شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری





زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری

دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه هایی است که اقدام به پذیرش دانشجو بدون کنکور می کند. رشته های بدون کنکور پیام نور بسیار زیاد است و می توان گفت دانشگاه پیام نور در تمام رشته های خود بدون کنکور پذیرش دارد. رشته حسابداری نیز یکی از رشته های بدون کنکور پیام نور است. در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری را برایتان شرح می دهیم تا با اطلاع از تمام شرایط و قوانین برای ثبت نام اقدام کنید.

زمان ثبت نام کارشناسی حسابداری بدون کنکور پیام نور

ثبت نام کارشناسی حسابداری بدون کنکور در دو نوبت انجام می شود. نوبت اول در مرداد ماه و هم زمان با انتخاب رشته دانشگاه های سراسری انجام می شود. مدت زمان ثبت نام به طور معمول ده روز است. در این مدت می توانید با مراجعه به سایت سنجش و طی کردن مراحل در رشته حسابداری بدون کنکور پیام نور ثبت نام کنید.

نوبت دوم با عنوان تکمیل ظرفیت پیام نور ارائه می شود. زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری در مرحله تکمیل ظرفیت هر ساله کمی تغییر می کند. اما به طبق روال در اواخر مهر ماه آغاز می شود و حدود بیست روز ادامه دارد. در سال 97، ثبت نام کارشناسی پیام نور حسابداری بدون کنکور در 22 مهر ماه آغاز و در 15 آبان ماه نیز مهلت ثبت نام به اتمام رسید.

ثبت نام پیام نور بدون کنکور حسابداری

بعد از اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری، لازم است از نحوه ثبت نام نیز مطلع شوید. ثبت نام حسابداری پیام نور بدون کنکور به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی سازمان سنجش کشور انجام می شود. به این منظور در زمان مقرر به سایت سنجش بروید. ثبت نام کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنید. بعد از وارد کردن کد و رمز ورود گزینه ثبت نام و انتخاب رشته را انتخاب کنید. حال اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و روند ثبت نام خود را به اتمام برسانید.

شرایط ثبت نام کارشناسی حسابداری پیام نور بدون کنکور

برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور لازم است شرایط عمومی پذیرش به عنوان دانشجو را داشته باشید. این شرایط عبارتند از:

  • اعتقاد به یکی از ادیان اسلام- زرتشتی- کلیمی و مسیحی
  • عدم احراز عناد با جمهوری اسلامی ایران
  • عدم همکاری با گروهک های ضد جمهوری اسلامی ایران
  • عدم فساد اخلاقی

علاوه بر شرایط فوق داوطلبین مرد نباید منعی برای تحصیل از نظر نظام وظیفه داشته باشند.

از آن جایی که دوره انتخابی دوره کارشناسی است، لازم است شرایط تحصیل در دوره کارشناسی را نیز داشته باشید. از جمله شرایط دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی است.

زمان اعلام نتایج کارشناسی حسابداری پیام نور بدون کنکور

حال که از زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری مطلع شده اید و اقدام به ثبت نام کرده اید، لازم است در انتظار اعلام نتایج بمانید. نتایج کارشناسی پیام نور بدون کنکور حسابداری در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.
اگر زمان ثبت نام را از دست داده اید و یا موفق به قبولی نشده اید میتوانید در تکمیل ظرفیت پیام نور شرکت کنید. به این منظور مقاله ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور را مطالعه کنید.

مشاوران آیدانیتو می توانند شما را از زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حسابداری مطلع کنند. برای اطلاع زمان دقیق ثبت نام می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. همچنین میتوانید ثبت نام و انتخاب رشته خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *