مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری

در دوره کنونی با توجه به افزایش تعداد دانشگاه ها و موسسه های آموزشی و به تبعه اون بالا رفتن شمار داوطلبای شرکت کننده در کنکور سراسری، نیاز به مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری، به موضوعی مهم و ضروری تبدیل شده. به دنبال افزایش سطح میزان تقاضای مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری شمار مراکز مشاوره تحصیلی تلفنی ، متخصصانو کارشناسای این حوزه هم افزایش چشمگیری پیدا کرده. به طوری که کمتر جایی در کشور پیدا میشه که از این مراکز بی بهره باشن.

      با این وجود تعدادی از داوطلبا و دانش آموزان، به علت نداشتن بضاعت مالی، زندگی در شرایط سخت و سکونت در مناطق دور افتاده محروم از امکانات، امکان دسترسی به مراکز مشاوره تحصیلی رو ندارن؛ تو چنین شرایطی مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری جایگاه ویژه ای پیدا میکنن، چون که یک انتخاب مناسب و گزینه ی جایگزین عالی برای تمامی داوطلبا به ویژه داوطلبای محروم و کم بضاعت هستش که سبب صرفه جویی در وقت، انرژی و زمان این متقاضیا میشه.

       مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری یکی از انواع مشاوره های تحصیلی تلفنی هستش که در اون کارشناسا و مشاورای متخصص در حوزه کنکوری سراسری اقدام به ارائه اطلاعات و داده های مورد نیاز داوطلبا میکنن؛ موضوعاتی از قبیل چگونگی نام نویسی در کنکور، شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون، مهمترین منابع آزمون و نحوه تهیه آنها، چگونگی برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از زمان، شیوه ها و متد روز مطالعه، جمع بندی، تست زنی و خلاصه نویسی و یادداشت برداری، روند آمادگی برای شرکت در جلسه آزمون، نکات روانشناسی و روان شناختی و خودانگیزشی جهت حضور هر چه بهتر در کنکور سراسری هستش.

      در واقع کارشناسا و مشاورای تحصیلی در مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری با توجه به سوابق فراوان کاری و مشاوره ای خود، تجارب گرانبهایی در زمینه کنکور سراسری در اختیار دارن داوطلبا و متقاضیای شرکت در کنکور سراسری میتونن با صرف کمترین هزینه و تنها با دست داشتن یک گوشی تلفن همراه اقدام به استفاده از این تجربه ها کنن و از تکیه صرف به اطلاعات و داده های خودشون پرهیز کنن.

بهره مندی از تجربیات مشاوران در مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری

      گاهی برخی از داوطلبان کنکور سراسری به دلیل عدم آگاهی از انواع روش های برنامه ریزی در فرایند مطالعه کنکوری خود با مشکل روبرو میشن؛ در چنین مواقعی و به منظور پیشگیری از وقوع این شرایط به داوطلبا و متقاضیای کنکوری توصیه میشه که با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری و در میون گذاشتن پرسش ها و دغدغه های خودشون با مشاورا و متخصصای تحصیلی کارشناس در حوزه کنکور سراسری با صرف کمترین هزینه و انرژی و زمان به بهترین و بالاترین مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری برسن و با به کار بستن اون مشاوره ها باعث ایجاد تغییر و تحول در فرایند مطالعه کنکوری خودشون بشن.

       یکی از اصلی ترین مباحثی که در مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری توسط کارشناسان و مشاوران تحصیلی با داوطلبا کار میشه، راجبه چگونگیه برنامه ریزی صحیح و مدون کنکوری و نحوه عمل کردن به اون با برداشتن گام های کوچک، پایین آوردن توقعات از خودشون و نکات ضروری درباره اون هستش. مثلا اینکه داوطلبان در مطالعه کنکوریشون، برای خوندن هر کدوم از دروس از چه متد و شیوه های مطالعاتی استفاده میکنن؛ در همین زمینه، کارشناسا و مشاورای تحصیلی در مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری اقدام به بیان کلیه متد و شیوه های مطالعه دروس، روش های تند خوانی و روانخوانی، یادداشت برداری، خلاصه نویسی، مرور و تمرین، بازخوانی، تمرین تست زنی و بیان نکات ضروری جمع بندی میکنن درضمن میتواین رشته های بدون کنکور را در لینک قبل مشاهده کنید.

فرایند مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری

      در دوره کنونی به دلیل گسترش روز افزون تکنولوژی و فناوری و پیشرفت و فراگیری زیرساخت های شبکه های ارتباطی کلیه مناطق کشور، شرایطی مهیا شده تا داوطلبا ساکن در مناطق دورافتاده و محروم از امکاناتی که امکان دسترسی به مراکز مشاوره تحصیلی به صورت حضوری رو ندارن با در دست داشتن تنها یک گوشی تلفن به بهترین مراکز خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری دست پیدا کنن و سوالا و دغدغه های کنکوری خودشونو  با بهترین مشاورا و کارشناسای این زمینه در میان بذارن و با صرف حداقل هزینه، زمان و انرژی به حداکثر اطلاعات و داده ها در مورد کنکور سراسری دست پیدا کنن.

     این روزا کمتر کسی رو میشه پیدا کرد که از دسترسی به گوشی های موبایل و باجه های تلفنی محروم باشه و با توجه به فراگیری گسترده شبکه های ارتباطی و توسعه میزان دسترسی به موبایل ها و گوشی های اسمارت فون به راحتی امکان ارتباط گیری و استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری برای تمامی متقاضیای شرکت کنکور سراسری فراهم شده.

اطلاع از شرایط کنکور در مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی شرایط کنکور

       امروزه با گسترش میزان مشارکت داوطلبان و ثبت نام اونا در کنکور سراسری و در دنبال اون افزایش میزان تقاضای استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری، مراکز خدماتی مشاوره تحصیلی تلفنی توسعه و گسترش زیادی یافته؛ طوری که تمامی داوطلبان به ویژه داوطلبان محروم از امکانات میتونن به راحتی به بهترین مراکز مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری دست پیدا کنن و از شرایط و ضوابط کنکور سراسری آگاه بشن.

     مشاوران تحصیلی در مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری، آمادگی پاسخگویی به کلیه پرسش ها و دغدغه های داوطلبین در خصوص شرایط کنکور، چگونگی ثبت نام، توضیح مقررات نام نویسی، کیفیت برنامه ریزی کنکوری و نحوه تهیه و مطالعه منابع و دروس، چگونگی کسب مهارت های تست زنی و نکات مهم و ضروری در خصوص جمع بندی مطالعات، پیش زمینه های لازم جهت شرکت در جلسه کنکور و … هستن و خواهند بود.

       با توجه به هزینه بالای رفت و آمد و شرکت در جلسات حضوری مشاوره تحصیلی، داوطلبا در زمینه کسب اطلاعات پیرامون شرایط و ضوابط کنکور سراسری با مشکلا و چالش های متعدد مالی روبرو میشن. مشکلاتی که برای داوطلبان ساکن در مناطق محروم مضاعف میشه؛ در همین راستا و در سالیان اخیر مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری جایگاه خودش رو بین مراکز مشاوره تحصیلی پیدا کرده، به طوری که اهمیت و جایگاه ویژه ای در این مراکز پیدا کرده .با مشاوره تحصیلی تلفنی آزمون دکتری سراسری و آزاد میتوانید در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنید.

    در نتیجه به کلیه داوطلبین و متقاضیای کنکور سراسری پیشنهاد می کنیم تا از مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری برای بهره گیری از تجربیات مشاوران و کارشناسان در زمینه کنکور و شرایط و ضوابط اون استفاده کنن؛ چون که با انجام این کار می تونن با صرف هزینه ی حداقلی به نتایج حداکثری دست پیدا کنن.

1 دیدگاه در “مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *