خانواده

مشاوره خانواده در آمل | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در آمل

مشاوره روانشناسی آمل

مشاوره خانواده در آمل

در این مقاله به بررسی موضوع مشاوره خانواده در آمل می پردازیم. خانواده مهم ترین نهاد جامعه است. چون اکثر آدم ها در خانواده به دنیا می آیند، در خانواده رشد می کنند، اولین ارتباطات را با اعضای خانواده برقرار می کنند و شخصیت شان در محیط خانه و خانواده شکل می گیرد.
از سویی دیگر هیچ خانواده ای خالی از بحران نیست. مطمئناً هر چقدر یک خانواده سالم تر باشد، معضلاتش هم کمتر است. اما نمی توان هیچ نهادی را بدون مشکل و تنش تصور کرد. پس از آنجایی که سلامت خانواده بسیار مهم است و خانواده های سالم، جوامع سالم را می سازند، بهتر است که حل مشکلات خانوادگی را پشت گوش نیندازیم و به محض مواجهه با یک مسئله خانوادگی آن را حل و فصل کنیم.
بهترین روش حل مشکلات خانوادگی، استفاده از خدمات روانشناختی و مشاوره ای است. مشاوره خانواده این فرصت را برای ما فراهم می کند تا برای افزایش سلامت و آرامش خانواده، با افراد متخصص، حرفه ای و با تجربه مشورت کنیم.
چنانچه در جست و جوی خدمات مشاوره خانواده در آمل اید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین طرفداران زیادی دارند و مخاطبانشان روز به روز بیشتر می شوند. قطعاً این سؤال برای افراد زیادی پیش می آید که چرا با وجود مراکز مشاوره حضوری، کسی باید از مشاوره آنلاین استفاده کند. پاسخ به این سؤال را می توان در مزایای مشاوره تلفنی دید.
مزایایی مثل:
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن این مشاوره برای کسانی که مشغله های زیادی دارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی و زمانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان، در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، مهاجرت، کسب و کار، نظام وظیفه و…. به شما مشاوره تلفنی بدهند.
متقاضیان مشاوره خانواده در آمل می توانند برای حل مشکلات و دغدغه هایشان از مشاوران آیدانیتو کمک بگیرند.
 

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو

مشاوره خانواده تلفنی آیدانیتو شامل پاسخ به سؤالات و موضوعات متنوعی است. اما مهم ترین موضوعات آن معمولاً موارد زیر هستند:

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج و تشکیل خانواده تصمیم بسیار مهم و سرنوشت سازی است. وقتی دو انسان بزرگسال تصمیم به ازدواج می گیرند یعنی قرار است که باقی عمر را در کنار هم باشند و همه فراز و نشیب ها را در کنار هم طی کنند. پس طبیعی است که برای شروع این همراهی معیارهایی داشته باشند و نیاز باشد که یکدیگر را بشناسند.
مشاوره ازدواج در آیدانیتو به ما کمک می کند که با معیارهای ازدواج و آغاز زندگی مشترک بیشتر آشنا شویم و خودمان و طرف مقابل را بهتر بشناسیم.

خیانت

متأسفانه این روزها خیانت در زندگی زناشویی از همیشه شایع تر شده است. و زنان و مردان بسیاری بی وفایی همسر را تجربه می کنند. خیانت دلایل متعددی دارد. این اتفاق گاهی به طلاق ختم می شود و گاهی با راهکارهایی قابل بخشش است. آنچه مهم است این است که یادبگیریم با رعایت مواردی از خیانت پیشگیری کنیم و در صورت تجربه آن، بی گدار به آب نزنیم.
مشاوره خیانت در آیدانیتو، به شما کمک می کند تا از خیانت جلوگیری کنید و در صورت امکان، بعد از وقوع خیانت، زندگی مشترکتان را نجات دهید.

طلاق

جدایی همسران اتفاق ناراحت کننده ای است. ما به این امید ازدواج می کنیم که یک عمر در کنار همدیگر زندگی کنیم. اما گاهی اوقات طلاق اجتناب ناپذیر می شود. درباره ی مشاوره طلاق بیشتر بخوانید.
در صورت مشاهده نشانه های جدایی در زندگی مشترک، می توانید در تماس با مشاوران طلاق آیدانیتو، پیشگیری از این اتفاق را یاد بگیرید و چنانچه طلاق تنها راه پیش روی شماست در مورد مراحل قانونی طلاق و دوران پس از جدایی اطلاعات کسب کنید.

اختلالات روانی

امروز ما می دانیم که انسان ها فقط از بیماری های جسمی رنج نمی کشند و ممکن است حتی از یک اختلال روانی بیشتر صدمه ببینند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی، شیزوفرنی، خودشیفتگی و…
 خوشبختانه علوم روانپزشکی و روانشناسی هر روز بیشتر پیشرفت می کنند و اختلالات قابل درمان تر می شوند. چنانچه نشانه های یک اختلال روانی خاص را در خودتان یا یکی از نزدیکانتان می بینید، می توانید برای آگاهی از روش های درمان انواع اختلالات روانی، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
مشاوره خانواده آمل تلفنی

اعتیاد

اعتیاد یک بیماری است. بیماری ای که جسم و روان را تخریب می کند و علاوه بر فرد اطرافیانش را هم شدیداً درگیر می کند. به همین دلیل تنها راه نجات یک انسان معتاد این است که او را وارد فرایند ترک کنیم. یک موضوع بسیار مهم در مورد اعتیاد این است که هر فرد معتادی نیازمند روش ترک منحصر به فردی است. چون ویژگی های جسمی و روانی هر انسانی متفاوت است و به همین دلیل بهتر است که هر مرد یا زن معتادی به روشی متناسب با خودش ترک کند.
در مشاوره اعتیاد شما می توانید با انواع روش های ترک و مراقبت های بعد از ترک آشنا شوید.

مسائل جنسی

مسائل جنسی آنقدر مهم هستند که امروز به یکی از مهم ترین علل طلاق تبدیل شده اند. اگر رابطه جنسی رضایت بخش نباشد، رابطه عاطفی تحت خطر قرار می گیرد. اگر بهداشت جنسی رعایت نشود، ممکن است افراد به بیماری های مقاربتی خطرناکی مبتلا شوند. چنانچه به تربیت جنسی کودکان بی اهمیت باشیم، ممکن است فرزندانمان مورد سوء استفاده جنسی قرار بگیرند.
برای آگاهی بیشتر در مورد همه این موارد و موضوعات جنسی دیگر، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

فرزند پروری

فرزند آوری از هر کسی بر می آید اما فرزند پروری نیازمند آگاهی و علم است. علم روانشناسی ثابت کرده است که شخصیت ما در کودکی و اولین سال های زندگی شکل می گیرد. به همین دلیل سبک فرزند پروری والدین اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چقدر رفتار و تعامل والدین با فرزندان سالم تر باشد، شخصیت آن ها در بزرگسالی سالم تر خواهد بود. در تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو می توانید بهترین روش های تربیت کودکان و نوجوانان را یاد بگیرید.

کودکان و نوجوانان

این طور نیست که فقط بزرگسالان از اختلالات روانی رنج بکشند، در زندگی با مشکلات دست و پنجه نرم کنند و….. علائم و نشانه ها ی بسیاری از اختلالات روانی در دوران کودکی آغاز می شوند، کودکان و نوجوانان زیادی در گیر مشکلات تحصیلی هستند و اختلالات رفتاری هم در افراد کم سن و سال به وفور دیده می شوند.
دوران بلوغ در نوجوانان، یکی از پرچالش ترین دوره های زندگی آن هاست. تغییرات جسمی و هورمونی و به دنبال آن تغییرات روانی نوجوانان موجب می شود گاهی به سختی بتوانیم با آن ها تعامل کنیم. هر چقدر آگاهی والدین، معلم ها و کسانی که با نوجوانان در تعامل اند از دوران بلوغ و ویژگی های آن بیشتر شود، زندگی با یک دختر یا پسر نوجوان راحت تر می شود.
در تماس با مشاوران کودک و نوجوان در آیدانیتو، می توانید از بهترین روش های حل بحران ها، اختلالات روانی و مشکلات رفتاری فرزند کودک یا نوجوانتان آگاه شوید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند

 

 

1 دیدگاه در “مشاوره خانواده در آمل | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در آمل

  1. ناشناس گفت:

    3.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *