انتخاب رشته ارشد

زمان انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد 98

زمان انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد 98

زمان انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد 98

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 98 که هم زمان با آزمون ارشد دانشگاه آزاد 98 برگزار می شود، شرکت کرده باشند، پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 98 در صورتی که مجاز شده باشند، می توانند انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98 را در زمان انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد 98 انجام دهند. داوطلبان می توانند کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 را از سایت سنجش دریافت کنند. بخش ردیف وضعیت، در کارنامه اولیه مشخص کننده این است که داوطلب در چه گرایش ها و دوره هایی مجاز به انتخاب رشته شده است. جهت دریافت اطلاعات در مورد زمان انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد 98، دفترچه انتخاب رشته و نحوه انتخاب رشته صحیح ارشد دانشگاه آزاد 98 و حتی کسانی که میخواهند در از طریق کارشناسی ارشد بدون کنکور ثبت نام کنند مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98

زمان انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد 98 احتمالاً اواخر خرداد 98 می باشد. داوطلبان پس از مشاهده اعلام نتایج اولیه خود در سایت سنجش می توانند اقدام به انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد نمایند.
اگر مایل به تحصیل در زمینه پرستاری هستید از طریق پرستاری بدون کنکور میتوانید به راحتی تحصیل کنید و آینده خود را با شغل پرستاری تامین کنید.

نحوه انتخاب رشته صحیح ارشد دانشگاه آزاد 98

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 شده باشند، می بایست با توجه به کد دسترسی انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد که در انتهای کارنامه اولیه کارشناسی ارشد درج شده است در زمان انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد 98 اقدام به انتخاب رشته نمایند. متقاضیان پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 که در انتهای کارنامه اولیه کارشناسی ارشد درج شده است، اقدام به انتخاب رشته نمایند. داوطلبان پس از مطالعه ی دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می توانند انتخاب رشته ارشد آزاد 98 را انجام دهند. لازم به ذکر است انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد جدا از انتخاب رشته ارشد سراسری صورت می گیرد. و هر داوطلب امکان انتخاب 100 کد رشته محل را دارد. داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول، کد رشته امتحانی دوم هم انتخاب کرده و در آزمون آن هم شرکت کرده باشند، می توانند تلفیقی از رشته محلهای دو کد رشته امتحانی را بر اساس علاقه مندی در 100 رشته محل خود بگنجانند.

دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98

افرادی که قصد انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98 را دارند می بایست مسائل مهمی که در دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98 وجود دارد، مانند سهمیه رزمندگان و ایثارگران، لیست رشته محل ها، شرایط نظام وظیفه عمومی، شرایط و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور، سهمیه رزمندگان و ایثارگران و … را مطالعه نمایند.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

1- پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد به فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد اختصاص دارد. لذا سایر افراد از ثبت نام و ارسال تقاضا در این زمینه خودداری نمایند. 2- اولویت پذیرش در مرحله ی اول در رشته / محل دانشگاه فراغت از تحصیل می باشد، چنانچه اگر به هر دلیلی امکان پذیرش فرد در دانشگاه محل تحصیل در دوره ی کارشناسی وجود نداشته باشد، اولویت های 100 گانه وی مورد بررسی قرار می گیرد. 3- دانشجویان پذیرفته شده از طریق پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد، مجاز به انتقال به سایر دانشگاه ها نیستند. 4- افراد پذیرفته شده از طریق استعداد درخشان فقط می بایست در رشته / محل دانشگاهی تعیین شده توسط مرکز بخش و پذیرش دانشگاه تحصیل نمایند. 5- داوطلبان متقاضی پذیر بدون آزمون، از ارسال هر گونه مدرک و سند و یا تصاویر آنها خودداری نمایند. مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه وضعیت این گونه داوطلبان را از اداره کل فارغ التحصیلان دانشگاه محل تحصیل استعلام خواهد نمود.
در این مقاله به بررسی زمان انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله زمان انتخاب رشته ارشد سراسری 98 بزنید. 
اگر سوالی در زمینه زمان انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “زمان انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد 98

  1. ملیحه گفت:

    با سلام ،زمان ثبت نام ارشد به پایان رسيده؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله. بازه ی زمانی ثبت نام ارشد 16 لغایت 25 آذرماه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *