آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باغبانی 98
شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باغبانی 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باغبانی 98

یکی از دانشگاه هایی که بدون کنکور دانشجو می پذیرد، دانشگاه جامع علمی کاربردی است. این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات و فناوری است و بر مهارت آموزی و افزایش مهارت های شاغلان بخش های اجرائی تمرکز دارد. دانشگاه جامع علمی کاربردی که این روزها مورد استقبال متقاضیان تحصیل در دانشگاه قرار گرفته، رشته هایی متنوعی را در برنامه خود ارائه می کند که یکی از این رشته باغبانی است. در این معرفی درباره زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باغبانی 98 توضیح خواهیم داد.

شرایط پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 98

در خصوص شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باغبانی 98 باید گفت به طور کلی پذیرش بدون کنکور تمام دوره ها، براساس سوابق تحصیلی ثبت نام کنندگان است و دانشگاه جامع علمی کاربردی هم در پذیرش دانشجو از همین شرط تبعیت می کند. برای متقاضیان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته(کاردانی به کارشناسی) دانشگاه علمی کاربردی لازم است که مدرک کاردانی داشته باشند؛ هر دو مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته اگر از دانشگاه های مورد تأیید وزرات علوم، وزارت بهداشت یا آموزشکده های معتبر فنی و حرفه ای زیر نظر آموزش و پرورش اخذ شده باشد، پذیرفته خواهد شد. افرادی که پذیرش نهایی می گیرند هنگام ثبت نام در واحد دانشگاهی مربوطه حتما باید مدرک کاردانی‌شان را ارائه دهند. داوطلبان شاغلی که قصد دارند از تسهیلات سهمیه شاغلان دانشگاه علمی کاربردی استفاده کنند، می بایست هنگام ثبت نام گواهی اشتغال به کار، آخرین فیس حقوقی و کپی صفحه اول دفترچه بیمه خود را ارائه دهند. نداشتن هیچ گونه منع خدمت نظام وظیفه برای متقاضیان آقا هم از شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باغبانی 98 است.

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

در این قسمت از مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باغبانی 98 درباره رشته های دانشگاه علمی کاربردی توضیحاتی به داوطلبان عزیز ارائه می کنیم. دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته رشته های متنوعی را در چهار گروه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر و کشاورزی ارائه می کند. رشته باغبانی در مجموعه رشته های گروه کشاورزی قرار دارد و در مقطع باغبانی با عنوان کاردان فنی باغبانی و در مقطع کارشناسی تحت عنوان مهندسی فناوری باغبانی شناخته می شود.

واحدهای ارائه دهنده رشته باغبانی در دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی

برخی واحدهای دانشگاه علمی کاربردی مانند واحد شهر جدید صدرا، سلمان شهر، قائنات، طارم، گمیشان، فارس و..در رشته باغبانی بدون کنکور دانشجو می پذیرند.

نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته باغبانی

یکی از سوالات متداولی که برای داوطلبان درباره زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باغبانی 98 وجود دارد در خصوص نحوه ثبت نام  بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی است. ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی از سایر دوره های بدون کنکور جدا است و در سایت سازمان سنجش در بخش مربوط به علمی کاربردی دفترچه ها و سایر اطلاعات مربوط به آن قرار داده شده است. اما ثبت نام و انتخاب این دانشگاه به صورت آنلاین(اینترنتی) و در سایت سازمان سنجش  و با خرید کارت اعتباری مربوطه انجام می شود.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باغبانی 98 ،دو نکته دارد. اول اینکه ثبت نام دو بار در سال انجام می شود، در مهر و بهمن. دفترچه ثبت نام نوبت مهر اواخر مرداد در سایت سازمان سنجش منتشر می شود و پس از انتشار دفترچه مهلت قانونی ثبت نام و انتخاب رشته آغاز می شود.

اعلام نتایج ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98

معمولا سه هفته پس از ثبت نام، سایت سازمان سنجش نتایج ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 را اعلام می کند. به داوطلبان گرامی پیشنهاد می کنیم پس از مطالعه مطلب زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باغبانی 98 ، به مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 هم سر بزنند. در صورت وجود هر گونه سوالات درباره خدمت نظام وظیفه، شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی با کارشناسان و مشاوران مجرب آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *