خانواده

مشاوره خانواده در چهار محال و بختیاری

 

 

مشاوره خانواده در چهارمحال و بختیاری

شمار بالای مراکز مشاوره و روانشناختی در شهرها و محله های مختلف ایران، نشانگر توجه ایرانیان به اهمیت و فایده استفاده از خدمات متخصصانی است که در رشته هایی مثل روانشناسی و مشاوره تحصیل کرده اند و می توانند از علمشان برای افزایش کیفیت زندگی فردی و خانوادگی انسان ها استفاده کنند.
در گذشته معمولاً افراد برای مشورت گرفتن در زمینه راهکارهای حل مشکلاتشان با دوستان و آشنایان و افراد فامیل گفت و گو می کردند. اما امروزه ما می دانیم که مراجعه به یک فرد غیرمتخصص می تواند کاملاً آسیب زا باشد و بهتر است که در مواقع بحرانی از یک مشاور یا روانشناس کمک بگیریم.
مراکز مختلف مشاوره خانواده در چهال محال و بختیاری و سایر شهرهای ایران محلی برای گفت و گو در مورد مشکلات فردی و خانوادگی اند.

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و آنلاین طرفداران بسیاری دارند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری، تلفن خود را بردارند و با یک مرکز مشاوره تلفنی تماس بگیرند.
شاید این سؤال برای بسیاری از ما پیش بیاید که چرا باید کسی مشاوره تلفنی را به مشاوره حضوری ترجیح دهد. برای پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • پاسخگویی در مواقع بحرانی که فرصتی برای مشاوره های حضوری وجود ندارد
  • مناسب بودن برای افراد پرمشغله که فرصت کافی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری ندارند.
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، کسب و کار، حقوقی، مهاجرت، نظام وظیفه، اختلالات روانی، مشکلات فردی و… به مخاطبان مشاوره تلفنی می  دهند.
مهم ترین خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو شامل موارد زیر است:

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج کردن و آغاز زندگی مشترک اتفاق ساده ای نیست. وقتی تصمیم به تشکیل خانواده می گیریم، در واقع تصمیم گرفته ایم که زندگی فردی و اجتماعی مان را در همه ابعاد تغییر دهیم. طبیعی است که برای چنین تغییری نیازمند آگاهی هستیم.
مشاوره قبل از ازدواج فرصتی برای کسب آگاهی در زمینه معیارهای ازدواج، شرایط مورد نیاز برای ازدواج و شناخت خود و طرف مقابل است.

طلاق

وقتی زن و مردی تصمیم به ازدواج و تشکیل خانواده می گیرند، به ندرت ممکن است جدایی را حتی تصور کنند. آدم ها با هم ازدواج می کنند تا یک عمر در کنار همدیگر زندگی کنند و همراه و همسفر همدیگر باشند. اما گاهی اوقات تنش ها و عدم تفاهم بیش از حد می شود و طلاق تنها راه پیش رو است.

 

در مشاوره طلاق آیدانیتو، شما می توانید در صورت امکان، با استفاده از راهکارها و تکنیک هایی از طلاق پیشگیری کنید و چنانچه جدایی تنها اتفاق عقلانی ممکن باشد، در مورد روندهای قانونی طلاق و دوران بعد از طلاق، اطلاعات کسب کنید.

ترک اعتیاد

شاید بارها این جمله را شنیده باشیم که « اعتیاد یک بلای خانمان سوز است» و به نظرمان جمله ای کلیشه ای بیاید. اما این یک واقعیت است که وقتی انسانی معتاد می شود، زندگی فردی و اجتماعی اش را به کل از دست می دهد و ممکن است خانواده اش هم در معرض نابودی قرار بگیرند.
مشاوره ترک  اعتیاد در آیدانیتو، فرصتی است تا اطرافیان فرد معتاد، با کسب آگاهی در مورد روش های ترک اعتیاد، او را نجات دهند.

مسائل جنسی

مسائل جنسی اگر مهم ترین مؤلفه در ازدواج نباشد، یکی از مهم ترین مؤلفه ها است کیفیت مسائل جنسی همسران بر رابطه عاطفی شان هم تأثیر می گذارد. هر چقدر صمیمیت جنسی بیشتر باشد، رابطه احساسی هم موفق تر است.
مشاوره جنسی در آیدانیتو به شما کمک می کند تا در مورد روش های درمان اختلالات جنسی، سلامت جنسی، روش های افزایش کیفیت رابطه جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، آموزش جنسی به کودکان، درمان انحرافات جنسی و… آگاه شوید.

خیانت

متأسفانه خیانت و روابط فرازناشویی هر روز در جامعه ما شایع تر می شود. این آسیب اجتماعی دلایل متعدد و متنوع دارد. خوشبختانه با راهکارهایی می توان از خیانت پیشگیری کرد و حتی در صورت مواجهه مستقیم با خیانت، الزاماً نباید به جدایی و پایان رابطه زناشویی فکر کرد.
نتایج پژوهش ها نشان می دهند که حتی گاهی اوقات بعد از بخشش خیانت یک رابطه قدرتمند تر شده است.
اگر به همسرتان شک دارید یا از خیانت او مطمئن هستید، در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در مورد پیشگیری از خیانت و در صورت امکان، بخشش خیانت اطلاعات کسب کنید.

اختلالات روانی

امروزه ما می دانیم که بیماری های انسانی فقط مرتبط با جسم نیستند و روان ما هم می تواند دچار اختلال شود. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، اسکیزوفرنی، دوقطبی و…. اگر خطرناک تر از بیماری های جسمی نباشند، به همان اندازه خطرناکند.
به واسطه مشاوره روانشناسی خانواده در آیدانیتو، می توانید در مورد علل انواع اختلالات روانی، علائم و نشانه های این اختلالات و بهترین روش های درمانشان اطلاعات کسب کنید.

کودکان و نوجوانان

کودکان و نوجوانان مشکلات فردی و روانی خاص خودشان را دارند و این طور نیست که اختلالات و بحران ها فقط خاص بزرگسالان باشند. کودکان و نوجوانان هم می توانند افسرده یا مضطرب شوند، از وسواس رنج ببرند، به دلیل مشکلات تحصیلی صدمات روانی زیادی را متحمل شوند، به واسطه دوران بلوغ دچار بحران شوند و…..
در مشاوره کودک و نوجوان آیدانیتو این فرصت برای شما فراهم می شود تا بهترین روش های برخورد و تعامل با کودکان و نوجوانان را یاد بگیرید و در مسیر درستی برای درمان اختلالات روانی آن ها باشید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جوامع مختلف هستند اما متأسفانه در کشور ما آن طور که باید قدر آن ها دانسته نمی شود.
چنانچه با پدر و مادر پیرتان زندگی می کنید یا از پدر بزرگ یا مادربزرگتان مراقبت می کنید، برای اطلاعات بیشتر در زمینه درمان اختلالات سالمندان، بهترین روش های مراقبت از سالمندان، اوقات فراغت سالمندان، جلوگیری از تنهایی و افسردگی سالمندان و…. می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به مشاوره خانواده در چهار محال و بختیاری پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره خانواده چیست را به شما پیشنهاد می کنیم.
درگیر یک مشکل فردی یا خانوادگی هستید؟ نگران آینده خودتان و سایر اعضای خانواده اید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *