آیدانیتو > مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته
خانواده, مشاوره تحصیلی, مهاجرت

مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته

مشاوره تلفنی 24 ساعته

 


مشاوره تلفنی 24 ساعته

ما انسان ها در هر شرایطی نیازمند کمک، راهنمایی و مشاوره هستیم. هیچ انسانی کامل نیست و به تنهایی از پس بحران ها و مشکلات برآمدن کار دشواری است. مشکلات و تعارضات زندگی آدم ها ممکن است خیلی ساده یا خیلی عمیق باشند. بحران های زندگی می توانند در حد تردید در مورد ازدواج با یک شخص خاص یا اختلالات روانی شدیدی مثل افسردگی و اسکیروفرنی باشند. در چنین موقعیت هایی صحبت کردن و مشورت با دیگری می تواند آرامش از دست رفته را حداقل تا حدی باگرداند و در صورت ارائه راهکار از سمت او امکان حل مشکل هم وجود دارد. بعضی افراد در این شرایط به یک دوست یا یک آشنا پناه می برند که می تواند مفید و آرامش بخش باشد. اما احتمال حل مسأله در این تعامل پایین است. مشورت با یک روانشناس یا مشاوره ایده بهتر و عاقلانه تری است. چون این افراد متخصص هستند و به علت آگاهی علمی و برخورداری از تجربه کافی، راهکارهای معقول تر و قابل اعتمادتری را ارائه می دهند. در گذشته خدمات روانشناختی و مشاوره ای فقط به صورت حضوری و رو در رو ارائه می شدند. اما در حاضر مشاوره تلفنی 24 ساعته رو به رشد است و طرفداران آن روز به روز بیشتر می شوند. ممکن است بعضی فکر کنند که مشاوره تلفنی 24 ساعته نشدنی و امکان ناپذیر است. اما تجربه نشان داده که چنین ادعایی اشتباه است و این نوع مشاوره مزایای زیادی دارد.

مزایای مشاوره تلفنی 24 ساعته

در بسیاری از مواقع مشاوره تلفنی 24 ساعته حتی می تواند از مشاوره حضوری مفیدتر باشد. امروزه مشغولیت ها در زندگی انسان ها از همیشه بیشتر شده اند و همه امکان حضور در جلسات مشاوره حضوری را ندارند. همچنین در بعضی شهرها هیچ مرکز مشاوره ای وجود ندارد و تنها راه استفاده از خدمات مشاوره ای، مشاوره تلفنی است.

  • گاهی اوقات پدر یا مادری شدیداً نگران فرزند کودک یا نوجوان خودش است و می داند که این فرزند به دلایلی برای شرکت در جلسات مشاوره او را همراهی نمی کند. در این شرایط او ترجیح می دهد که به صورت تلفنی با یک مشاور ارتباط برقرار کند. از طرفی با توجه به مشکلات بسیاری که در زندگی مشترک در کمین زوج های جوان است، به نظر می رسد که حضور یک مشاور در هر لحظه از زندگی، یک فرصت طلایی است.
  • از سویی دیگر یک دانش آموز یا داوطلب کنکور زمان کافی را برای رفتن به جلسات مشاوره ای نخواهد داشت، به همین منظور مشاوره تلفنی بهترین گزینه برای دانش آموزان و دانشجویان خواهد بود.
  • مشاوره تلفنی این امکان را به شما می دهد تا بدون افشای هویتتان، کلیه مشکلات حقوقی، خانوادگی، تحصیلی و غیره را با یک مشاور در میان بگذارید و حتی اگر در زمینه خدمت سربازی، مهاجرت و راه اندازی کسب و کار سوالی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، بهترین پاسخ را برای آن ها بیابید.
  • یکی دیگر از مزایای مشاوره تلفنی پاسخگویی سریع به سؤالات است. به عنوان مثال، اگر در موضوع خدمت سربازی، سؤالی مد نظرتان است که بایستی همین حالا به آن پاسخ داده شود (چرا که در صورت از دست دادن بازه زمانی آن، تبعات مختلفی گریبان گیرتان خواهد شد)، مشاوره تلفنی بهترین گزینه برای شماست تا در کوتاه ترین زمان ممکن به جامع ترین اطلاعات دست یابید.

یکی دیگر از مزایای مشاوره تلفنی 24 ساعته این است که در هر ساعت شبانه روز می توان به آن دسترسی داشت و اگر کسی در شب و دیر وقت با مشکلی جدی مواجه شود، کافی است که تلفن را بردارد و با یک مرکز مشاوره تلفنی تماس بگیرد.

خدمات مشاوره تلفنی 24 ساعته

یک مشاوره تلفنی 24 ساعته می تواند خدمات متعددی را در حوزه های مختلفی ارائه بدهد. در ادامه به انواع خدمات مشاوره تلفنی 24 ساعته اشاره می کنیم.

مشاوره تحصیلی

یکی از بهترین خدمات مشاوره، مشاوره تحصیلی است که به شما این امکان را می دهد که کلیه سؤالات خود را در زمینه برنامه ریزی درسی، یافتن بهترین منابع برای قبولی در آزمون ها، شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، انتخاب رشته، نتایج آزمون ها، رده بندی و انتخاب بهترین دانشگاه، روش ها اخذ بورسیه، اسکولارشیپ از بهترین دانشگاه های سراسر دنیا و غیره با یک مشاور تحصیلی با تجربه در میان بگذارید. بدین ترتیب، بدون گرفتن وقت مشاوره و هدر دادن وقت بخاطر ماندن در ترافیک، در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را به دست بیاورید.
یادتان باشد که برنامه ریزی درسی اولین قدم برای موفقیت تحصیلی است، پس آن را جدی بگیرید و برای یک برنامه ریزی حرفه ای تحصیلی مشورت کنید.
برای کسب آگاهی از منابع درسی، زمان، شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون ها، انتخاب رشته و اعلام نتایج، برنامه ریزی درسی و هر آنچه که باید در زمینه موفقیت در تحصیلات بدانید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره خانواده

یک مشاوره تلفنی 24 ساعته می تواند خدمات متعددی را در حوزه های مختلفی ارائه بدهد. در ادامه به انواع خدمات مشاوره تلفنی 24 ساعته اشاره می کنیم.

اعتیاد

کسانی که از اعتیاد رنج می برند یا اعتیاد یکی از اعضای خانواده شان موجب از هم گسیختگی خانواده شده، می توانند با استفاده از مشاوره تلفنی از روش های ترک اعتیاد، مراقبت های بعد از ترک، آموزش اعضای خانواده و غیره مطلع شوند.

طلاق

متأسفانه طلاق یکی از آسیب های اجتماعی فراگیر در جامعه ماست. اگرچه این اتفاق اصلاً خوشایند نیست اما گاهی اوقات اجتناب ناپذیر می شود. مشاوره تلفنی 24 ساعته در موضوع طلاق، به افراد کمک می کند تا با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و اگر ادامه زندگی مشترک به هیچ عنوان میسر نیست، مهارت هایی را برای دوران بعد از طلاق یاد بگیرند.
شاید عجولانه تصمیم به طلاق گرفته اید! شاید بعداً از تصمیم تان پشیمان شوید! با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

خیانت اتفاق هولناکی است که می تواند به طلاق عاطفی یا طلاق رسمی ختم شود. مشاوره تلفنی 24 ساعته افراد را از نشانه ها و علل خیانت آگاه می کند، مهارت های مقابله با خیانت را آموزش می دهد و در صورتی که بخشش خیانت امکان پذیر باشد، فرایند آن را به فرد آموزش می دهد.
اگر به خیانت همسرتان مشکوکید و یا نشانه هایی از خیانت را مشاهده کرده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

یکی از مهم ترین نیازهای همسران در زندگی مشترک، نیاز جنسی است و آن ها انتظار دارند که این نیاز را به شکلی سالم برطرف کنند. اما گاهی اوقات بی اطلاعی از چگونگی کسب رضایت جنسی و مشکلاتی مثل انواع انحرافات و اختلالات جنسی، می توانند آسیب هایی جدی به یک زندگی مشترک وارد کنند. مشاوره جنسی تلفنی این فرصت را برای افراد فراهم می کند تا زوجین در مورد راهکارهای حل مشکلات جنسی در زندگی زناشویی آگاه شوند.

مشاوره کودک و نوجوان

شاید کودکان و نوجوانان مهم ترین اعضای یک خانواده باشند. شخصیت انسان ها در دوران کودکی شکل می گیرد و تغییرات روانی و جسمی در دوران بلوغ اهمیت بسیار زیادی دارند. انواع اختلالات، مشکلات تحصیلی، آسیب های اجتماعی و غیره والدینی که فرزندانشان در دوران کودکی و نوجوانی هستند را نگران می کند. مشاوره تلفنی 24 ساعته می تواند خدمات مفیدی را در زمینه مسائل کودکان و نوجوانان ارائه دهد.

سالمندان

سالمندان قشری هستند که متأسفانه در جامعه ما توجه کمتری به آن ها می شود. افراد سالمند می توانند به انواع اختلالات روانی مثل افسردگی، اضطراب، مشکلات جنسی و غیره مبتلا شوند. کسانی که با یک سالمند زندگی می کنند، می توانند با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی 24 ساعته راهکارهایی را برای حل مشکلات سالمندان یاد بگیرند. مواردی که ذکر شدند فقط بخشی از خدمات مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته هستند و این مشاوره می تواند حوزه های تحصیلی، مهاجرت، نظام وظیفه و…. را هم در بر بگیرد.
اگر مشکل خانوادگی ذهنتان را به خود مشغول کرده یا بین دوراهی یا چند راهی گیر افتاده اید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

مشاوره حقوقی

با گسترش جوامع و پیچیده شدن روابط اجتماعی، بازار مشکلات حقوقی بسیار داغ تر از گذشته شده است، به طوری که پیشنهاد می شود بدون همراه داشتن کتاب حقوق پایتان را از خانه بیرون نگذارید. از آنجایی که متاسفانه، کلاهبردان و شیادان هر روز صبح کار خود را از نو آغاز می کنند، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی حتما با یک مشاور حقوقی مشورت کنید. مشاوران حقوقی متبحر پاسخگو به تمامی مشکلات حقوقی شما خواهند بود.
برای مشاوره در زمینه مسائل حقوقی، ثبت شرکت، خرید، فروش، مسائل حقوقی خانواده و … با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره خدمت سربازی

اگر به سن هجده سال رسیده باشید و پشت لبانتان سبز شده باشد، باید کم کم به فکر معرفی خود به سازمان نظام وظیفه باشید. اما آیا از قوانین مرتبط با معافیت و کسری خدمت سربازی مطلع هستید؟ آیا می دانید که چه زمانی می توانید خدمت سربازی خود را بخرید؟ آیا می دانید تعداد بسیاری از افراد از قوانین معافیت اطلاعی ندارند؟ به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه قوانین مرتبط با نظام وظیفه و خدمت سربازی یا مشاورانی کاردان مشورت کنید.
برای آگاهی از قوانین نظام وظیفه، معافیت، کسری، خرید خدمت و … با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره مهاجرت

مهاجرت از مباحث داغ همیشگی است. چرا که بیشتر افراد معتقدند برای رسیدن به آرمان هایشان لازم است که شرایط جدیدی را تجربه کنند و رویاهایشان را با دست خودشان بسازند. اما شاید آنچه تصور ما بر آن است، بهترین انتخاب نباشد چرا که دنیای واقعیات با دنیای تصورات بسیار متفاوت است و به نظر منطقی نیست که تصمیم های مهم را بر پایه ای غیر از واقعیت بنا کنیم. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای مهاجرت، حتما اطلاعات لازم را در زمینه مباحث قانونی مهاجرت، شرایط زندگی، شرایط تحصیلی، اخذ بورسیه، هزینه های زندگی، شرایط شغلی، مکان زندگی، مالیات، بیمه و غیره کسب کنید.
برای آگاهی از بهترین کشور برای مهاجرت، شرایط و میزان هزینه های آن و هر آنچه باید قبل از هر اقدامی برای مهاجرت بدانید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره شغلی و راه اندازی کسب و کار

معمولاً فارغ التحصیلان دانشگاه ها، پس از مدتی که به این در و آن در می زنند و شغلی درخور خودشان نمی یابند، به سه گروه تقسیم می شوند. گروه اول تصمیم می گیرند که هیچ کاری انجام ندهند تا بلکه شغل مناسب خودش به سراغشان بیاید. گروه دوم به فکر مهاجرت می افتند و گروه سوم فکر می کنند که باید خودشان کار مناسب خود را خلق کنند. اگر شما هم جزو گروه سوم هستید، ضمن تبریک به شما برای اخذ چنین تصمیم جسورانه ای، بایستی بر این نکته تاکید کنیم که اگر قدمی را در راه کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار به اشتباه بردارید، شاید مدت ها طول بکشد تا بتوانید دوباره به موقعیت فعلی خود بازگردید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی حتما با یک مشاور حرفه ای کسب و کار مشورت کنید.
اگر به دنبال شغل می گردید یا می خواهید خودتان کسب و کار راه بیاندازید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

چرا مشاوره تلفنی با آیدانیتو؟

آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و مشاوره، پاسخگو به تمامی سوالات شما در زمینه تحصیلی، روانشناسی و خانواده، نظام وظیفه، شغل یابی، راه اندازی کسب و کار، مهاجرت و … است که به شما این امکان را می دهد تا بدون گرفتن وقت مشاوره، در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین گزینه را انتخاب کنید. مشاوران آیدانیتو در تمامی ساعات در کنار شما و همراه شما هستند و به شما کمک میکنند تا تصمیم اشتباه نگیرید و اگر گرفتید، بتوانید آن را به بهترین نحو جبران کنید.
مشاوران آیدانیتو به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کنند. با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

در ادامه مطالعه مقاله «مشاوره جنسی» را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

4 دیدگاه در “مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته

  1. گمنام گفت:

    من میخواهم به آلمان سفر کنم برای پیشرفت خود در کارخانه ماشین سازی چاپ مدرن هایدلبرگ فعالیت کنم.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . باید بررسی شود که اول شما چه نوع اقامتی میخواهید بگیرید . لطفا رزومه خودتون رو کامل ارسال کنید تا بتونیم راه های ویزا گرفتن رو کامل بهتون توضیح بدیم

  2. قانع گفت:

    سلام و خسته نباشید
    حدود 2 ماه است که از همسرم جدا شده ام و یک دختر 2 سال و سه ماهه داریم. از آنجا که حضانت تا 7 سالگی با مادرشه، من فقط 24 ساعت در هفته میتوانم او را ببینم که برای هردوی ما خیلی سخته. وقتی تلفنی باهاش زنگ میزنم میگه بابا الان بیا اینجا و گاهی قهر میکنه و نمیخاد صحبت کنه. فکر میکنه من رهاش کردم و دیگه دوستش ندارم. موندم چطور براش توضیح بدم که مادر لجبازش نمیذاره که بیشتر ببینمش، که نسبت به مادرش دچار دوگانگی نشه و هم از من بدش نیاد.
    ممنونم واقعا

  3. mahsa گفت:

    سلام من رشته پرستاری تعهد خدمت قبول شدم، میخواستم بدونم چه فرقی با پرستاری روزانه داره و اینکه حقوق پرستاری تعهدی تقریبا چقدره؟ وقتی دانشجویی هم حقوق میگیری؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *