مشاوره تحصیلی

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ

ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ






ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ

دبیرستان های فرهنگ از جمله برترین و با کیفیت ترین مراکز تحصیلی در کشور به حساب می آید که مختص گروه علوم انسانی است مجموعه مدارس فرهنگ این فرصت را برای هر یک از دانش آموزان کوشا و مستعد فراهم کرده است تا در فضای آموزشی عالی به ادامه تحصیل بپردازند. باید بدانید که شرط قبولی در مدارس فرهنگ پذیرفته شدن در آزمون ورودی این قبیل مدارس است. در صورتی هم که در مدارس فرهنگ با ظرفیت خالی روبرو باشیم باید شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ را برای دانش آموزان فراهم کرد. در این مقاله به بحث در ارتباط با ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ برای شما می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در ارتباط با ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ به دست آورید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ بنا به تصمیم مسئولین مدارس مختلف با یکدیگر متفاوت است. اما در مجموع می توان گفت که ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ برای مدارس مختلف از اوایل تیر ماه آغاز و تا پایان دهه دوم این ماه ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ در دبیرستان های مختلف با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ

ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ نیاز به تهیه شماری از مدارک نیز دارد. در زیر به ذکر مدارک برای ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه  دبیرستان فرهنگ برای شما می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • واریز مبلغی معادل 20 هزار تومان در سایت در نظر گرفته شده برای ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ
  • آماده کردن فایل اسکن شده عکس داوطلب در ابعادی معادل 300*200 پیکسل و دارای حجم حداکثر 50 کیلو بایت و با فرمت jpg

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ

ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ دارای شرایط و ضوابطی نیز هست. از جمله شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ می توان به شرط معدل اشاره کرد.

در زیر مبحث شرط معدل در ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ را بیشتر برایتان باز می کنیم.

  • داشتن حداقل معدل کل 18 در سال تحصیلی جاری برای ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ در پایه های یازدهم و دوازدهم رشته ادبیات و علوم انسانی
  • برخوداری از حداقل معدل کل 18 در سال تحصیلی جاری برای ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایاه دبیرستان فرهنگ در پایه یازدهم و دوازدهم رشته تحصیلی ریاضی فیزیک، انسانی و تجربی دبیرستان های نمونه دولتی
  • کلیه متقاضیان ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ لزوماً باید تنها یکی از دبیرستان های فرهنگ را برای تحصیل انتخاب نمایند.

جهت اطلاع از کلیه شرایط در نظر گرفته برای ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام مدارس فرهنگ 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت میان پایه دبیرستان فرهنگ ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *