آیدانیتو > مشاوره خانواده در پاکدشت | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در پاکدشت
خانواده

مشاوره خانواده در پاکدشت | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در پاکدشت

مشاوره خانواده پاکدشت

مشاوره خانواده در پاکدشت

اين مقاله را به مشاوره خانواده در پاکدشت اختصاص داده ايم. اگر به دنبال جامعه ای سالم هستیم، باید قبل از هر اقدامی به دنبال سلامتم روانی خانواده ها و اعضایشان باشیم. ما در خانواده به دنیا می آییم و در محیط خانواده رشد می کنیم. پس طبیعی است که اگر در محیط شاد و سالمی چشم باز نکنیم، روابط صمیمانه و مناسبی با والدین و سایر اعضای خانواده مان نداشته باشیم، احساساتی مثل عشق و تعلق را تجربه نکنیم و رشد و پرورش مناسبی نداشته باشیم، در آینده از مشکلات و اختلالات روانی رنج خواهیم برد.

 

خوشبختانه امروزه اهمیت خانواده و اولین سال های زندگی که عموماً در خانواده سپری می شوند، بیشتر از همیشه درک شده است. به همین دلیل افراد آگاه مشکلات و معضلات خانوادگی را به حال خود رها نمی کنند و در مواجهه با آن ها فوراً به دنبال راهکارهایی برای حل و فصل شان هستند. راهکارهایی علمی که از جانب یک مشاور متخصص ارائه می شوند، نه نظریات بی اساس دوست و فامیل و آشنا.

این روزها خدمات مشاوره خانواده بیشتر از همیشه جدی گرفته شده اند و انواع مراکز مشاوره خانواده در پاکدشت و سایر شهرهای ایران گواهی برجا افتادن این فرهنگ مثبت است و مشاوره روان شناسی ارایه میدهند.

مشاوره تلفنی در آیدانیتو

چنانچه در جست و جوی روانشناس خوب در پاکدشت هستید، می توانید با مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید. مهم ترین خدمات مشاوره خانواده در پاکدشت ، در آیدانیتو شامل موارد زیر است:

ازدواج و زندگی مشترک

آغاز زندگی مشترک و تشکیل خانواده کار بی اهمیتی نیست و به نوعی سرنوشت دو نفر را تغییر می دهد. به همین دلیل نباید موقع ازدواج کردن تصور کنیم که عشق کافی است. ما علاوه بر عشق نیازمند تفاهم، همدلی، گفت و گو، درک متقابل و…. هستیم.

پس هر چقدر قبل از ازدواج شناخت بیشتری از خودمان و طرف مقابل داشته باشیم و با آگاهی بیشتری جلو برویم، احتمال موفقیت مان بیشتر خواهد بود.

مشاوره ازدواج در آیدانیتو فرصتی است که به واسطه آن می توانیم در مورد معیارهای ازدواج، شرایط مورد نیاز برای آغاز زندگی مشترک، خصوصیات خانواده، خصوصیات طرف مقابل و…. اطلاعات کسب کنیم.

خیانت

متأسفانه آمار خیانت و روابط فرازناشویی روز به روز بیشتر می شود. این معضل خانوادگی و اجتماعی دلایل فراوانی دارد. یکی از پر تماس ترین موضوعات مشاوره خانواده تلفنی، در مورد بحران خیانت است. بعضی همسران درمانده اند چون با رابطه خارج از ازدواج همسرشان مواجه شده اند و نمی دانند چه واکنشی باید نشان دهند. بعضی هم به دنبال راهکارهای پیشگیری از خیانت هستند.

چنانچه حدس می زنید همسرتان در حال خیانت به شما باشد یا از رابطه فرازناشویی او مطمئن هستید، بی گدار به آن نزنید و قبل از هر اقدامی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

نیاز جنسی یکی از مهم ترین و اثرگذارترین نیازهای انسانی و رابطه جنسی مؤلفه ای اساسی برای موفقیت و دوام زندگی زناشویی است. اما از آن جایی که رابطه جنسی همیشه تابو بوده، بسیاری از افراد در مورد آن صحبت نمی کنند و به دنبال درمان اختلالات و مشکلات جنسی شان نیستند.

در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در مورد بیماری های مقاربتی، روش های درمان اختلالات جنسی، انحرافات جنسی، بهداشت و سلامت جنسی، تربیت جنسی کودکان و…. اطلاعات کسب کنید.

 

اختلالات روانی

بیماری هایی که موجب آسیب و آزار انسان ها می شوند فقط شامل بیماری های جسمی نیستند. بیماری های روانی هم بخش اعظمی از اختلالات انسان ها را تشکیل می دهند و حتی می توانند آسیب زاتر از مشکلات جسمی باشند.

مشاوره روانشناسی در آیدانیتو، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد علائم و نشانه های اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، بیش فعالی، شیزوفرنی، دو قطبی و… علل ابتلا به این اختلالات و روش های درمانشان اطلاعات کسب کنید.

طلاق

جدایی همسران اتفاق خوشایندی نیست. چون وقتی ازدواج می کنیم امیدواریم که بتوانیم یک عمر در کنار همدیگر زندگی کنیم. اما گاهی اوقات به دلایل مختلفی طلاق اجتناب ناپذیر می شود. پيشنهاد مي كنيم درباره ي طلاق بيشتر بخوانيد.

بهتر است که همسران با رفتارها و راهکارهایی از طلاق پیشگیری کنند و وقتی راهی جز جدایی ندارند از روندهای قانونی طلاق و دوران بعد از طلاق مطلع باشند. در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در این زمینه ها اطلاعات کسب کنید.

اعتیاد

اعتیاد قطعاً و حقیقتاً یک بلای خانمان سوز است و می تواند علاوه بر فرد، نزدیکانش را نابود کند. هر چقدر در مورد علائم و نشانه های اعتیاد و روش های ترک اعتیاد آگاه تر باشیم، بهتر می توانیم با آن مقابله کنیم.

در مشاوره اعتیاد شما می توانید یاد بگیرید که به عنوان اطرافیان یک فرد معتاد چطور با او رفتار کنید و در مورد بهترین روش های ترک اطلاعات کسب کنید.

فرزند آوری و فرزند پروری

اکثر آدم ها می توانند بچه دار شوند اما همه نمی توانند به خوبی فرزندشان را پرورش دهند. وقتی زوجین تصمیم می گیرند صاحب فرزند شوند باید به همه مراقبت های جسمانی و روانی قبل از بارداری و در حین بارداری توجه کنند.

بعد از این که فرزند پا به این دنیا می گذارد تازه اتفاقات جدی و مهم آغاز می شوند. هر چقدر آگاهی پدر و مادر در مورد سبک های سالم فرزندپروری بیشتر باشد، انسان سالم تر، شادتر و موفق تری را پرورش خواهند داد. این آگاهی را می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو به دست آورید.

مشاوره خانواده در تهران پاکدشت

کودکان و نوجوانان

مشکلات و آسیب های روانی و رفتاری فقط در بزرگسالان مشاهده نمی شوند و ممکن است کودکان و نوجوانان هم از آسیب زا ترین اختلالات ذهنی و رفتاری رنج بکشند.

افسردگی، اضطراب، وسواس و… در کودکان نشان دهنده اهمیت توجه به سلامت روانی کودکان است. نوجوانان هم به واسطه بلوغ بحران زیادی را تجربه می کنند و حتی ممکن است دست به رفتارهای پرخطر بزنند.

مشاوره کودک و نوجوان در آیدانیتو فرصتی برای آشنایی با اختلالات کودکان و نوجوانان و روش های درمان آن ها است.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند

در این مقاله به مشاوره خانواده در پاکدشت پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره خانوده را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشکلی خانوادگی ذهنتان را مشغول کرده؟ نگران و مضطرب اید؟ به دنبال راهکاری برای حل معضل تان هستید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و مشاوره تلفنی دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *