آیدانیتو > مشاوره خانواده در خراسان جنوبی | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی خراسان جنوبی
خانواده

مشاوره خانواده در خراسان جنوبی | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی خراسان جنوبی

مشاوره خانواده تلفنی خراسان جنوبی

مشاوره خانواده در خراسان جنوبی

در این مقاله به بررسی موضوع مشاوره خانواده در خراسان چنوبی می پردازیم. مشاوران خانواده کسانی هستند که در رشته مشاوره خانواده تحصیل کرده و دارای تخصص و تجربه اند. تعامل با مشاوران خانواده هر روز بیشتر می شود و فرهنگ مثبت استفاده از خدمات مشاوره ای برای حل و فصل مشکلات و بحران های خانوادگی روز به روز بیشتر جا می افتد.
در گذشته وقتی کسی می خواست به یک روانشناس یا مشاور مراجعه کند، ممکن بود اطرافیانش دست به تمسخر او بزنند. اما در عصر حاضر ما می دانیم که در مواجهه با بحران های فردی و خانوادگی، مشورت کردن با دوست و فامیل و آشنا نه تنها مفید نیست بلکه حتی می تواند آسیب زا باشد و بهتر است که در چنین موقعیت از یک متخصص کمک بگیریم. کسی مثل یک روانشناس یا مشاور خانواده.

خوشبختانه در جامعه ما هم، فقط شهروندان شهرهای بزرگ از خدمات مشاوره ای استفاده نمی کنند و در کوچک ترین شهر ها به این موضوع توجه می شود. چنانچه شما هم به دنبال خدمات مشاوره خانواده در خراسان جنوبی یا سایر شهرهای ایران هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

مشاوره خانواده تلفنی

یکی از تغییرات ملموس در نحوه ارائه خدمات مختلف در کشور ما، غیرحضوری شدن خدمات است. این روزها مشاوره های تلفنی و آنلاین بیشتر از همیشه شایع شده اند و استقبال از آن ها روز به روز بیشتر می شود. شاید برای بسیاری از ما این سؤال پیش بیاید که با وجود مراکز مشاوره حضوری، چرا باید افراد مشاوره تلفنی را ترجیح بدهند؟ در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره حضوری
  • مناسب بودن برای افراد پرمشغله و کسانی که فرصت کافی برای مشاوره حضوری ندارند
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند مشاوره و آموزش است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، مهاجرت، کسب و کار، نظام وظیفه و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند.
موضوعات مشاوره خانواده در خراسان جنوبی ، در آیدانیتو، تنوع بالایی دارند اما اگر بخواهیم از مهم ترین موضوعات بگوییم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

اختلالات روانی

همان طور که گفتیم امروزه مراجعه به روانشناس و مشاور اتفاقی غیرطبیعی نیست و بسیاری از افراد همانقدر که بیماری های جسمی را جدی می گیرند، به اختلالات روانی ای مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی و…. هم اهمیت می دهند.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در زمینه علائم و نشانه های انواع اختلالات روانی و روش های درمانشان اطلاعات کسب کنند.

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج اگر مهم ترین تصمیم زندگی افراد نباشد، قطعاً یکی از مهم ترین هاست. به همین دلیل به نفع زنان و مردان در شرف ازدواج است که با آگاهی کافی ازدواج کنند. چنانچه قصد ازدواج دارید یا در شرف ازدواج هستید، می توانید در تماس با مشاوران خانواده از معیارهای ازدواج و شرایط مورد نیاز برای ازدواج آگاه شوید و خودتان و طرف مقابل را بیشتر بشناسید.
مشاوره روانشناسی خراسان جنوبی

خیانت

وقتی کسی وارد یک رابطه فرازناشویی می شود، آسیب هایی جدی را به همسر و خانواده اش وارد می کند. خیانت دلایل متعددی دارد. آنچه در مواجهه با رابطه فرازناشویی همسر مهم است این است که بی گدار به آب نزنیم، هیجاناتمان را کنترل کنیم و تصمیم عاقلانه ای بگیریم.
مشاوره خیانت در آیدانیتو فرصتی است که با استفاده از آن می توان در صورت لزوم خیانت را بخشید و رابطه را ترمیم کرد یا این که با رفتاری مناسب از زندگی مشترک خارج شد.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند. پیشنهاد می کنیم درباره ی اختلالات جنسی بیشتر بدانید.
برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوض و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

طلاق

وقتی دو نفر تصمیم به ازدواج می گیرند، کمتر ممکن است که به جدایی فکر کنند. آدم ها خانواده تشکیل می دهند و وارد زندگی مشترک می شوند تا همراهی همیشگی داشته باشند. اما گاهی اوقات و به انواع دلایل مختلف، طلاق اجتناب ناپذیر می شود.
مشاوره طلاق در آیدانیتو، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت امکان از همسرتان جدا نشوید و زندگی مشترک را نجات دهید. چنانچه طلاق تنها راه پیش روی شماست می توانید در مشاوره طلاق در مورد مراحل قانونی جدایی و مراقبت های روانی بعد از طلاق اطلاعات کسب کنید.

اعتیاد

اعتیاد یک بیماری شدیداً آسیب زا و نابودکننده است. کمتر ممکن است که یک فرد معتاد خودش برای درمان این بیماری مشاوره بگیرد اما از آنجایی که اعضای خانواده و اطرافیان آدم های معتاد، به اندازه خود آن ها یا حتی بیشتر آسیب می بینند، در تماس با مشاوران متخصص می توانند از روش های ترک اعتیاد و مراقبت های پس از ترک آگاه شوند و به فرد معتاد کمک کنند.

کودکان و نوجوانان

مشکلات و اختلالات فقط مخصوص بزرگسالان نیستند و ممکن است کودکان و نوجوانان هم از بحران های زیادی رنج بکشند. بحران هایی مثل اختلالات روانی، مشکلات تحصیلی، بحران ناشی از بلوغ، مشکلات عاطفی و رابطه ای، اختلالات روانی و…
والدین، معلم ها و هر شخص دیگری که با کودکان و نوجوانان در تعامل است، می توانند در تماس با مشاوران آیدانیتو بهترین روش های تعامل با کودکان و نوجوانان و راهکارهای درمان اختلالات آن ها را یاد بگیرد.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند
در این مقاله به مشاوره خانواده در خراسان جنوبی پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره روانشناسی را به شما پیشنهاد می کنیم.
درگیر مشکلی فردی هستید؟ خودتان یا یکی از نزدیکانتان از اختلالی روانی رنج می برید؟ خانواده تان با بحران مواجه شده؟ می خواهید از این وضعیت نجات پیدا کنید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *