آیدانیتو > سوالات تیزهوشان نهم به دهم
تیزهوشان

سوالات تیزهوشان نهم به دهم

سوالات تیزهوشان نهم به دهم

آزمون مهم تیزهوشان نهم به دهم در هر سال تحصیلی به شکل هماهنگ در تمام کشور برای تمامی دانش آموزان با استعداد و واجدشرایط جهت ورود آن ها به مقطع دوم دوران متوسطه برگزار می گردد. موضوعات و مسائل مهمی همچون امکانات آموزشی بسیار بالا و عالی و همچنین سطح کیفی بالا در مدارس تیزهوشان رقابت فوق العاده بالا و خوبی را در میان تمامی متقاضیان و داوطلبان تحصیل در این قبیل مدارس به وجود آمده است.
هر ساله در آخرین روزهای باقی مانده تا زمان برگزاری امتحان تیزهوشان داوطلبان در جستجوی سوالات سال های قبل آزمون تیزهوشان هستند تا به وسیله حل این گونه سوالات علاوه بر مطالعه کتاب ها و حل کردن تمرینات انواع کتب کمک آموزشی به آمادگی کافی و لازم جهت این آزمون مهم و سرنوشت ساز را پیدا کنند. در این مقاله، به بحث راجع به سوالات تیزهوشان نهم به دهم برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا به اطلاعات جالب و مفیدی در رابطه با سوالات تیزهوشان نهم به دهم و همچنین زمان اعلام نتایج تیزهوشان دسترسی پیدا کنید.


نمونه سوالات تیزهوشان نهم به دهم

باید متذکر شویم که در آزمون تیزهوشان نهم به دهم معمولاً دو دفترچه در اختیار فرد داوطلب قرار داده می شود. یکی از دفترچه ها حاوی سوال های استعداد تحلیلی یا هوش و دیگری محتوی سوالات استعداد تحصیلی یا درسی هستند.برای ثبت نام کتاب درسی از مشاورین اطلاعات بگیرید.
شما دوستان گرامی به یقین به کمک داشتن برنامه ریزی عالی و مناسب، مطالعه ای دقیق و منظم و مهم تر از همه این ها تمرین و حل سوالات آزمون های سال های قبل می توانید موفقیتی در خور و قابل توجه در آزمون تیزهوشان دست پیدا کنید. شما دوستان عزیز جهت آشنایی بیشتر با نمونه سوالات تیزهوشان نهم به دهم سال های قبل می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم

در طی سال های اخیر با این حقیقت روبرو شده ایم که سطح سوال های آزمون تیزهوشان به طور کلی عوض شده است. به طوری که، دانش آموز نیاز به درس خواندن با برنامه ای دقیق و حساب شده و شرکت کردن در انواع کلاس های آمادگی آزمون مدارس تیزهوشان را بیشتر از گذشته احساس می کند. اما به نظر شما علت دشواری بیشتر سوالات آزمون تیزهوشان چه چیزی می تواند باشد؟ راستش را بخواهید تا قبل از سال 1393 طراحی سوال های آزمون تیزهوشان در مراکز هر یک از استان های کشور انجام می گرفت. به عبارت دیگر، هر یک از استان های ایران با سوال های مخصوص به خود از داوطلبان امتحان می گرفت. اما از سال 1393 به بعد وظیفه طراحی سوال های آزمون تیزهوشان کل کشور بر عهده مرکز ملی پرورش استعدادهای گذاشته شده است. این مرکز از جمله زیر مجموعه های مرکز ملی استعداد درخشان به شمار می آید و سوال های المپیادهای کشوری نیز از جمله وظایف این سازمان محسوب می گردد. دقیقاً به همین علت است که از سال 1393 تاکنون شاهد دشوارتر شدن سوال های آزمون تیزهوشان در ایران هستیم.
حال که به نظر شما چگونه می توان به موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز دست پیدا کرد. به طور قطع به یقین تنها با مطالعه کتب درسی نمی توان انتظار کسب نمره ای عالی را در آزمون تیزهوشان داشت. زیرا کتب درسی مطالب را به شکل ساده و پیش پا افتاده بیان کرده اند و مسلماً گرفتن کمک از افرادی کارشناسی و متخصص در این زمینه و بهره گیری از بهترین و جامع ترین کتب کمک آموزشی می تواند موفقیت بزرگی را در این آزمون برای شما به همراه داشته باشد. نکته مهم این که کلیه دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید همواره سعی در کسب آشنایی بیشتر با شکل و فرمت سوال های المپیادهای مختلف کشوری را داشته باشند. زیرا با توجه به موارد ذکر شده در بالا سوال های مطرح شده در سال های اخیر شباهت بسیار زیادی با سوال های المپیادها دارند. هر چه شما دوستان آشنایی بیشتری با نمونه سوالات تیزهوشان نهم به دهم پیدا کنید و تفکر بیشتری بر روی روش حل آن ها داشته باشند احتمال قبولی شما در آزمون تیزهوشان به مراتب بالاتر می رود.
در این مقاله به تحلیل و بررسی سوالات تیزهوشان نهم به دهم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم بزنید.
اگر سوالی در زمینه سوالات تیزهوشان نهم به دهم برایتان مطرح شده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *