آیدانیتو > مدارک لازم برای پذیرش و ویزای انگلستان
مهاجرت به انگلیس

مدارک لازم برای پذیرش و ویزای انگلستان






مدارک لازم برای پذیرش و ویزای انگلستان

انگلستان از آن دسته کشورهایی است که بهترین و مطلوب ترین استانداردهای زندگی را می توان در آن مشاهده کرد. برخورداری از سیستم بهداشتی و درمانی مطلوب و آشنایی مهاجران با فرهنگ های مختلف با زندگی در این کشور، از عوامل جذب مهاجران به انگستان به شمار می رود. همان طور که در جریان هستید، سفر و اقامت در این کشور به اخذ ویزا نیز نیاز دارد. پس در صورتی که قصد مسافرت و یا اقامت دائم جهت کار و یا تحصیل در انگلیس را دارید، باید اقدامات لازم در جهت اخذ ویزای این کشور را انجام دهید. به طور قطع به یقین، دریافت انواع ویزای انگلستان به مدارکی نیز نیاز است. در این مقاله، به بحث در مورد مدارک لازم برای پذیرش و ویزای انگلستان می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با مدارک لازم برای پذیرش و ویزای انگلستان به دست آورید.

ویزای ازدواج انگلستان

دریافت ویزای ازدواج انگلستان یکی از روش های اخذ اقامت دائم جهت اشتغال به کار و یا تحصیل در این کشور به شمار می رود. باید بگوییم که اخذ این نوع ویزا منوط به وجود شرایطی چند از جمله داشتن سن بالاتر از 18 سال برای زوج و زوجه و برخورداری از توانایی مالی کافی جهت اداره زندگی مشترک است.

ویزای سرمایه گذاری انگلستان

ویزای سرمایه گذاری انگلستان، یکی دیگر از راه های گرفتن اقامت دائم در این کشور بوده و مطابق سیستم امتیاز بندی، فرد درخواست کننده باید حداقل 75 امتیاز را جهت اخذ آن کسب نماید. لازم به ذکر است که ویزای سرمایه گذاری انگلستان چند گروه 50000 ،100000 و 200000 را شامل می شود. راجع به سرمایه گذاری 100000 پوندی باید بگوییم که مدت اعتبار آن حدوداً سه سال و نیم بوده و تا دو سال بعد نیز می توان آن را تمدید کرد. در این نوع از سرمایه گذاری، فرد هیچ احتیاجی به داشتن مدرک معتبر IELTS و یا Business نداشته و بدون وجود آن ها نیز امکان اخذ ویزا برایش وجود دارد. در سرمایه گذاری 200000 پوندی کاملاً قضیه بر عکس است. یعنی وجود Business plan و همین طور گواهی نامه IELTS در جهت اخذ این نوع ویزا بسیار ضروری بوده و پس از گذشت سه سال متوالی از زمان اخذ آن می تواند تبدیل به اقامت دائم در انگلستان گردد. سرمایه گذاری 50000 پوندی بهترین و مناسب ترین گزینه برای کسانی به شمار می رود که قصد عدم بازگشت به ایران بعد از اتمام دوره تحصیلی خود در انگلستان را دارند.

ویزای کارآفرینی انگلستان

ویزای کارآفرینی انگلستان یکی از بهترین و در واقع پرطرفدارترین روش های دریافت اقامت دائم در این کشور شناخته می شود. یکی از موارد ضروری و مهم برای اخذ این نوع، دارایی 20000 پوند وجه نقد در بانک های موجود در انگلستان و یا یکی از بانک های تأیید شده به وسیله دولت انگلیس است. پس از دادن طرح و یا ایده اقتصادی از جانب فرد درخواست کننده ی ویزا، سرمایه گذاری های لازم روی طرح وی صورت می گیرد. علاوه بر این، داشتن مدرک زبان انگلیسی از جمله ضروریات اخذ ویزای کارآفرینی به شمار می رود.

مدارک لازم اخذ انواع ویزای انگلستان

باید خاطر نشان کنیم که تعدادی از مدارک برای اخذ انواع ویزاهای انگلستان مشترک بوده و جهت دریافت آن ها باید تمامی آن ها را تهیه کرد. در این قسمت، تعدادی از مدارک لازم برای پذیرش و ویزای انگلستان را خدمتتان بیان می کنیم. اما جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و شناخت کلیه مدارک لازم برای اخذ هر یک از ویزاهای انگلستان می توانید با مشاورین کارآزموده و مجرب آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ارائه ترجمه و اصل سند مالکیت متقاضی و همین طور اجاره نامه منزل وی
  • عکس متقاضی با پشت زمینه سفید رنگ
  • تقدیم اصل و ترجمه تمامی صفحات فرد درخواست کننده همراه با فتوکپی تمام صفحات
  • ارائه فتوکپی و همین طور اصل کارت ملی متقاضی ( پشت و رو )
  • تهیه گواهی اشتغال به کار و یا اصل حکم کارگزینی جهت اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها ، اساتید و معلمان مدارس

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با مدارک لازم برای پذیرش و ویزای انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مهاجرت کاری به انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه مدارک لازم برای پذیرش و ویزای انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *