آیدانیتو > مشاوره خانواده در ایلام
خانواده

مشاوره خانواده در ایلام

 

 

مشاوره خانواده در ایلام

مشکلی فردی یا خانوادگی ذهن تان را مشغول کرده؟ نگران و سردرگم اید؟ روابط خانوادگی و دوستانه، عملکرد تحصیلی و شغلی، رابطه زناشویی و عاطفی تان و… تحت تأثیر قرار گرفته است؟ از آینده می ترسید؟ می خواهید خودتان یا هر فرد دیگری را در اطرافتان که آزار می بیند نجات بدهید؟
نگران نباشید. شما تنها نیستید و غیرطبیعی هم نیستید. همه انسان ها در طول زندگی گرفتار مشکلات فردی و خانوادگی می شوند و خوشبختانه علم روانشناسی و مشاوره راه حلی برای این مشکلات دارد.
تعداد زیاد مراکز روانشناسی و مشاوره در شهرهای مختلف ایران نشان دهنده فراگیری و جا افتادن فرهنگ مثبت استفاده از خدمات مشاوره ای در کشور ما است. این مراکز به دو شیوه حضوری و غیرحضوری خدماتشان را ارائه می دهند.
چنین خدماتی فقط به شهرهای بزرگ اختصاص ندارند و بسیاری از مردم ساکن شهرهای کوچک هم یاد گرفته اند که برای حل مشکلات روانی، فردی و رابطه ای، به جای درد و دل با فامیل و دوست و آشنا، از یک متخصص کمک بگیرند. کسی مثل یک مشاور یا روانشناس.
چنانچه در جست و جوی خدمات مشاوره خانواده در ایلام هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاوره خانواده تلفنی

نه تنها فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره خانواده روز به روز فراگیرتر می شود، بلکه امروز ما شاهد این هستیم که شهروندان جوامع مختلف از مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین استقبال زیادی می کنند.
شاید از خودمان بپرسیم که با وجود مراکز مشاوره حضوری، چرا کسی باید از مشاوره های تلفنی و آنلاین استفاده کند. در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره های حضوری
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری وجود ندارد
  • مناسب بودن برای افراد پرمشغله و کسانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره ندارند
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، مهاجرت، نظام وظیفه، حقوقی، کسب و کار و…. به مخاطبانشان مشاوره تلفنی می دهند. برای دسترسی پیدا کردن به مشاوره خانواده در ایلام ، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. و با بهترین مشاور خانواده صحبت کنید.
موضوعات مشاوره خانواده در آیدانیتو متعدد و متنوع هستند اما اگر بخواهیم از مهم ترین موضوعات بگوییم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ازدواج و زندگی مشترک

اگر ازدواج و تشکیل خانواده مهم ترین تصمیم زندگی ما نباشد، قطعاً یکی از مهم ترین هاست. وقتی انتخاب می کنیم با کسی وارد زندگی مشترک شویم، انتخاب کرده ایم که سبک زندگی مان را تمام و کمال تغییر دهیم و یک عمر با کسی همسفر شویم. پس طبیعی است که برای ازدواج کردن نیازمند آگاهی باشیم.
اگر در شرف ازدواج هستید، در تماس با مشاوران آیدانیتو، می توانید در مورد معیارهای ازدواج، شرایط مورد نیاز برای ازدواج و بهترین روش های شناخت خودتان و طرف مقابل اطلاعات کسب کنید.

طلاق

همان طور که ازدواج می تواند کیفیت زندگی ما را تمام و کمال تغییر دهد، طلاق و جدایی همسران هم این قابلیت را دارد که مسیر زندگی زنان و مردان را به سمتی کاملاً متفاوت هدایت کند. کمتر کسی ممکن است موقع ازدواج به جدایی فکر کند، اما به هر حال این اتفاق گاهی اجتناب ناپذیر می شود.
مشاوره طلاق در آیدانیتو، این فرصت را برای شما فراهم می کند تا در صورت امکان از طلاق پیشگیری کنید و در صورتی که جدایی اجتناب ناپذیر باشد، از روندهای قانونی طلاق و بهترین مراقبت های درمانی بعد از طلاق مطلع شوید.

خیانت

خیانت اتفاقی ناخوشایند و تلخ است اما متأسفانه روابط فرازناشویی روز به روز شایع تر می شوند. اگر چه این رفتار آسیب زا ریشه های متعدد و متنوعی دارد و پژوهشگران، روانشناسان، جامعه شناسان و…. باید در این مورد تحقیقات گسترده ای انجام دهند. آنچه اهمیت دارد این است که همسران در مواجهه با خیانت شریک زندگی شان، هیجانی عمل نکنند و از یک مشاور خانواده کمک بگیرند.

 

چنانچه به همسرتان شک دارید یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، قبل از این که بی گدار به آب بزنید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. گاهی اوقات با راهکارهایی می توانید از فروپاشی زنگی مشترکتان جلوگیری کنید و حتی رابطه را بهتر از همیشه ترمیم کنید.
اگر هم پایان زندگی مشترک تنها راه باقی مانده باشد، بهتر است این کار را با آگاهی و به همراه مراقبت های روانی انجام دهید.

اعتیاد

آسیب اجتماعی اعتیاد فقط فرد معتاد را تحت تأثیر قرار نمی دهد و اطرافیانش را هم دچار نابودی تدریجی می کند. خوشبختانه بیماری اعتیاد قابل درمان است و افراد بسیاری تا به حال ترک کرده اند. آنچه اهمیت دارد این است که هر انسان معتادی وارد فرایند ترکی متناسب با ویژگی های جسمانی و روانی خودش شود.
مشاوره اعتیاد در آیدانیتو، این فرصت را برایتان فراهم می کند که با انواع روش های ترک آشنا شوید و در مورد مراقبت های بعد از ترک اطلاعات کسب کنید.

اختلالات روانی

اگر چه بیماری های جسمی می توانند خیلی آسیب زا باشند اما امروز به این نتیجه رسیده ایم که اختلالات روانی هم اگر خطرناک تر از اختلالات جسمی نباشند، به همان اندازه خطرناک اند.
در مشاوره روانشناسی آیدانیتو، شما می توانید در مورد روش های درمان اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، شیزوفرنی، اختلال دو قطبی، اختلالات شخصیت و…. اطلاعات کسب کنید. و با مرکز رواشناسی رایگان صحبت کنید.

مسائل جنسی

اگر چه مسائل جنسی همواره تابو بوده اند اما هر چقدر جوامع توسعه یافته تر می شوند، شهروندان بیشتر به اهمیت رابطه جنسی و سلامت جنسی پی می برند.
مشاوره جنسی در آیدانیتو به افراد کمک می کند تا در زمینه بهداشت و سلامت جنسی، بیماری های مقاربتی، تربیت جنسی کودکان، اختلالاتی مثل دیرانزالی، زود انزالی، اختلال نعوظ، ناتوانی جنسی، سرد مزاجی و… اطلاعات کسب کنند.

فرزند پروری

انسان های سالم و موفق معمولاً دوران کودکی و نوجوانی سالمی را پشت سر گذاشته اند. والدین از سبک های فرزند پروری مختلفی برای تربیت و پرورش فرزندانشان استفاده می کنند. اما بعضی از این سبک ها شدیداً آسیب رسان هستند.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید بهترین و کارآمدترین روش های فرزند پروری را یاد بگیرید.

کودکان و نوجوانان

اختلالات و بحران های روانی فقط مخصوص بزرگسالان نیستند و کودکان و نوجوانان هم ممکن است از افسردگی، اضطراب، بیش فعالی، شیزوفرنی، اختلال دو قطبی، اختلالات رفتاری و…. رنج بکشند.
مشکلاتی مثل مشکلات تحصیلی و بحران های ناشی از دوران بلوغ هم بر زندگی کودکان و نوجوانان تأثیر می گذارند و والدین و معلم ها را نگران می کنند.
چنانچه مشکل فرزندتان شما را نگران کرده یا معلمی هستید که به سلامت روانی دانش آموزانتان اهمیت می دهید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو در بهترین روش های تعامل با کودکان و نوجوانان مطلع شوید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جوامع مختلف هستند اما متأسفانه در کشور ما آن طور که باید قدر آن ها دانسته نمی شود.
چنانچه با پدر و مادر پیرتان زندگی می کنید یا از پدر بزرگ یا مادربزرگتان مراقبت می کنید، برای اطلاعات بیشتر در زمینه درمان اختلالات سالمندان، بهترین روش های مراقبت از سالمندان، اوقات فراغت سالمندان، جلوگیری از تنهایی و افسردگی سالمندان و…. می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در ایلام پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله روانشناسی خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم.
پریشان و سردرگم اید؟ مشکل یا دغدغه ای فردی یا روانی ذهنتان را مشغول کرده؟ نگران اعضای خانواده تان هستید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *