خانواده

مرکز مشاوره تلفنی

 

 

مرکز مشاوره تلفنی

مشاوره واژه ای عربی و به معنای مشورت  کردن و تشکیل شورا است. معنی این واژه نشان می دهد که انسان ها از قدیم الایام در انجام کارهای مهم به صورت فردی عمل نمی کردند و از دیدگاه ها و تجربیات دیگران هم استفاده می کردند.
ما آدم ها فقط یک بار زندگی می کنیم و چنان چه برای تصمیمات مهم فقط به خودمان اتکا کنیم، ممکن است به بیراهه برویم و دیگر فرصت جبران نداشته باشیم. مشاوره به همین دلیل اهمیت دارد. خدمات  مشاوره ای به ما کمک می کند تا در مسائل مختلف با دیگری مشورت کنیم. اما امروز، بر خلاف گذشته، آن دیگری یکی از اعضای فامیل، دوستان و آشنایان نیست، بلکه یک فرد متخصص، حرفه ای و با تجربه است.
در عصر حاضر خدمات مشاوره ای به دو نوع حضوری و غیر حضوری تقسیم می شوند و استقبال از مشاوره های غیر حضوری مثل مشاوره تلفنی و آنلاین روز به روز بیشتر می شود. این روزها شهروندان بسیاری در شهر خود به دنبال یک مرکز مشاوره تلفنی هستند و ترجیح می دهند که به جای مراجعه به کلینیک ها و مراکز روانشناسی و مشاوره، تلفن را بردارند و با یک مشاور با تجربه گفت و گو کنند.

چرا مشاوره تلفنی؟

استقبال بی سابقه از مشاوره های تلفنی دلایل گوناگونی دارد. زندگی های مدرن سرشار از مشغله و مسئولیت اند و بسیاری از افراد فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری ندارند اما همه می توانند گوشی تلفن را بردارند و با یک مشاور تماس بگیرند.
تماس با یک مرکز مشاوره تلفنی کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر است و در شرایط بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی خانواده حضوری وجود ندارد، این نوع مشاوره بسیار کارآمد است.

 

مرکز مشاوره تلفنی آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز مشاوره تلفنی است. مشاوران آیدانیتو با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان می توانند در زمینه های مختلف خانوادگی، تحصیلی، شغلی، مهاجرت، نظام وظیفه و… به مخاطبان مشاوره بدهند.
حالا ما بهتر از هر وقتی می دانیم که برای اینکه در انتخاب های مهمی مثل ازدواج، طلاق، فرزند آوری و… احتمال موفقیت مان بالا برود، نیازمند مشورت های تخصصی هستیم. آیدانیتو فضایی را برای شما فراهم می کند تا در مسیر چنین انتخاب هایی بهتر عمل کنید.
اگر به دنبال شماره مشاوره می گردید، کافی است تلفن را بردارید و با آیدانیتو تماس بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی رایگان

خدمات رایگان همیشه با استقبال مواجه می شوند و خدمات مشاوره ای رایگان هم از این قاعده مستثنی نیستند. مشاوره تلفنی رایگان، در شرایطی، در آیدانیتو ارائه می شود و اگر در جست و جوی یک مرکز مشاوره تلفنی رایگان هستید، می توانید با آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی رایگان در آیدانیتو

برای استفاده از مشاوره تلفنی رایگان در آیدانیتو، کافی است با تلفن همراهتان، با شماره 42258-021 تماس بگیرید. وقتی این تماس برقرار شود، می توانید به مدت 5 دقیقه با یکی از مشاوران آیدانیتو صحبت کنید. این 5 دقیقه کاملاً رایگان است و بابت آن هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود.
بعد از 5 دقیقه مشاوره تلفنی رایگان، پیامی به شما ارسال می شود و به واسطه آن پیامک لینکی در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید با آن وارد سایت آیدانیتو شود، اعتبارتان را تمدید کنید و به مشاوره تلفنی ادامه دهید.
در ادامه مطالعه مقاله مشاوره آنلاین رایگان را به شما پیشنهاد می دهیم.
برای مشاوره در زمینه آموزش و تحصیلات، روانشناسی و مشکلات خانوادگی، راه اندازی کسب و کار، مهاجرت، قوانین نظام وظیفه، مشکلات حقوقی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. و شماره مشاور خانواده خود را دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *