آیدانیتو > مشاوره خانواده در لرستان
خانواده

مشاوره خانواده در لرستان

 

 

مشاوره خانواده در لرستان

استفاده از خدمات مشاوره خانواده فرهنگ مثبتی است که در عصر حاضر در همه کشورهای توسعه یافته جا افتاده و در کشورهای در حال توسعه هم با استقبال بالایی مواجه شده است. در گذشته وقتی آدم ها با بحران ها و مشکلات خانوادگی دست و پنجه نرم می کردند، برای درد و دل و مشورت به دوست و آشنا و فامیل مراجعه می کردند. اما امروزه بسیاری از شهروندان به این درک رسیده اند که بهتر است از یک متخصص راهکار بگیرند. کسی که در این زمینه تحصیل کرده و صاحب مدرک است.
خانواده مهم ترین نهاد اجتماعی است. اکثر ما در خانواده به دنیا می آییم و شخصیت مان در خانواده شکل می گیرد، پس طبیعی است که حل مشکلات و تنش های خانوادگی مثل مشکلات زناشویی، خیانت، اعتیاد یکی از اعضای خانواده، مشکلات کودکان و نوجوانان و…. اهمیت زیادی داشته باشد.
 
اگر شما هم میخواهید بدونید که مشاوره خانواده چیست و مشاوره خانواده در لرستان هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

مشاوره خانواده تلفنی

مخاطبان مشاوره خانواده تلفنی هر روز بیشتر می شود. این روزها بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری، تلفن را بردارند و با یک مشاور متخصص و باتجربه تماس بگیرند. این ترجیح دلایل مختلفی دارد و دلیل اصلی آن مزایای فراوان مشاوره تلفنی است. مزایایی مثل:
  • صرف زمان کمتر ومناسب بودن برای افرادی که مشغله های زیادی در زندگی دارند
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن
  • پاسخگوبودن در مواقع بحرانی
  • مناسب بودن برای کسانی که در شهرها و روستاهای دوردست و خالی از مراکز مشاوره زندگی می کنند
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند و آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، نظام وظیفه، مهاجرت، حقوقی، کسب و کار و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند.
چنانچه در جست و جوی خدمات مشاوره خانواده در لرستان اید، پیشنهاد می کنیم که با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو متعدد و متنوع هستند. اما از جمله مهم ترین خدمات، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اختلالات روانی

این فقط مشکلات جسمی نیستند که بر سلامتی انسان ها تأثیر منفی می گذارند. اختلالات روانی حتی گاهی می توانند خطرناک تر باشند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، پیش فعالی، دوقطبی، اسکیزوفرنی و…. از جمله مهم ترین بیماری های روانی اند.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در مورد بهترین روش های درمان بیماری های روانی اطلاعات کسب کنید.

 

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج اگر مهم ترین تصمیم ما در زندگی نباشد، قطعاً یکی از مهم ترین ها است. وقتی تصمیم به ازدواج می گیریم یعنی قرار است برای باقی عمر با کسی همسفر شویم.
چنین تغییر بزرگی نیازمند آگاهی زیاد است. اگر در شرف ازدواج هستید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو، از مهم ترین معیارهای ازدواج و انتخاب همسر، شرایط و ملزومات ازدواج و…. آگاه شوید و خودتان و طرف مقابل را بهتر و بیشتر بشناسید.

اعتیاد

شاید اعتیاد یکی از اعضای خانواده بدترین اتفاقی باشد که می تواند برای یک خانواده بی افتد. این وضعیت آنقدر خطرناک و آسیب زا است که کاملاً قابلیت فروپاشی خانواده را دارد.
چنانچه خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان درگیر اعتیاد هستید، می توانید برای آگاهی از بهترین روش های ترک و مراقبت های پس از ترک، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

نیاز جنسی یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین نیازهای انسانی است. اما متأسفانه در کشور ما همیشه سانسور شده است. آمارها نشان می دهند که مشکلات و ناهماهنگی های جنسی مهم ترین عامل طلاق در ایران هستند. هر چقدر کیفیت رابطه جنسی همسران بالاتر باشد، رابطه عاطفی شان صمیمانه تر خواهد بود.
مشاوران آیدانیتو می توانند در زمینه درمان اختلالات جنسی، بیماری های مقاربتی، ناهماهنگی های جنسی، تربیت جنسی کودکان و…. به شما راهکار بدهند.

خیانت

متأسفانه این روزها خیانت در زندگی زناشویی از همیشه شایع تر شده است. و زنان و مردان بسیاری بی وفایی همسر را تجربه می کنند. خیانت دلایل متعددی دارد. این اتفاق گاهی به طلاق ختم می شود و گاهی با راهکارهایی قابل بخشش است. آنچه مهم است این است که یادبگیریم با رعایت مواردی از خیانت پیشگیری کنیم و در صورت تجربه آن، بی گدار به آب نزنیم.
مشاوره خیانت در آیدانیتو، به شما کمک می کند تا از خیانت جلوگیری کنید و در صورت امکان، بعد از وقوع خیانت، زندگی مشترکتان را نجات دهید.

طلاق

جدایی همسران اتفاق ناراحت کننده ای است. ما به این امید ازدواج می کنیم که یک عمر در کنار همدیگر زندگی کنیم. اما گاهی اوقات طلاق اجتناب ناپذیر می شود.
در صورت مشاهده نشانه های جدایی در زندگی مشترک، می توانید در تماس با مشاوران طلاق آیدانیتو، پیشگیری از این اتفاق را یاد بگیرید و چنانچه طلاق تنها راه پیش روی شماست در مورد مراحل قانونی طلاق و دوران پس از جدایی اطلاعات کسب کنید.

فرزند پروری

فرزند آوری از هر کسی بر می آید اما فرزند پروری نیازمند آگاهی و علم است. علم روانشناسی ثابت کرده است که شخصیت ما در کودکی و اولین سال های زندگی شکل می گیرد. به همین دلیل سبک فرزند پروری والدین اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چقدر رفتار و تعامل والدین با فرزندان سالم تر باشد، شخصیت آن ها در بزرگسالی سالم تر خواهد بود. در تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو می توانید بهترین روش های تربیت کودکان و نوجوانان را یاد بگیرید.

کودکان و نوجوانان

این طور نیست که فقط بزرگسالان از اختلالات روانی رنج بکشند، در زندگی با مشکلات دست و پنجه نرم کنند و….. علائم و نشانه ها ی بسیاری از اختلالات روانی در دوران کودکی آغاز می شوند، کودکان و نوجوانان زیادی در گیر مشکلات تحصیلی هستند و اختلالات رفتاری هم در افراد کم سن و سال به وفور دیده می شوند.
دوران بلوغ در نوجوانان، یکی از پرچالش ترین دوره های زندگی آن هاست. تغییرات جسمی و هورمونی و به دنبال آن تغییرات روانی نوجوانان موجب می شود گاهی به سختی بتوانیم با آن ها تعامل کنیم. هر چقدر آگاهی والدین، معلم ها و کسانی که با نوجوانان در تعامل اند از دوران بلوغ و ویژگی های آن بیشتر شود، زندگی با یک دختر یا پسر نوجوان راحت تر می شود.
در تماس با مشاوران کودک و نوجوان در آیدانیتو، می توانید از بهترین روش های حل بحران ها، اختلالات روانی و مشکلات رفتاری فرزند کودک یا نوجوانتان آگاه شوید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.
در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در لرستان پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره روانشناسی را به شما پیشنهاد می کنیم.
در حال تجربه یک تنش خانوادگی هستید؟ نگران و سردرگم اید؟ می خواهید خانواده تان را نجات دهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *