خانواده

مشاوره خانواده در قم

 

 

مشاوره خانواده در قم

همه ما بارها در مورد خانواده به عنوان مهم ترین و تأثیرگذارترین نهاد در جامعه شنیده ایم و می دانیم که شخصیت انسان ها در خانواده و در ارتباط با اعضای خانواده شان شکل می گیرد. شاید شنیدن یا خواندن در مورد اهمیت خانواده، روابط همسران، سبک های فرزند پروری و… کلیشه ای شده باشد اما این یک واقعیت است که انسان سالم نمی تواند در خانواده ناسالم رشد کند.
به همین دلیل هر چه جوامع پیشرفته تر و توسعه یافته تر می شوند، استقبال شهروندان هم از خدمات مشاوره ای بیشتر می شود. خوشبختانه در کشور ما هم تعداد بالای مراکز مشاوره شاهدی بر این ادعا است که ما با استفاده از راهکارهای روانشناختی بهتر می توانیم مشکلات خانوادگی مان را حل و فصل کنیم.
ما انسان ها برای خرید یک ماشین هم از راهنمایی های دیگران استفاده می کنیم، پس مشاوره گرفتن برای درمان معضلات خانوادگی نه تنها عجیب نیست بلکه مفید است.
مشاوره خانواده در قم هم همچون شهرهای دیگر ایران مخاطبان بسیاری دارد.

چرا مشاوره تلفنی؟

در دنیای امروز، خدمات مشاوره ای فقط به صورت حضوری ارائه نمی شوند و مشاوره تلفنی و آنلاین هم طرفداران زیادی دارد.
استقبال از مشاوره تلفنی دلایل زیادی دارد. یک دلیلش این است که در زندگی های پر مشغله امروز بسیاری از شهروندان برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری فرصت ندارند. اما همه می توانند تلفن را بردارند و با یک مشاور متخصص تماس بگیرند.
مشاوره تلفنی از مشاوره حضوری ارزان تر و مقرون به صرفه تر و بهترین گزینه در شرایط بحرانی است. به عنوان مثال تصور کنید که فردی در لحظه از خیانت همسرش مطلع شود، او احتمالاً برای تماس با یک مرکز مشاوره حضوری و وقت گرفتن فرصت ندارد اما می تواند به راحتی با یک مشاور تلفنی تماس بگیرد.
یک مزیت بسیار قابل توجه مشاوره تلفنی این است که هویت و اطلاعات شخصی افراد در این نوع مشاوره افشا نمی شود.
اگر شما هم به دنبال مشاوره خانواده در قم هستید، کافی است که با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره خانواده در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران آیدانیتو در زمینه موضوعات مختلف خانواده به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند. در ادامه به این موضوعات می پردازیم:

اعتیاد

آیا از اعتیاد رنج می برید؟ آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، منجر به از هم گسیختگی خانه و خانواده شما شده است؟ در این شرایط بحرانی بهترین کار این است که برای آگاهی از نشانه های اعتیاد، علل اعتیاد، روش های ترک اعتیاد و… از یک مشاور کمک بگیرید.

طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.
برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

 

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.
برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوض و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در قم مثل سایر شهرهای ایران ، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.
متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.
به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند. و شماره مشاور خانواده خود را دریافت کنید.

در ادامه مطالعه مقاله روانشناسی خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم.

از یک مشکل خانوادگی رنج می برید؟ زندگی مشترکتان به خطر افتاده؟ با خیانت همسرتان مواجه شده اید؟ به طلاق فکر می کنید؟ در شرف ازدواج هستید؟ کیفیت زندگی جنسی تان شدیداً کاهش یافته؟ مادام با همسرتان جنگ و جدل می کنید؟ از سبک های فرزند پروری بی خبرید؟ رفتارهای نامناسب کودکتان شما را کلافه کرده؟ نگران فرزند نوجوانتان هستید؟ قصد کمک های روانشناختی به پدر یا مادر سالمندتان را دارید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *