مهاجرت به انگلیس

مهاجرت کاری به انگلستان






مهاجرت کاری به انگلستان

کشور انگلستان از جمله محبوب ترین کشورها جهت مهاجرت برای افرادی است که در آرزوی زندگی و کار در یک کشور دیگر هستند. این کشور از جمله مهم ترین کشورها در زمینه سیاست و اقتصاد در دنیا محسوب می شود. در این مقاله، به بحث در مورد مهاجرت کاری به انگلستان برای شما دوستان می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری را در رابطه با مهاجرت کاری به انگلستان به دست آورید.

مهاجرت کاری به انگلیس

مهاجرت کاری به کشورهای مختلف در مجموع به دو دسته تقسیم می گردد. در نوع اول به فرد متقاضی مهاجرت کاری، ویزایی با مدت زمان محدود داده می شود تا وی در طی آن مدت به دنبال کار در کشور مورد نظر و بستن قرارداد کاری با کارفرمایان شود. در صورت عدم موفقیت وی در پیدا کردن شغل، به ناچار باید انگلستان را ترک کند. باید متذکر شویم که این نوع از ویزا با امتیاز بندی همراه بوده و لزوماً فرد باید شرایط اخذ ویزای کار در انگلستان را کسب کند تا ویزا را دریافت نماید.
در نوع دوم یافتن کار از طریق پیشنهاد کاری است. بدین معنا که یک کارفرما از کشوری خارجی برای فرد متقاضی دعوتنامه ای را ارسال و وی را دعوت به کار می کند. البته فرد کارفرما باید ابتدا و تا مدت معینی شغل را در کشور خود آگهی کرده و در صورت عدم وجود متقاضی و پذیرنده شغل از فردی در کشور دیگر تقاضای قبول پست شغلی مورد نظرش را داشته باشد. باید بگوییم که نوع دوم مهاجرت کاری به انگلستان در مورد این کشور صادق است. از آن جایی که هر فرد همراه با قرار داد کاری خود وارد انگلستان می شود، نوع دوم را می توان بهترین راه مهاجرت کاری به انگلستان دانست. اما جهت مهاجرت کاری به انگلستان باید ویزای کاری را از قبل دریافت و به وسیله آن جهت اشتغال در این کشور اقدام نمود.

ویزای کاری انگلستان

ویزای کاری انگلستان به نام ویزای TIRE 2 نامیده می شود و اولین شرط دریافت آن داشتن پیشنهاد کاری از طرف مؤسسه و یا شرکتی معتبر در انگلستان است.

شرایط اخذ ویزای کاری انگلستان

از جمله مهم ترین شرایط اخذ ویزای کاری انگلستان داشتن مدرک تحصیلی معتبر، مدرک زبان آیلتس با نمره بالای 6 و همین طور اسپانسر مقیم انگلستان است.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری انگلستان

در این بخش مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری انگلستان را خدمت شما دوستان عزیز نام می بریم:

  • تقدیم مدرک ترجمه رسمی و همین طور اصل مدارک شغلی فرد متقاضی از جمله فیش حقوقی، گواهی نامه اشتغال به کار و جواز کسب
  • ارائه و پر کردن فرم اینترنتی تقاضای دریافت ویزا و همچنین تقدیم تأییدیه گرفتن وقت حضوری جهت مراجعه به سفارت انگلستان
  • اصل مدارک ملکی متقاضی از جمله اجاره نامه و سند ملکی و همین طور ترجمه این مدارک
  • تقدیم اصل مدارک بانکی در خواست کننده ویزا همانند پرینت شش ماهه حساب بانکی و ترجمه رسمی آن ها
  • تقدیم دو قطعه عکس تازه گرفته شده از فرد متقاضی با زمینه سفید رنگ
  • هزینه مصاحبه حضوری
  • ترجمه صفحات شناسنامه فرد متقاضی
  • تقدیم نسخه ای کپی از تمامی مدارک در روز تعیین شده برای مصاحبه در سفارت انگلیس

جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز شخص اسپانسر در انگلستان می توانید با مشاوران مجرب و کار آزموده آیدانیتو تماس حاصل فرمائید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با مهاجرت کاری به انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کار در انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه مهاجرت کاری به انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *