آیدانیتو > زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان
تیزهوشان

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان

سمپاد یا سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تحت عنوان سازمانی شناخته می شود که وظیفه نظارت بر امور مربوط به تحصیل و مدرسه دانش آموزانی با درجه هوشی بالا و مستعد را بر عهده دارد. البته به زبان عموم مردم جامعه این قبیل از مدارس تحت نام مدارس استعداد درخشان مشهور هستند. مدارس مذکور مدرسه های پیش دانشگاهی و دبیرستان نیز در شهرهای پر جمعیت و بزرگ را نیز شامل می شوند.


انتخاب دانش آموزان در این گونه مدارس بر پایه ارزیابی علوم، علم ریاضی و هوش وی انجام می پذیرد از جمله ویژگی های خاص و منحصر به فرد مدارس تیزهوشان می توان به استفاده از کتب مکمل در دروسی همچون ادبیات و ریاضی، خودکفایی مدارس از نظر مالی، گزینش کادر آموزشی و اداری جهت انتخاب بهترین پرسنل اشاره کرد. در میان محاسن ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان می توان از مواردی همچون کم کردن وقت تلف شده و اوقات فراغت و بیکاری و استفاده از تمامی توانمندی ها و مهارت های ذهنی فرد دانش آموز یاد کرد. در این مقاله به ذکر مطالبی ضروری در رابطه با زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی ضروری را در رابطه با زمان اعلام نتایج تیزهوشان و ثبت نام مدارس تیزهوشان به دست آورید.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-97

ثبت نام آزمون تیزهوشان برای پایه نهم به دهم و در سال 97 در اردیبهشت ماه انجام گرفت. اما در مورد پایه ششم به هفتم این قضیه متفاوت بود به بیان دیگر، ثبت نام آزمون تیزهوشان این پایه تحصیلی در تیر 97 و در سایت معرفی شده صورت پذیرفت. برای ثبت نام کتاب درسی هم میتوانید از مشاورین آیدانیتو مشاوره بگیرید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که آیدانیتو، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان سایت hoosh.medu.ir برای ششم به هفتم و azmoon.medu.ir برای نهم به دهم است. آیدانیتو منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است. مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت های hoosh.medu.ir و azmoon.medu.ir است.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 98-97

آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم در خرداد سال 97 برگزار گردید. اما برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در مرداد ماه سال جاری یعنی سال 97 انجام گرفت.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

هر کدام از دانش آموزان ششم به هفتم جهت شرکت در این آزمون مهم موظف به مراجعه به سایت hoosh.medu.ir هستند. دانش آموزان نهم به دهم نیز بایستی به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه نمایند. پس از ورود به سایت و کامل کردن فرم مربوط به ثبت نام و خریداری کارت اعتباری مورد نظر عملیات ثبت نام اینترنتی به اتمام می رسد.

مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان

در پایان این مقاله به ذکر مدارک ضروری برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان برای شما دوستان گرامی می پردازیم.
  • واریز هزینه آزمون از طریق کارت اعتباری و به صورت اینترنتی
  • اسکن یک قطعه عکس تازه گرفته شده و با زمینه سفید رنگ در اندازه 4*3 از دانش آموز
  • کامل کردن فرم مختص ثبت نام در سایت معرفی شده
هر دانش آموز پس از تهیه مدارک ضروری و انجام عملیات ثبت نام به طول کامل کدی را تحت عنوان کدپیگیری از سایت دریافت می کند. همراه داشتن این کد جهت مراجعه های آتی به سایت کاملاً ضروری به نظر می رسد.
در این مقاله به تحلیل و بررسی زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام آزمون تیزهوشان 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان

  1. یاسر گفت:

    من شنیدم تو مدارس تیزهوشان خیلی به بچه ها فشار می یارن. راسته؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله متاسفانه اخباری مبنی بر فشار زیاد و ضعیف شدن مهارت های ارتباطی در مدارس تیزهوشان به گوش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *