعتی سهند

حضور داوطلب در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند منوط به برخورداری از شماری از شرایط است. در این بخش به ذکر دو شرط لازم برای حضور متقاضی در مصاحبه  دکتری دانشگاه صنعتی سهند برای شما عزیزان می پردازیم. اولین شرط شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند این است که ادامه تحصیل متقاضی در دوره دکتری انواع رشته های تحصیلی موجود در این دانشگاه از جمله فیزیک، ریاضی محض، مهندسی شیمی و غیره به صورت تمام وقت است و شامل تمامی مقررات آموزشی وزارت جاری و متنوع در دانشگاه صنعتی سهند است. بر طبق قوانین و ضوابط وزارت علوم کلیه افراد پذیرفته شده باید برای تحصیل تمام وقت در دانشگاه جهت کل دوره تحصیل خود در مقطع دکتری تعهد بدهند. از این رو فرد داوطلب شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند به هیچ وجه نباید برای کار در مؤسسه دیگری به استخدام در بیاید.

مدارک مصاحبه دانشگاه صنعتی سهند

در این بخش از مقاله حاضر به ذکر مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند برای شما عزیزان می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند با مشاوران برجسته تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ارائه تصویر و اصل گواهی نامه نمره زبان در آزمون های مختلف زبان انگلیسی از جمله تولیمو، تافل اینترنتی، msrt، تافل و آیلتس( آزمون تولیمو 460، آیلتس 5/5، 60 تافل اینترنتی، 460 تافل و حداقل نمره 50). که بیشتر از دو سال از زمان دریافت آن نگذشته باشد.
  • تحویل کلیه مقاله های اکسپت شده در مجله های معتبر منتشر شده در داخل و خارج از کشور، کنفرانس های معتبر و همین طور سمینارهایی که داوطلب شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند در آن حضور داشته اند.

زمان مصاحبه دکتری صنعتی سهند

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند بر طبق تصمیم مسئولین این مرکز دانشگاهی و در رشته های مورد پذیرش دانشگاه صنعتی سهند به عرض کلیه داوطلبان و متقاضیان رسیده است. در زیر شماری از تاریخ های مشخص شده برای مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند را در رشته های مختلف تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه را خدمتتان ذکر می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل زمان های اعلام شده برای انواع رشته های تحصیلی در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته تحصیلی و گرایش

دوره تحصیلی

زمان مصاحبه دوره دکتری

ریاضی محض- جبر

روزانه

24 لغایت 26 تیرماه

فیزیک، ذرات بنیادی و نظریه میدان ها

روزانه

15 لغایت 16 تیرماه

مهندسی برق الکترونیک

روزانه

31 تیر ماه 98

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند از دانشجویان مهمان روزانه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *