شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98






زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98

در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 مورد بررسی قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از زمان ثبت نام و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام و انتخاب رشته با مقاله پیش رو همراه ما باشید. یک فرصت ویژه برای داوطلبانی که در کنکور شرکت نداشته اند و یا در رشته مورد علاقه خود مجاز نشده اند به وجود آمده است و آن شرکت ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور است، یکی از دانشگاه های پذیرنده دانشجو بدون کنکور، دانشگاه پیام نور است.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 از نیمه دوم مرداد 1398 آغاز شد و تقریباٌ تا اواخر نیمه دوم مرداد ماه 1398 ادامه خواهد داشت. توجه داشته باشید که در نیمسال دوم مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور انجام خواهد شد که دانشجویان از ماه بهمن وارد دانشگاه خواهند شد. زمان ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور برق در آذر و یا دی ماه انجام می شود. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 شما را از شرایط ثبت نام آشنا خواهیم کرد، همراه ما باشید.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق

داوطلبانی که قصد دارند در ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 98 شرکت داشته باشند، باید از شرایط مورد نیاز در این دوره برخوردار باشند در ادامه شرایط عمومی، اختصاصی و مقررات نظام وظیفه در دفترچه هم به طور کامل توضیح داده شده است را مشاهده خواهید کرد.

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق

اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی، نداشتن سابقه عضویت در سازمان های غیر قانونی و …، عدم احراز فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر از شرایط عمومی است که تمام داوطلبان باید داشته باشند.

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق

داوطلبانی که قصد دارند در این مرحله ثبت نام کنند باید دارای دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 98/6/31 اخذ شود و یا مدرک کاردانی باشد.

مقررات وظیفه عمومی

داوطلبان مرد که مشمول خدمت سربازی هستند باید تکلیف نظام وظیفه آنها مشخص شود. داوطلبان باید کارت پایان خدمت هوشمند داشته باشند و یا از کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی و …) و یا کارت معافیت موقت (تحصیلی) و … برخوردار باشند. به عبارتی داوطلبان ذکور، مشمول خدمت که غیبت در سربازی دارند، مجاز به ادامه تحصیل نیستند و در صورت انتخاب رشته و حتی قبولی دانشگاه ها از پذیرش و ثبت نام آن ها خودداری خواهند کرد. در دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، قسمتی به شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته اتباع خارجی اختصاص دارد. بر این اساس این دسته از داوطلبان باید دارای اقامت قانونی و دارای اعتبار باشند تا مجاز به ثبت نام شوند، برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته اتباع خارجی به دفترچه مراجعه کنید.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیا نور برق 98 مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق 98 را نیز مطالعه کنید.
با توجه به اهمیت این مرحله می توانید در انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور برق 98 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *