خانواده

مشاوره خانواده در بابل | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در بابل

مشاوره خانواده بابل

مشاوره خانواده در بابل

در این مقاله به بررسی مشاوره خانواده در بابل می پردازیم. فرهنگ استفاده از خدمات روانشناختی و مشاوره ای روز به روز بیشتر در جامعه ما جا می افتد و امروزه بسیاری از ایرانیان به این درک رسیده اند که بهتر است برای حل مشکلات فردی، خانوادگی و روانی از یک متخصص کمک بگیرند. کسی که در این رشته تحصیل کرده و صاحب تخصص و تجربه است. کسی مثل یک روانشناس یا مشاور.

 


در گذشته افراد در مواجهه با بحران ها از یک دوست، فردی از فامیل یا یک آشنا کمک می گرفتند. اما امروز ما می دانیم که چنین مشورت هایی می توانند آسیب زا باشند و بهتر است که در این موقعیت به یک مشاور مراجعه کنیم.

تعداد زیاد مراکز روانشناختی و مشاوره ای، در شهرهای مختلف ایران، نشانه خوبی است و بیانگر تغییری مثبت در سبک زندگی ایرانیان است. چنانچه شما هم در جست و جوی خدمات مشاوره خانواده در بابل یا سایر شهرهای ایران اید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاور خانواده تلفنی و آنلاین

مشاوره خانواده تلفنی نوعی از مشاوره و در عصر حاضر بسیار مفید و کار آمد است. انسان های این عصر بیشتر از همیشه مشغله دارند و زندگی بسیاری از ما به سبکی است که مشاوره های غیرحضوری را به مشاوره های حضوری ترجیح می دهیم.
به عبارتی می توان گفت که دلیل استقبال بالای شهروندان جامعه از مشاوره تلفنی، مزایای فراوان آن است. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های فراوانی دارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

خدمات مشاوره روانشناسی آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران آیدانیتو، در حوزه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، حقوقی، نظام وظیفه، مهاجرت، کسب و کار و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند.
برای برخورداری از خدمات مشاوره خانواده در بابل و سایر شهرهای ایران، می توانید با آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوره خانواده از پرتماس ترین موضوعات تماس در آیدانیتو است و اگر بخواهیم از مهم ترین حوزه های آن بگوییم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ازدواج و زندگی مشترک

اگر ازدواج و آغاز زندگی مشترک مهم ترین تصمیم در زندگی انسان ها نباشد، قطعاً یکی از مهم ترین هاست. وقتی ازدواج می کنیم یعنی تصمیم گرفته ایم که سبک زندگی مان را کاملاً و در ابعاد مختلف تغییر دهیم و یک عمر با کسی همسفر شویم. پس طبیعی است که برای چنین تغییر بزرگی نیازمند آگاهی زیادی هستیم.
با تماس و گرفتن شماره مشاور خانواده با مشاوران آیدانیتو می توانید در مورد معیارهای ازدواج و شرایط مورد نیاز برای تشکیل خانواده آگاه شوید و خودتان و طرف مقابل را بیشتر بشناسید.

طلاق

همانقدر که تصمیم به ازدواج و تشکیل خانواده، تصمیم بسیار تأثیرگزاری در زندگی ما انسان هاست، چنانچه کسی قصد جدایی از همسرش را هم داشته باشد، یعنی تصمیم به ایجاد تغییری همه جانبه گرفته و احتمالاً آسیب هایی را هم تجربه خواهد کرد.
کمتر کسی موقع ازدواج، به جدایی فکر می کند. آدم ها ازدواج می کنند تا یک عمر همسفر همدیگر باشند. اما به هر حال گاهی طلاق اجتناب ناپذیر می شودو از مشاوره خانواده تلفنی استفاده کنید.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در مورد راهکارهای پیشگیری از طلاق اطلاعات کسب کنید و چنانچه جدایی تنها راه پیش روی شماست، از روندهای قانونی طلاق و مراقبت های قانونی بعد از جدایی آگاه شوید.

خیانت

متأسفانه روابط فرازناشویی در کشور ما شایع شده و روز به روز فراگیرتر می شود. خیانت همسران به همدیگر دلایل متعددی دارد و بدون شک کسی که با بی وفایی همسرش مواجه شود، آسیب روانی عمیقی را تجربه خواهد کرد. اما این خیلی مهم است که وقتی از خیانت همسرمان مطلع می شویم، بتوانیم  احساساتمان را کنترل کنیم و بی گدار به آب نزنیم.

 


نتایج پژوهش های مختلف نشان می دهند که خیانت الزاماً به معنای پایان یک رابطه نیست و گاهی می شود چنین رابطه ای را ترمیم کرد.
به همسرتان شک دارید؟ از خیانت او مطمئن هستید؟ قبل از هر اقدامی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

مسائل جنسی همیشه در کشور ما تابو بوده اند و کمتر در مورد آن صحبت شده است. در حالی که امروز می دانیم، مشکلات و ناهماهنگی های جنسی، یکی از مهم ترین علل طلاق اند. هر چقدر از راهکارهای درمان اختلالات و بیماری های جنسی آگاه تر باشیم، زندگی فردی و زناشویی سالم تری خواهیم داشت. پیشنهاد می کنیم درباره مشکلات و مسائل جنسی بیشتر بخوانید.
در مشاوره جنسی آیدانیتو می توانید در مورد روش های درمان انواع اختلالات جنسی و بیماری های مقاربتی، روش های حفظ بهداشت و سلامت جنسی، تربیت جنسی کودکان و راهکارهای افزایش کیفیت زندگی جنسی و زناشویی آگاه شوید.

اختلالات روانی

این فقط بیماری های جسمی نیستند که زندگی آدم ها را مختل می کنند، اختلالات روانی حتی گاهی اوقات می توانند آسیب زاتر هم باشند. اختلالات روانی ای مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، بیش فعالی، دو قطبی و….
هر چقدر زودتر علائم و نشانه های این اختلالات را بشناسیم و برای درمانشان اقدام کنیم، فرد کمتر آسیب خواهد دید. شناخت اختلالات روانی مستلزم آگاهی است.
در مشاوره روانشناسی آیدانیتو، می توانید در مورد انواع اختلالات روانی و روش های درمانشان آگاهی کسب کنید.

خدمات مشاوره خانواده در بابل

اعتیاد

هر کدام از ما بارها این جمله را شنیده ایم که اعتیاد یک بلای خانمان سوز است و ممکن است این ادعا به نظرمان کلیشه ای بیاید. اما این یک واقعیت غیرقابل انکار است که وقتی کسی معتاد می شود فقط به خودش آسیب نمی زند و اطرافیانش را هم تحت تأثیر قرار می دهد.
هر چقدر یک معتاد زودتر وارد فرایند ترک شود، آسیب ها کمتر خواهند بود. اگر از اعتیاد رنج می برید یا یکی از نزدیکانتان گرفتار بیماری اعتیاد است، می توانید برای آگاهی از بهترین روش های ترک اعتیاد و مراقبت های پس از ترک، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

مشکلات فقط مخصوص بزرگسالان نیستند و کودکان و نوجوانان هم ممکن است از انواع مختلف مشکلات فردی و اجتماعی رنج بکشند. افسردگی، اضطراب، وسواس، مشکلات تحصیلی، انزوا، کمبود اعتماد به نفس، مشکلات عاطفی، بحران بلوغ و…از جمله مهم ترین اختلالات و مشکلات کودکان و نوجوانان هستند.
در مشاوره کودک و نوجوان، والدین، معلم ها و هر شخص دیگری که با کودکان نوجوانان در تعامل است، می تواند در مورد مراقبت های روانی از آن ها و روش های حل مشکلات، بحران ها و اختلالاتشان اطلاعات کسب کند.

فرزند پروری

فرزند آوری کار چندان مشکلی نیست اما فرزند پروری نیازمند آگاهی و تمرین است. هر فردی که فقط کمی مطالعات روانشناختی داشته باشد، می داند که شخصیت ما انسان ها در دوران کودکی و سال های اولیه زندگی مان شکل می گیرد.
ما در این سال ها بیشترین رابطه را با والدین و سایر اعضای خانواده داریم و کاملاً تحت تأثیر روش های تربیتی بزرگسالان هستیم. هر چقدر پدران و مادران از روش های سالم تری برای تربیت فرزندانشان استفاده کنند، فرزندان در بزرگسالی انسان های سالم تری خواهند بود.
اگر صاحب فرزند هستید یا قصد فرزندآوری دارید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو در مورد بهترین سبک های فرزند پروری اطلاعات کسب کنید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند
در این مقاله به مشاوره خانواده در بابل پرداختیم. و مشاوره روانشناسی آنلاین دریافت کنید.
درگیر یک موضوع فردی یا خانوادگی هستید؟ آرامش خودتان را از دست داده اید؟ به دنبال راهکاری برای نجات خودتان یا بنیان خانواده تان می گردید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *