آیدانیتو > مشاوره خانواده در هرمزگان
خانواده

مشاوره خانواده در هرمزگان

 

 

مشاوره خانواده در هرمزگان

بسیاری از مشکلات و بحران های ما در زندگی، ریشه های خانوادگی دارند. به عنوان مثال وقتی کسی از یک مشکل یا اختلال روانی جدی رنج می برد و به یک روانپزشک یا روانشناسی مراجعه می کند، در موارد متعددی متخصص مربوطه علت اصلی اختلال فرد را در دوران کودکی و رابطه اش با والدین و سایر اعضای خانواده کشف می کند. به همین دلیل هر چقدر سلامت روان اعضای یک خانواده بیشتر باشد، انسان هایی که در آن رشد می کنند، در آینده سالم تر، شادتر و موفق تر خواهند بود.
بهتر است افراد یک خانواده، به محض مواجهه با هر تنش و بحرانی، در محیط خانواده، به فکر حل و فصل و درمان آن باشند، و اگر نه مشکل بزرگتر و بزرگتر می شود وممکن است صدمات ناشی از آن شدید و عمیق باشد.
 خوشبختانه این روزها فرهنگ استفاده از خدمات روانشناختی و مشاوره خانواده در جوامع مختلف جا افتاده است. مشاوره خانواده فرایندی است که در طول آن می توان برای حل مشکلات خانوادگی، از یک مشاور خانواده، یعنی کسی که در این رشته تحصیل کرده و صاحب تجربه و تخصص است راهکار گرفت.
اگر در جست و جوی خدمات مشاوره خانواده در هرمزگان و سایر شهرهای ایران هستید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره خانواده تلفنی

استقبال از مشاوره های غیرحضوری هر روز بیشتر از قبل می شود وبسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری، از این مشاوره ها استفاده کنند.
مشاوره تلفنی توعی مشاوره غیرحضوری است که مخاطبان و طرفداران زیادی دارد. علت استقبال از مشاوره تلفنی را باید در مزایای فراوان آن دید. مزایایی مثل:
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره های حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های فراوانی دارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری وجود ندارد
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو در این فضا، در زمینه های مختلفی مثل خانواده، ازدواج، طلاق، اختلالات روانی، خیانت، ترک اعتیاد، فرزند آوری و فرزند پروری، مسائل کودکان و نوجوانان، مسائل جوان، مشکلات سالمندان، موضوعات تحصیلی و شغلی، سؤالات حقوقی، مهاجرت، نظام وظیفه، کسب و کار و….. به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند.
مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو، محدود به تهران نمی شود و کسانی که در جست و جوی مشاوره خانواده در هرمزگان و سایر شهرهای ایران هستند، می توانند با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرند. مهم ترین خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو شامل این موارد است:

 

ازدواج

نتایج پژوهش های مختلف روانشناختی نشان می دهند که هر چقدر ازدواج و تشکیل خانواده آگاهانه تر اتفاق بی افتد، احتمال موفقیت آن بیشتر خواهد بود.
مشاوره قبل از ازدواج در آیدانیتو به شما کمک می کند تا در مورد معیارهای ازدواج، شرایط مورد نیاز برای ازدواج و تشکیل خانواده، شناخت بیشتر خود و طرف مقابل و… آگاه شوید.

طلاق

جدایی همسران و به پایان رسیدن زندگی مشترک در نظر کمتر کسی یک اتفاق خوشایند و پسندیده است. اما به هر حال اتفاقی است که در همه جوامع می افتد. گاهی اوقات می توان با روش هایی از طلاق و فروپاشی زندگی مشترک پیشگیری کرد و گاهی اوقات هم طلاق یک اتفاق اجتناب ناپذیر است.
مشاوره طلاق فرایندی است که به واسطه آن می توانید در مورد شرایط طلاق، انواع طلاق، مراحل قانونی طلاق، دوران بعد از طلاق و… اطلاعات کسب کنید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در هرمزگان، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.
متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اعتیاد

شاید جمله «اعتیاد یک بلای خانمان سوز است» کلیشه ای به نظر برسد اما گویای یک واقعیت غیر قابل کتمان است. اعتیاد بر سلامت جسمی و روانی انسان ها تأثیری شدیداً منفی می گذارد و قابلیت نابودی یک خانواده را دارد.
چنانچه خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از بیماری اعتیاد رنج می برید، می توانید برای آگاهی از بهترین روش های ترک اعتیاد و مراقبت های پس از ترک، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

نیاز جنسی یکی از قوی ترین نیازهای انسان ها و رابطه جنسی یکی از مهم ترین مؤلفه های زندگی مشترک است و به نوعی می توان گفت که یک رابطه جنسی سالم و رضایت بخش، سلامت و پایداری رابطه عاطفی همسران و ازدواجشان را تضمین می کند.

از سویی دیگر اختلالات جنسی، بیماری های مقاربتی، انحرافات جنسی، سوء استفاده های جنسی، ناهماهنگی های جنسی و… معضلاتی هستند که می توانند سلامت افراد و سلامت روابط را به خطر بی اندازند.

مشاوران جنسی در آیدانیتو، این توانایی را دارند که در زمینه حل این معضلات به مخاطبان راهکار بدهند.

فرزند پروری

انسان های سالم و موفق معمولاً دوران کودکی و نوجوانی سالمی را پشت سر گذاشته اند. والدین از سبک های فرزند پروری مختلفی برای تربیت و پرورش فرزندانشان استفاده می کنند. اما بعضی از این سبک ها شدیداً آسیب رسان هستند. بهترین روش های فرزندپروری را می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو یاد بگیرید.

کودکان و نوجوانان

دوران کودکی و نوجوانی از مهم ترین دوره های زندگی هر انسانی هستند. هر چقدر این دوران سالم تر باشد، زندگی افراد در بزرگسالی سالم تر و کم تنش تر خواهد بود. اختلالات و بحران های روانی مخصوص بزرگسالان نیستنند و کودکان و نوجوانان هم می توانند از افسردگی، اضطراب، بیش فعالی، وسواس و…. رنج بکشند.

مشاوره آنلاین رایگان کودک و نوجوان نوعی از خدمات مشاوره است که والدین، معلم ها و سایر کسانی که با کودکان و نوجوانان در تعامل هستند می توانند به واسطه آن از روش های درمان اختلالات کودکان راهکارهایی برای حل مشکلات تحصیلی کودکان، بحران های بلوغ، اختلالات رفتاری و… باخبر شوند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.

اختلالات روانی

افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دو قطبی، اختلالات شخصیت و…. از جمله مهم ترین و شایع ترین اختلالات روانی اند و می توانند بر جسم افراد مبتلا و وضعیت تحصیلی و شغلی شان اثر منفی بگذارند.

خوشبختانه امروزه ما می دانیم که انسان ها فقط از بیماری های جنسی رنج می برند و اختلالات روانی حتی می توانند خطرناک تر باشند. مشاوره روانشناسی در آیدانیتو به معنای ارائه بهترین روش های درمان این اختلالات است.

در ادامه مطالعه مقاله روانشناسی خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم.

درگیر یک مشکل فردی یا خانوادگی هستید؟ می خواهید سلامت روانی را به محیط خانواده تان بازگردانید؟ نگران آینده خانواده تان هستید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *