آیدانیتو > زمان ثبت نام آزمون ارشد آزاد 99
ثبت نام آزمون ارشد

زمان ثبت نام آزمون ارشد آزاد 99

زمان ثبت نام آزمون ارشد آزاد 99

طبق روال سال های گذشته زمان ثبت نام آزمون ارشد آزاد 99 همزمان با ثبت نام آزمون ارشد سراسری 99 خواهد بود. داوطلبان قبل از ثبت نام آزمون ارشد آزاد 99 می بایست دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 99 را مطالعه نمایند تا از نحوه و شرایط ثبت نام، مقررات وظیفه عمومی، سهمیه ها و تسهیلات و … آشنا شوند. در این مقاله قصد داریم، شرایط، نحوه و زمان ثبت نام آزمون ارشد آزاد 99 را مورد بررسی قرار دهیم.
مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور کارشناسی ارشد را نیز در این صفحه مطالعه کنید.

زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 99

اگر شما نیز تصمیم خود را مبنی بر اینکه در
آینده تحصیلی خود چه کار خواهید کرد گرفته اید، داوطلبانی که شرایط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 را داشته باشند، می توانند در زمان ثبت نام آزمون ارشد آزاد 99 از طریق سایت sanjesh.org پس از پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت شماره سریال، فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. نکته قابل توجه این است که ثبت نام کارشناسی ارشد 99 به منزله ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد 99 خواهد بود و نیاز به خرید کارت اعتباری جداگانه یا اعلام علاقه مندی برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آزاد 99 خواهد بود.

برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

بدون کنکور هم می توانید در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد درس بخوانید!!!!!

آیا می دانید که به جز دانشگاه سراسری به صورت بدون آزمون نیز می توانید در یکی از رشته های ارشد ارائه شده در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل بدهید؟ البته تحصیل در کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد با شرایط خاص و منحصربه فردی برای فرد داوطلب ورود به ارشد بدون آزمون برخوردار است که چندان شرایط آسانی هم نیست. برای اطلاع از شرایط و ضوابط خاص مخصوص دانشجویان دارای استعداد درخشان برای تحصیل دانشجو در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد 99

مطمئن باشید که این زمان تمدید می شود. معمولاً برای هر ثبت نامی، علاوه بر بازه ی زمانی تعیین شده، چند روزی زمان مازاد در نظر گرفته می شود تا داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند، بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند. اما با توجه به اینکه این بازه ی زمانی بسیار کوتاه است، پیشنهاد ما این است که ثبت نام خود را در بازه ی زمانی مشخص شده، انجام دهید و آن را به روزهای تمدید شده، موکول نکنید. از مقاله پرستاری بدون کنکور هم دیدن نمائید.

شرایط ثبت نام کردن در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می بایست شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 که به شرح ذیل می باشد را دارا باشند و از لحاظ مقررات نظام وظیفه منعی نداشته باشند. مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی می تواند کلیدی برای حل مشکلات شما باشد.

شرایط عمومی ثبت نام ارشد 99

1) اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان رسمی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران 2) عدم عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران 3) نداشتن سابقه عضویت در ساواک 4) عدم احراز فساد اخلاقی 5) عدم ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال 6) عمل به احکام عملی اسلام (انجام دادن واجبات و ترک محرمات)

شرایط اختصاصی ثبت نام ارشد 99

1) داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای

2) دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی
3) دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به جز پذیرفته شدگان دوره های روزانه که حق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 را ندارند، در صورت انصراف از تحصیل تا پایان مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 می توانند در آزمون کارشناسی ارشد 99 شرکت کنند.
4) دارندگان مدرک معادل می بایست شرایط موجود در” آئین نامه مدارک معادل و غیر رسمی در آزمون های ورودی مقاطع بالاتر” را دارا باشند.
5) دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان دوره کارشناسی که تا تاریخ 98/06/31 فارغ التحصیل شوند. در صورتیکه معدل آنها کمتر از 12 باشد، مجاز به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 نیستند.
6) پذیرفته شدگان دوره روزانه می بایست در موقع ثبت نام متعهد شوند تا در محلی که وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری تعیین می کنند، مشغول به خدمت شوند.
7) پذیرفته شدگان نهایی دوره های روزانه در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد 99 حتی در صورت عدم ثبت نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی، مجاز به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 نخواهند بود.
برای آگاهی از کلیه شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

بازه ی زمانی ثبت نام را از دست دادم! چه کنم؟

سعی کنید برای این کار برنامه ریزی زمانی داشته باشید تا از گذر زمان عقب نمانید. چشم بهم زدید و متوجه شدید که بازه ی زمانی ثبت نام تمام شده و شما هیچ اقدامی نکرده اید. نگران نباشید، معمولا بازه ی زمانی برای تمدید مهلت ثبت نام در نظر گرفته می شود اما اگر این فرصت را هم از دست داده اید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از روش هایی که می تونید امسال در رشته ی مورد علاقه تان ادامه تحصیل دهید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به بررسی زمان ثبت نام آزمون ارشد آزاد 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله زمان انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد بزنید.
اگر سوالی در زمینه زمان ثبت نام آزمون ارشد آزاد 99 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “زمان ثبت نام آزمون ارشد آزاد 99

  1. مژده گفت:

    سلام من توی ثبت نام ارشد 98 تحصیلیکو خوندم ثبت نام 16 آذر شروع میشه ولی زمانش با تاریخ جوردرنمیاد چرا اینطوریه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      ثبت نام آزمون ارشد از 16 آذر ماه آغاز و تا 25 ام ادامه می یابد.

  2. صادق پناهی گفت:

    کسانی که نتوانستند ثبت نام کنند 28 بهمن تا 1 اسفند میتوانندثبت نام میکنند.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      در تاریخ های مذکور هم امکان ثبت نام و هم امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *