خانواده

مشاوره خانواده در جنوب تهران | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در جنوب تهران

خدمات مشاوره خانواده در جنوب تهران

مشاوره خانواده در جنوب تهران

در این مقاله به بررسی موضوع مشاوره خانواده در جنوب تهران می پردازیم. خوشبختانه این روزها فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره ای و روانشناختی، فقط به شهروندان کشورهای توسعه یافته اختصاص ندارد و مردمان اکثر کشورهای در حال توسعه، از جمله کشور ما هم اهمیت مشاوره گرفتن از یک فرد متخصص، با تجربه و حرفه ای را درک کرده اند. نمود این اتفاق مثبت را می توان در تعداد زیاد انواع مراکز مشاوره خانواده در شهرهای مختلف کشورمان مشاهده کرد.

حالا دیگر بسیاری از ما می دانیم که وقتی با یک مشکل فردی یا خانوادگی مواجه می شویم، بهتر است که به جای مشورت کردن با یک دوست، آشنا یا اعضای فامیل، از فرد متخصصی کمک بگیریم. کسی که در این رشته تحصیل کرده و صاحب تخصص و تجربه است، کسی مثل یک مشاور خانواده !

چنانچه به هر دلیلی به دنبال خدمات مشاوره خانواده در جنوب تهران یا هر نقطه دیگری از شهرهای ایران هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

مشاوره خانواده تلفنی

طرفداران مشاوره های غیرحضوری، مثل مشاوره تلفنی، روز به روز بیشتر می شوند. این استقبال دلایل زیادی دارد و برای درکش، می توانیم به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کنیم. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره حضوری
  • پاسخگویی در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری وجود ندارد
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های فراوانی دارند
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران آیدانیتو این توانایی را دارند که در زمینه های مختلف خانواده، فردی، تحصیلی، شغلی، کسب و کار، حقوقی، مهاجرت، نظام وظیفه و….به مخاطبان پنج دقيقه مشاوره تلفنی رایگان بدهند.

مهم ترین خدمات مشاوره خانواده در جنوب تهران ، در آیدانیتو شامل موارد زیر است:

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج اگر مهم ترین تصمیم زندگی افراد نباشد، قطعاً یکی از مهم ترین هاست. به همین دلیل به نفع زنان و مردان در شرف ازدواج است که با آگاهی کافی ازدواج کنند. چنانچه قصد ازدواج دارید یا در شرف ازدواج هستید، می توانید در تماس با مشاوران خانواده از معیارهای ازدواج و شرایط مورد نیاز برای ازدواج آگاه شوید و خودتان و طرف مقابل را بیشتر بشناسید.

خیانت

وقتی کسی وارد یک رابطه فرازناشویی می شود، آسیب هایی جدی را به همسر و خانواده اش وارد می کند. خیانت دلایل متعددی دارد. آنچه در مواجهه با رابطه فرازناشویی همسر مهم است این است که بی گدار به آب نزنیم، هیجاناتمان را کنترل کنیم و تصمیم عاقلانه ای بگیریم.

مشاوره خیانت در آیدانیتو فرصتی است که با استفاده از آن می توان در صورت لزوم خیانت را بخشید و رابطه را ترمیم کرد یا این که با رفتاری مناسب از زندگی مشترک خارج شد.

طلاق

وقتی دو نفر تصمیم به ازدواج می گیرند، کمتر ممکن است که به جدایی فکر کنند. آدم ها خانواده تشکیل می دهند و وارد زندگی مشترک می شوند تا همراهی همیشگی داشته باشند. اما گاهی اوقات و به انواع دلایل مختلف، طلاق اجتناب ناپذیر می شود.

مشاوره طلاق در آیدانیتو، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت امکان از همسرتان جدا نشوید و زندگی مشترک را نجات دهید. چنانچه طلاق تنها راه پیش روی شماست می توانید در مشاوره طلاق در مورد مراحل قانونی جدایی و مراقبت های روانی بعد از طلاق اطلاعات کسب کنید.

مشاوره خانواده جنوب تهران

اعتیاد

اعتیاد یک بیماری شدیداً آسیب زا و نابودکننده است. کمتر ممکن است که یک فرد معتاد خودش برای درمان این بیماری مشاوره بگیرد اما از آنجایی که اعضای خانواده و اطرافیان آدم های معتاد، به اندازه خود آن ها یا حتی بیشتر آسیب می بینند، در تماس با مشاوران متخصص می توانند از روش های ترک اعتیاد و مراقبت های پس از ترک آگاه شوند و به فرد معتاد کمک کنند.

اختلالات روانی

همان طور که گفتیم امروزه مراجعه به روانشناس و مشاور اتفاقی غیرطبیعی نیست و بسیاری از افراد همانقدر که بیماری های جسمی را جدی می گیرند، به اختلالات روانی ای مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی و…. هم اهمیت می دهند.

در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در زمینه علائم و نشانه های انواع اختلالات روانی و روش های درمانشان اطلاعات کسب کنند.

مسائل جنسی

مسائل جنسی هر چقدر هم که سانسور شوند، اهمیت خودشان را از دست نمی دهند. رابطه جنسی آنقدر مهم است که اگر سالم و صمیمانه نباشد، می تواند یک زندگی مشترک را کاملاً نابود کند. آگاهی از تربیت جنسی کودکان آنقدر اهمیت دارد که می تواند از بسیاری از سو استفاده های جنسی پیشگیری کند. پیش بینی می کنیم در مورد مشکلات جنسی بیشتر بخوانید.

در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در زمینه روش های درمان اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، اختلال نعوظ، بیماری های مقاربتی، مسائل مهم بارداری، تربیت جنسی کودکان، حفظ بهداشت و سلامت جنسی و…. آگاه شوید.

کودکان و نوجوانان

نتایج پژوهش های روانشناختی مختلف نشان می دهند که سال های کودکی و نوجوانی مهم ترین سال های زندگی ما هستند چون شخصیت ما در این سال ها شکل می گیرد و هر چقدر کودکی و نوجوانی سالم تری داشته باشیم، بزرگسالی سالم تری خواهیم داشت.

در تماس با مشاوران کودک و نوجوان آیدانیتو، می توانید در زمینه سبک های فرزندپروری، روش های اصلاح رفتارهای منفی، راهکارهای درمان اختلالات روانی کودکان و نوجوانان، دوران بلوغ، مشکلات نوجوانان و…. اطلاعات کسب کنید.

سالمندان

بسیاری از ما با پدر یا مادر پیرمان یا پدربزرگ و مادربزرگمان زندگی می کنیم، اما از مشکلات جسمی و روانی آن ها که ناشی از سن و سالشان است کاملاً بی خبریم. سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند که متأسفانه در کشور ما به اندازه کافی قدرشان دانسته نمی شود.

مشاوره سالمندان نوعی مشاوره است که با استفاده از آن می توانیم از بحران های جسمی و روانی سالمندان و روش های درمانشان آگاه شویم.

در این مقاله به مشاوره خانواده در جنوب تهران پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله روانشناسی خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم.

نگران و سردرگم هستید؟ از فکر کردن به آینده خانواده تان می ترسید؟ می خواهید سلامت روانی از دست رفته خانواده تان و اعضایش را به آن بازگردانید؟

با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *