آیدانیتو > هزینه مسکن دانش آموزان در انگلستان
مهاجرت به انگلیس

هزینه مسکن دانش آموزان در انگلستان






هزینه مسکن دانش آموزان در انگلستان

کشور انگلستان در جایگاه کشوری توسعه یافته در ردیف محبوب ترین و بهترین کشورها برای اخذ اقامت برای تحصیل و یا کار است. این کشور با دارا بودن امکاناتی منحصر به فرد و خاص و همین طور فرهنگی غنی می تواند از مورد توجه ترین نواحی جهت گذران زندگی باشد. اما پیش از هر گونه اقدامی چه برای تحصیلات مدرسه ای و چه تحصیلات دانشگاهی، باید از کلیه هزینه های زندگی علی الخصوص هزینه مسکن دانش آموزان در انگلستان اطلاع پیدا کنید. در این مقاله، به بحث در مورد هزینه مسکن دانش آموزان در انگلستان می پردازیم پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با هزینه مسکن دانش آموزان در انگلستان به دست آورید.

انواع مسکن دانش آموزی در انگستان

دانش آموزان در انگلستان به طور معمول در طول دوران تحصیل خود در اماکن زیر سکونت دارند:

  • خوابگاه های دانش آموزی ( Student residents)
  • Homestay ( زندگی در منزل خانواده های محلی انگلستان )
  • آپارتمان

هزینه انواع مسکن دانش آموزی در انگلستان

هزینه خوابگاه های دانش آموزی در انگلستان بر طبق نوع اتاق با یکدیگر متفاوت است. لیست قیمت های انواع اتاق اقامتگاه ها و خوابگاه های دانش آموزی انگلستان در ادامه آمده است:

اتاق استاندارد = به میزان 135 تا 210 پوند در هر هفته

اتاق En-suite = به میزان 130 تا 260 پوند در هر هفته

Studio Apartment = به میزان 140 تا 340 پوند در هر هفته

هزینه اقامت دانش آموزان در Homestay

شاید برایتان این سؤال مطرح شده باشد که homestay به چه معناست. باید بگوییم که homestay به معنای اقامت در منزل یکی از خانواده های محلی در انگلستان است. به عبارت دیگر، دانش آموز به جای زندگی در منزل شخصی، خوابگاه و مهمانسرا در منزل یکی از شهروندان انگلیس ساکن شده و بدین ترتیب تا حدی در هزینه های خود صرفه جویی می کنند. در صورتی که شما نیز در برنامه مهاجرت خود به انگلستان به عنوان یک دانش آموز، قصد اقامت در منزل یکی از اهالی انگلستان را دارید، باید پیش از هر چیز با هزینه اقامت در homestay آشنا شوید. در زیر لیست قیمت اسکان در homestay آمده است ( قیمت ها برحسب مناطق مختلف 2، 3، و 4 به بالا است.

منطقه 2 شهری در انگلیس

اتاق یک تخته

اتاق دو تخته

190 پوند

180 پوند

 

منطقه 3 شهری در انگلیس

اتاق یک تخته

اتاق دو تخته

165 پوند

155 پوند

 

 

منطقه 4 و بالاتر شهری در انگلیس

اتاق یک تخته

اتاق دو تخته

145 پوند

135 پوند

 

هزینه اجاره و خرید خانه در انگلستان

علاوه بر موارد گفته شده، ممکن است دانش آموز تمایل به خرید و یا اجاره خانه در انگلستان داشته باشد. در این قسمت از مقاله، به ذکر قیمت های خرید و اجاره خانه در این کشور جهت دانش آموزان مهاجر در سه شهر از شهرهای انگلستان می پردازیم.

نرخ اجاره آپارتمان یک خوابه

اسم شهر

حدود قیمت خانه

نیوکاسل

500 الی 700 پوند

لندن

1200 الی 2100 پوند

منچستر

600 تا 750 پوند

 

نرخ خرید آپارتمان

اسم شهر

حدود قیمت خانه ( قیمت ها به ازای هر متر مربع از خانه هستند )

نیوکاسل

1650 تا 2000 پوند

لندن

9000 تا 20000 پوند

منچستر

1900 تا 769/2 پوند

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرخ خرید و یا اجاره مسکن در مناطق و شهرهای دیگر انگلستان می توانید با مشاوران کار آزموده و مجرب آیدانیتو تماس بگیرید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با هزینه مسکن دانش آموزان در انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله هزینه زندگی دانش آموزان در انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه هزینه مسکن دانش آموزان در انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و بورسیه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *