بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98

دانشگاه آزاد با ارائه روشی جدید در پذیرش دانشجو در حال حاضر به دو صورت دانشجو می پذیرد. با کنکور و بدون کنکور! پذیرش و تحصیل در مقطع کارشناسی برای کسانی که در دوره کاردانی تحصیل کرده اند و حال می خواهند کارشناسی ناپیوسته بخوانند بدون کنکور در دانشگاه آزاد امکان پذیر است. در این مقاله می خواهیم شما را با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 آشنا کنیم.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مکانیک

افرادی که به تحصیل کاردانی مکانیک پرداخته اند و حال می خواهند مدرک خود را به کارشناسی ارتقاء دهند، می توانند اقدام به ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 کنند. برای ثبت نام باید از زمان آن اطلاع داشته باشید و در زمان مقرر اقدام به ثبت نام کنید. خبر خوب این است که دانشگاه آزاد برای هر دو نیمسال مهر و بهمن پذیرش دانشجو کارشناسی ناپیوسته مکانیک را دارد و شما برای هر دو نیمسال می توانید ثبت نام کنید. ثبت نام داوطلبین ورودی مهر در اواسط مردادماه 98 و ثبت نام داوطلبین ورودی بهمن ماه در اواخر آذرماه 98 انجام می شود.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد مکانیک

برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 با آغاز زمان ثبت نام به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید. ثبت نام کاردانی به کارشناسی به صورت اینترنتی انجام می شود. پس از ورود به سایت ابتدا دفترچه ثبت نام را دانلود و مطالعه کنید تا از شرایط ثبت نام مطلع شوید.  سپس باید مبلغی را برای ثبت نام واریز کنید. این مبلغ در سال 96 معادل 35 هزار تومان بوده است. پرداختت آن نیز به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عضو شتاب امکان پذیر است. با وارد کردن شناسه و رمز ثبت نام وارد صفحه خود شده و اطلاعات را وارد کنید. اطلاعات خواسته شده شامل اطلاعات فردی و معدل کتبی دوره کاردانی شماست. شما امکان انتخاب 20 کد رشته محل را دارید. در هنگام ورود آنها و ورود اطلاعات دقت لازم را داشته باشید.

تأثیر معدل دوره کاردانی

شما می توانید از رشته مکانیک در مقطع کاردانی و یا از هر رشته ی دیگری که در مقطع کاردانی خوانده اید به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی مکانیک بپردازید. اما ضریب معدل دوره کاردانی شما بسته به رشته کاردانی تان در قبولی شما تأثیرگذار است. حداقل ضریب تأثیر 70 و حداکثر آن 100 است.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور مکانیک

از جمله شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشو
  • داشتن مدرک کاردانی
  • نداشتن منع از نظر نظام وظیفه
در این مقاله با موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 همراه شما بودیم شما میتوانید مقاله پذیرش بدون کنکور کارشناسی مکانیک 98 را نیز مطالعه کنید. مشاوران آیدانیتو آماده ارائه خدمات و اطلاعات در جهت زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مکانیک 98 به شما عزیزان هستند. شما می توانید ثبت نام کاردانی به کارشناسی خود را به مشاوران آیدانیتو بسپارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *