خانواده

مشاوره خانواده در آذربایجان شرقی

 

 

مشاوره خانواده در آذربایجان شرقی

مشاوران خانواده کسانی هستند که با توجه به مهارت هایی که در دوران تحصیل و کار کسب می کنند به مراجعان و مخاطبانشان مشاوره می دهند.
خوشبختانه امروزه بیشتر از هر وقت دیگری اهمیت مشاوره خانواده درک می شود و شهروندان جوامع مختلف برای حفظ و افزایش کیفیت زندگی مشترکشان در مواجهه با مسائل و مشکلات خانوادگی بی گدار به آب نمی زنند و از کمک های یک روانشناس یا مشاور متخصص استفاده می کنند.
امروزه کمتر کسی است که از تأثیر عمیق خانواده بر شخصیت و سلامت روانی انسان ها بی خبر باشد. ما در خانواده به دنیا می آییم، اولین روابط را در محیط خانه و خانواده برقرار می کنیم و در خانواده رشد می کنیم و بزرگ می شویم. طبیعی است که میان سلامت خانواده و سلامت اعضای آن یک رابطه مستقیم وجود داشته باشد.
مشاوره خانواده فرصتی است تا افراد در مورد معیارهای ازدواج و آغاز زندگی مشترک، سبک های فرزند پروری، روش های حل اختلالات کودکان، راهکارهای مقابله با مشکلات دوران نوجوانی و بلوغ، مسائل و چالش های طلاق، راه حل مشکلات جنسی، روش های ترک  اعتیاد یکی از اعضای خانواده، مسائل جوانان و حل آن ها، روش های تعامل با سالمندان و… اطلاعات کسب کنند و آگاه تر شوند.
مشاوره خانواده در آذربایجان شرقی هم مثل سایر شهرهای ایران مخاطبان بسیاری دارد. یک نکته مهم در مورد مشاوره خانواده این است که فقط به صورت حضوری ارائه نمی شود و مشاوره آنلاین خانواده هم طرفداران زیادی دارد.

چرا مشاوره تلفنی؟

مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری مزایای بسیاری دارد. از جمله مهم ترین مزایای مشاوره تلفنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن
  • صرف زمان کم تر
  • افشا نشدن هویت و اطلاعات شخصی
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی یا کسانی که تمایلی به تعاملات حضوری ندارند
به بیان ساده تر شما می توانید بدون مراجعه حضوری، با صرف هزینه کمتر، بدون افشا شدن هویت تان و در مواقعی که در لحظه با یک بحران جدی مثل اعتیاد فرزندتان مواجه شده اید و فرصتی برای وقت گرفتن از یک مشاور حضوری ندارید، از مشاوره خانواده تلفنی استفاده کنید.

 

خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

اگر به دنبال خدمات مشاوره خانواده در آذربایجان شرقی هستید، می توانید با آیدانیتو تماس بگیرید. آیدانیتو یک مرکز مشاوره و آموزش هوشمند است. مشاوران خانواده آیدانیتو در زمینه های مختلف مشاوره خانواده مثل ازدواج، مشکلات زناشویی، مسائل جنسی، طلاق، ترک اعتیاد، فرزند پروری، کودکان و نوجوانان، جوانان، سالمندان و… به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند.
در ادامه به انواع خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو می پردازیم:

اعتیاد

آیا از اعتیاد رنج می برید؟ آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، منجر به از هم گسیختگی خانه و خانواده شما شده است؟ در این شرایط بحرانی بهترین کار این است که برای آگاهی از نشانه های اعتیاد، علل اعتیاد، روش های ترک اعتیاد و… از یک مشاور کمک بگیرید.
 

طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.
برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.
برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوض و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در آذربایجان شرقی ، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.
متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.
به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند
در ادامه مطالعه مقاله بهترین مشاوره خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم.
چنانچه یک مشکل فردی یا خانوادگی شما را آزار می دهد و عملکردتان را در ابعاد مختلف زندگی مختل کرده، با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *