خانواده

مشاوره خانواده در سمنان

 

 

مشاوره خانواده در سمنان

همه ما مشکلات و بحران های خانوادگی را تجربه کرده ایم. چون اکثر انسان ها در خانواده به دنیا می آیند و بیشترین سال های زندگی را در محیط خانه و خانواده سپری می کنند. مشکلات خانوادگی می توانند خیلی کوچک مثل مشق ننوشتن کودک دبستانی یا خیلی جدی مثل اعتیاد یکی از اعضای خانواده باشند.
حل بحران های خانوادگی بسیار مهم است چون محیط ناسالم خانوادگی تأثیرات منفی جدی ای بر ما می گذارد. نتایج تحقیقات روانشناختی نشان می دهند که شخصیت ما انسان ها تا پنج سالگی شکل می گیرد و این شکل گیری در درجه اول وابسته به نوع و کیفیت روابطمان با والدین مان است.
با توجه به این که خانواده و روابط خانوادگی چنین نقش مهمی در زندگی ما دارد، خدمات مشاوره خانواده را باید جدی گرفت.
خوشبختانه در دنیای امروز کمک گرفتن از یک مشاور متخصص برای حل مسائل و ناکارآمدی های خانوادگی بسیار شایع است و استقبال از مشاوره خانواده روزبه روز بیشتر می شود.
مشاوره خانواده در سمنان و سایر شهرهای ایران طرفداران زیادی دارد و باید این موضوع را به فال نیک گرفت. چنانچه شما هم به دنبال خدمات مشاوره خانواده در سمنان هستید، مطالعه خواندن این مقاله را پیشنهاد می کنیم.

مشاوره خانواده در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز آموزش و مشاوره هوشمند است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو در زمینه های مختلف خانواده، اختلالات روانی، موضوعات تحصیلی، کسب و کار، حقوقی، مهاجرت و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند. مشاوره خانواده در آیدانیتو بسیار پر تماس و شامل موضوعات زیر است:

ازدواج و زندگی مشترک

وقتی یک ازدواج موفقیت آمیز باشد، همسران از رابطه جنسی و عاطفی با همدیگر لذت ببرند و محیط خانه و خانواده شاد و صمیمی باشد، اعضای خانواده از سلامت روانی برخوردار هستند. به همین دلیل افزایش آگاهی قبل از ازدواج، عامل بسیار مهمی در موفقیت زندگی مشترک است.
مشاوره قبل از ازدواج به شما کمک می کند تا در مورد معیارهای انتخاب همسر، شرایط ازدواج، شناخت خودتان و طرف مقابل، مهارت های ارتباطی و… اطلاعات کسب کنید.

اعتیاد

آیا از اعتیاد رنج می برید؟ آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، منجر به از هم گسیختگی خانه و خانواده شما شده است؟ در این شرایط بحرانی بهترین کار این است که برای آگاهی از نشانه های اعتیاد، علل اعتیاد، روش های ترک اعتیاد و… از یک مشاور کمک بگیرید.

 

طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.
برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

مسائل جنسی اگر مهم ترین مؤلفه در ازدواج نباشد، یکی از مهم ترین مؤلفه ها است کیفیت مسائل جنسی همسران بر رابطه عاطفی شان هم تأثیر می گذارد. هر چقدر صمیمیت جنسی بیشتر باشد، رابطه احساسی هم موفق تر است.
مشاوره جنسی در آیدانیتو به شما کمک می کند تا در مورد روش های درمان اختلالات جنسی، سلامت جنسی، روش های افزایش کیفیت رابطه جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، آموزش جنسی به کودکان، درمان انحرافات جنسی و… آگاه شوید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در سمنان ، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.
متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

فرزند پروری

اکثر آدم ها می توانند بچه دار شوند اما فرزند پروری کار هر کسی نیست. والدین برای رشد و پرورش فرزندانشان نیازمند آگاهی، تمرین و صبر هستند. شخصیت ما در بزرگسالی کاملاً ریشه در دوران کودکی و تربیت مان دارد. اگر به فکر آینده فرزندتان هستید و رشد و پرورش او برایتان مهم است، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

اختلالات و بحران های روانی فقط مخصوص بزرگسالان نیستند و کودکان و نوجوانان هم ممکن است از افسردگی، اضطراب، بیش فعالی، شیزوفرنی، اختلال دو قطبی، اختلالات رفتاری و…. رنج بکشند.
مشکلاتی مثل مشکلات تحصیلی و بحران های ناشی از دوران بلوغ هم بر زندگی کودکان و نوجوانان تأثیر می گذارند و والدین و معلم ها را نگران می کنند.
چنانچه مشکل فرزندتان شما را نگران کرده یا معلمی هستید که به سلامت روانی دانش آموزانتان اهمیت می دهید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو در بهترین روش های تعامل با کودکان و نوجوانان مطلع شوید.

سالمندان

بسیاری از ما با پدر یا مادر پیرمان یا پدربزرگ و مادربزرگمان زندگی می کنیم. سالمندان قشر بسیار ارزشمندی هستند اما متأسفانه در جامعه ما آن طور که باید به آن ها و نیازهایشان توجه نمی شود.
مشاوره سالمندان در آیدانیتو فرصتی است که به واسطه آن می توان در مورد بیماری های جسمی و روانی سالمندان، نیازهای آن ها و روش های افزایش کیفیت زندگی شان آگاه شد.
در ادامه مطالعه مقاله روانشناسی خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم.
چنانچه از یک مشکل فردی یا خانوادگی رنج می برید و یک عامل بیرونی یا درونی سلامت خانواده تان را به خطر انداخته، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. و شماره مشاور خانواده خود را را دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *