دکتری

شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه

شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه

شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه

دانشگاه محقق اردبیلی از جمله بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه های ساخته شده در شهر اردبیل به شمار می رود. دانشگاهی که در سال 1357 هجری شمسی تحت عنوان دانشکده کشاورزی و با پذیرش تنها سی نفر دانشجو در محل ساختمان نیمه کاره شهرداری شهراردبیل فعالیت آموزشی و تربیتی خود را شروع کرد. دانشگاه محقق اردبیلی عنوان تنها دانشگاه جامع دولتی را در استان به شمار می آید و در حال حاضر با بیشتر از 11 هزار نفر دانشجو و هشت دانشکده مختلف به فعالیت علمی خود ادامه می دهد. در میان دانشکده های موجود در دانشگاه محقق اردبیلی می توان از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، علوم کشاورزی، علوم پایه و علوم انسانی یاد کرد. دانشگاه محقق اردبیلی نیز همانند شمار زیادی از دانشگاه های ایران ارائه دهنده مقطع دکتری نیز هست. آزمون تحصیلی دکتری در انواع رشته های تحصیلی یک از نفس گیرترین آزمون های سراسری است که افراد در آن حضور پیدا می کنند. آزمونی که با پشت سرگذاشتن آن با نتیجه ای هر چه بهتر آینده خود را به بهترین شکل ممکن رقم زده ایم. ولی به محض انتشار نتایج اولیه کنکور دکتری اولین مسئله ای که داوطلبان را نگران می کند شهریه پرداختی برای دوره هایی به غیر از دوره روزانه است. این موضوع به اندازه ای اهمیت پیدا می کند که می تواند نقش اساسی را در تحصیل در دوره دکتری انواع دانشگاه ها از جمله دانشگاه محقق اردبیلی ایفا نماید. زیرا شمار زیادی از داوطلبان تمایل به تحصیل دکتری شبانه دانشگاه محقق اردبیلی را دارند. در نتیجه اطلاع آن ها از میزان شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی واقعاً مهم به نظر می رسد. به همین جهت موضوع مقاله پیش رو را به بحث در رابطه با شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه اختصاص داده ایم پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کاملی را در رابطه با شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه به دست آورید.

نحوه محاسبه شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه

در اینجا باید عرض کنیم که هنوز مبلغ مشخص شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه در سال 98 به عرض داوطلبان و متقاضیان تحصیل در این مرکز دانشگاهی نرسیده است. در نتیجه مجبور به ارائه مبالغ شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه با توجه به نرخ های اعلام شده در سال گذشته را برای شما عزیزان داریم. البته با توجه به افزایش 15 درصدی- نرخ شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه در هر سال تحصیلی با اضافه کردن 15 درصد به نرخ شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه در سال 97 می توانید به نرخ شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه در سال تحصیلی 98-99 دست پیدا کنید. در زیر به عنوان نمونه نرخ شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه با توجه به نرخ سال گذشته را خدمتتان ذکر می کنیم. در سال 97 شهریه ثابت دکتری شبانه دانشگاه محقق اردبیلی برای گروه علوم انسانی به صورت 39.900.000 هزار ریال و 7.980.000 هزار ریال برای شهریه متغیر هر واحد نظری و 9.900.000 هزار ریال برای شهریه متغیر هر واحد عملی معین شده بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نرخ دقیق و موثق شهریه دوره شبانه دانشگاه محقق اردبیلی در سال 98 با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم شهریه دکتری شبانه محقق اردبیلی

در آخرین بخش از مقاله پیش رو باید عرض کنیم که تمامی دانشجویان شهریه پرداز دکتری شبانه دانشگاه محقق اردبیلی در زمان انتخاب واحد هر نیمسال تحصیلی باید مبلغ در نظر گرفته شده به عنوان شهریه ثابت را پرداخت کنند. البته در صورت داشتن بدهی قبل نیز این مبلغ حتماً باید تسویه شود. از طرف دیگر اگر دانشجوی دکتری شبانه محقق اردبیلی توان پرداخت شهریه خود را در هر ترم تحصیلی نداشته و یا به دانشگاه بدهکار بود امکان انتخاب واحد با ارائه چک را دارد. علاوه بر این ها، در صورت دفاع دانشجو از رسانه خود با پایان نیمسال هفتم یا ششم شهریه نیمسال های بعدی دکتری شبانه محقق اردبیلی وی نیازی به پرداخت شهریه سایر نیمسال های تحصیلی ندارد.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون آزمون شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی شبانه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *