خانواده

مشاوره تلفنی رایگان

 

 

مشاوره تلفنی رایگان

امروزه مشاوره تلفنی رایگان از خدمات مشاوره ای بسیار شایع است و شهروندان جوامع مختلف برای حل انواع مشکلات فردی و اجتماعی شان، ترجیح می دهند که با فردی مختصص مشورت کنند. این فرد متخصص معمولاً یک مشاور است.

مشاور کسی است که در دانشگاه از رشته مشاوره فارغ التحصیل شده است و با توجه به گرایش تخصصی اش که می تواند خانواده، تحصیلی، شغلی و… باشد. به مخاطبان مشاوره می دهد.

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی ها، استقبال از مشاوره های غیر حضوری از همیشه بیشتر شده است و مردم به مشاوره های تلفنی و آنلاین تمایل زیادی نشان می دهند.

چرا مشاوره تلفنی؟

همه فرصت کافی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری ندارند. در چنین شرایطی مشاوره تلفنی می تواند بهترین انتخاب باشد. همچنین گاهی اوقات وقتی یک بحران ناگهانی اتفاق می افتد و فرد فرصت یا امکان استفاده از خدمات مشاوره ای حضوری را ندارد، کافی است که تلفن را بردارد و با یک مرکز مشاوره تلفنی تماس بگیرد. در ضمن مشاوره تلفنی کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر هم است.

بعضی افراد به هیچ عنوان نمی توانند از مشاوره حضوری استفاده کنند. مثلاً در شهر یا روستایی دور دست و خالی از مراکز مشاوره ای و روانشناختی زندگی می کنند یا به دلیلی نمی توانند از این امکانات استفاده کنند. مثلاً فردی می خواهد در مورد مشکل پدر یا مادر سالمندش مشاوره بگیرد. اما فرد سالمند به علت یک مشکل جسمی قادر به خروج از خانه نیست. در این شرایط مشاوره تلفنی بسیار مفید و کارآمد است.
مشاوره تلفنی رایگان نوعی از مشاوره تلفنی است که در شراطی ارائه می شود.

شرایط مشاوره تلفنی رایگان

به طور طبیعی خدمات رایگان در هر حوزه ای با استقبال مواجه می شود. مشاوره تلفنی رایگان هم از این قاعده مثتثنی نیست. خوشبختانه این نوع مشاوره، به شکل های مختلفی و توسط مراکز مختلفی مثل آیدانیتو ارائه می شود.

مشاوره تلفنی رایگان در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز مشاوره و آموزش هوشمند است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو در زمینه های مختلفی مثل خانواده، تحصیلی، مهاجرت، حقوقی، نظام وظیفه و… خدمات ارائه می دهند.

مشاوره تلفنی رایگان در آیدانیتو شرایطی دارد. برای تماس با یک مشاور تلفنی رایگان کافی است تلفن همراه را بردارید و با شماره 42258-021 تماس بگیرید. وقتی تماس شما برقرار شود، می توانید به مدت پنج دقیقه با یکی از مشاوران آیدانیتو صحبت کنید. این پنج دقیقه کاملاً رایگان است و بابت مشاوره ای که می گیرید هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

بعد از این پنج دقیقه مشاوره تلفنی رایگان ، پیامی برای شما ارسال می شود که به واسطه آن پیامک لینکی در اختیارتان قرار می گیرد. با این لینک وارد سایت آیدانیتو می شوید و می توانید اعتبارتان را تمدید کنید و به مشاوره تلفنی ادامه دهید.

خدمات مشاوره تلفنی رایگان آیدانیتو

شاید از خودتان بپرسید که در مرکز مشاوره تلفنی رایگان آیدانیتو که می توانید با تماس با شماره  42258-021،  از پنج دقیقه مشاوره رایگان آن استفاده کنید، چه خدماتی به شما ارائه می شود. در ادامه به این خدمات می پردازیم:

 مشاوره تلفنی خانواده

در بحث مشاوره خانواده همان طور که می دانیم خانواده مهم ترین نهاد یک جامعه است و سلامت آن تضمین کننده سلامت اعضای جامعه است. خانواده درمانی این روزها از همیشه بیشتر اهمیت پیدا کرده است. هر کدام از ما ممکن است در محیط خانواده با مشکلاتی مواجه شویم. معضلاتی مثل مشکلات جنسی و زناشویی ، طلاق، اعتیاد یکی از اعضای خانواده، اختلالات روانی اعضای خانواده ، مشکلات کودکان و نوجوانان، بحران های افراد سالمند خانواده و….

مشاوره تلفنی خانواده کمک می کند تا مشکلات کوچک بزرگ نشوند و خانواده به علت عدم آگاهی از راهکارهای حل چالش ها از هم نپاشد. و متخصص روانشناس در این زمینه به شما کمک میکند.

مشاوره تحصیلی

با پیشرفته شدن جوامع، به مرور، تمایل به ادامه تحصیل بیشتر شد و در نتیجه رقابت برای مالکیت یافتن صندلی های دانشگاه ها افزایش یافت. به همین دلیل به نظر می رسد که حضور یک مشاور تحصیلی دقیقا همان موقع که به آن نیاز دارید، از نان شب هم واجب تر باشد! مشاوران تحصیلی آیدانیتو می توانند جامع ترین اطلاعات را در زمینه های مختلف تحصیلی مانند برنامه ریزی درسی، معرفی بهترین منابع درسی، زمان و شرایط شرکت در آزمون های آزمایشی و کنکور، انتخاب رشته، تخمین رتبه، تحصیل بدون کنکور و … را در اختیار شما قرار دهند.
برای مشاوره تلفنی در زمینه تحصیلی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره خدمت سربازی

اگر به سن هجده سال رسیده باشید و پشت لبانتان سبز شده باشد، باید کم کم به فکر معرفی خود به سازمان نظام وظیفه باشید. اما آیا از قوانین مرتبط با معافیت و کسری خدمت سربازی مطلع هستید؟ آیا می دانید که چه زمانی می توانید خدمت سربازی خود را بخرید؟ آیا می دانید تعداد بسیاری از افراد از قوانین معافیت اطلاعی ندارند؟

به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه قوانین مرتبط با نظام وظیفه و خدمت سربازی با
مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

برای آگاهی از قوانین نظام وظیفه، معافیت، کسری، خرید خدمت و … با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 


مشاوره مهاجرت

مهاجرت از مباحث داغ همیشگی است چرا که بیشتر افراد معتقدند برای رسیدن به آرمان هایشان لازم است که شرایط جدیدی را تجربه کنند و رویاهایشان را با دست خودشان بسازند. اما شاید آنچه تصور ما بر آن است، بهترین انتخاب نباشد چرا که دنیای واقعیات با دنیای تصورات بسیار متفاوت است و به نظر منطقی نیست که تصمیم های مهم را بر پایه ای غیر از واقعیت بنا کنیم.

به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای مهاجرت، حتما اطلاعات لازم را در زمینه مباحث قانونی مهاجرت، شرایط زندگی، شرایط تحصیلی، اخذ بورسیه، هزینه های زندگی، شرایط شغلی، مکان زندگی، مالیات، بیمه و … کسب کنید.

برای آگاهی از بهترین کشور برای مهاجرت، شرایط و میزان هزینه های آن و هر آنچه باید قبل از هر اقدامی برای مهاجرت بدانید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره شغلی و راه اندازی کسب و کار

معمولاً فارغ التحصیلان دانشگاه ها، پس از مدتی که به این در و آن در می زنند و شغلی درخور خودشان نمی یابند، به سه گروه تقسیم می شوند. گروه اول تصمیم می گیرند که هیچ کاری انجام ندهند تا بلکه شغل مناسب خودش به سراغشان بیاید. گروه دوم به فکر مهاجرت می افتند و گروه سوم فکر می کنند که باید خودشان کار مناسب خود را خلق کنند.

اگر شما هم جزو گروه سوم هستید، ضمن تبریک به شما برای اخذ چنین تصمیم جسورانه ای، بایستی بر این نکته تاکید کنیم که اگر قدمی را در راه کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار به اشتباه بردارید، شاید مدت ها طول بکشد تا بتوانید دوباره به موقعیت فعلی خود بازگردید.

به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی حتما با یک مشاور حرفه ای کسب و کار مشورت کنید.
اگر به دنبال شغل می گردید یا می خواهید خودتان کسب و کار راه بیاندازید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

در این مقاله به مرکز مشاوره تلفنی رایگان پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره خانواده رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم.
برای مشاوره در زمینه آموزش و تحصیلات، روانشناسی و مشکلات خانوادگی، راه اندازی کسب و کار، مهاجرت، قوانین نظام وظیفه ، مشکلات حقوقی و … با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

1 دیدگاه در “مشاوره تلفنی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *